logo

Hautuumaa

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Hautuumaa

ViestiKirjoittaja Zalakke » 21.11.2017 01:23

Tämä on brony.fi hautuumaa.

Täällä voitte sytyttää kynttilän foorumin muistolle.

Postatkaas hyviä muistoja ja mitä tämä foorumi on tehnyt teidän elämälle.

Youtube:
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

Re: Hautuumaa

ViestiKirjoittaja Wulffin84 » 21.11.2017 01:29

Zalage.
Me tiedetään että tää foorumi on kuolut, mutta ei ihan yhtä "virallisesti" kuolut kuten naurunappula teki.
keviät mullat makea prinsini, ihanasti viihdytin minua tasan 10 vuotta :[
Uusi päivä, mlp elää ikuisesti minun sydämessäni <3
Wulffin84
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Silverhill » 21.11.2017 16:41

Wulffin84 kirjoitti:Zalage.
Me tiedetään että tää foorumi on kuolut, mutta ei ihan yhtä "virallisesti" kuolut kuten naurunappula teki.
[

Mitä, onko naurunappula kuopattu? JESSS, enää vielä sulkemaan V2:n kommenttiosio jotenkin, niin vois juhlia ihan kunnolla.

Mutta mitä tulee tähän paikkaan...aikas kuolluthan tämä on nykyään. Tokihan tätä paikkaa tulee vilkaistua kuitenkin päivittäin, edes mahdollisten miittiketjujen varalta. Sääli sinänsä ettei tämä paikka taida tästä enää virota, noh ainahan meikälle on dA sekä RESuomeksi foorumi jäljellä.

Parhaimpia muistoja allekirjoittaneelle täältä ovat erilliset miitit sekä foorumin käyttäjien stoorit/sarjikset. Pienet mutta sitäkin ikimuistoiset joensuun miitit, unohtamatta ensivisiittiä happimittiin ovat kyllä semmoisia mistä en päivääkään vaihtaisi takaisin. Milloin pelitettiin Richien kämpillä kaikkea sekalaista ja tuli nähtyä livenä monia foorumilaisia. Sikäli huvittava sattuma, että Twili taitaa olla jo toinen foorumilainen, joka oli meikattuna naiseksi kun ekan kerran satuin IRL näkemään (makes sense in context).

Foorumilaisten stoorit sitten, huhhuh, kyllähän noita tykkäsi seurata. Parhaiten mieleen palaavat varmaan "Tapaa Mestis/Crayon"-pätkät, HyperXMercury, erilliset "kuvitelma vs todellisuus"-sarjikset, sekä tietenkin se Twilin Fallout-sarjis foorumilaisilla, johonka tylsinä hetkinä raapustin pari kämäistä filleriä ja muutaman abridged-editin. Silloin tällöin kuvittelen mielessäni mitenkä sekin tarinakokonaisuus olisi jatkunut tahi päättynyt ja mihin seikkailuihin kolmikko/nelikko olisi joutunut.

Hyviä muistoja ainakin on jäänyt tästä mestasta.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 26.11.2017 15:34

Jaa, niinpä se taitaa olla. Itellä tää sivulla vierailu on ollu viimeaikoina lähinnä pakko-oireista sivu auki ja "no vidduh, ei uusia viestejä" tyylistä touhua. Ei jaksa kirjoittaa kun eivät muutkaan, eikä itseä kiinnostavissa aihealueissa ole ollut keskustelua kohta puoleentoista vuoteen. Silti päivittäin käyn tsekkaamassa...

Tosissaan homma alkaa olee jo sellasta että voi kyseenalaistaa saitin tarpeellisuuden. Mutta joo, hyviä muistoja on ja monet naurut irroneet etenkin jälkikäteen kun on käynyt vanhoja viestejä lukemassa. Unet-lanka etenkin on yksi mikä kaikkien kannattaa käydä tsiigaa ihan nostalgiamielessä.

prkl, tämä ei edelleenkää ole ajankohtainen.
Spoiler: näytä
Youtube:
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Aether Wind » 26.11.2017 22:08

Zalakke kirjoitti:Tämä on brony.fi hautuumaa.

Youtube:

Piru kun en tiedä olenko edes oikeutettu vastaamaan tähän ketjuun, koska itselläni ei ole yhtäkään mainitsemisen arvoista yksittäistä muistoa täältä, koska yhteisöllisyyteni tämän foorumin ja muutenkin ponien suhteen on jäänyt aika minimaaliseksi :diamond: Sanoisinpa silti että en tähän mennessä kadu mitään XD Harmittaa vaan oma saamattomuus kun ei kaksi-viisi vuotta sitten saanut aikaiseksi käydä yhdessäkään conissa tai (edes) miitissä kun fanitus oli vielä voimissaan. TTwTT
Aether Wind
Varsa

ViestiKirjoittaja Wulffin84 » 28.11.2017 01:48

Aether Wind kirjoitti:
Zalakke kirjoitti:Tämä on brony.fi hautuumaa.

Youtube:

Piru kun en tiedä olenko edes oikeutettu vastaamaan tähän ketjuun, koska itselläni ei ole yhtäkään mainitsemisen arvoista yksittäistä muistoa täältä, koska yhteisöllisyyteni tämän foorumin ja muutenkin ponien suhteen on jäänyt aika minimaaliseksi :diamond: Sanoisinpa silti että en tähän mennessä kadu mitään XD Harmittaa vaan oma saamattomuus kun ei kaksi-viisi vuotta sitten saanut aikaiseksi käydä yhdessäkään conissa tai (edes) miitissä kun fanitus oli vielä voimissaan. TTwTT

Oha tuo omalla tavallaan fanitus jollakin tasolla viel ainakin voimisaan kun järjestetään poni happimiittejä.
Ja tavallaan itse olen ainakin tääl Oulussa yhdistänyt poni ja turri miittejä, sama päivä määrä vaan eri foorumiin sama info.
2018 tammikuun alussa pidän turrimiittiä Desucon forsbaitissa ja ajattelin laitaa myös lankaa tähänkin foorumiin koska moni poni kaveri on siirtynyt turri puolel kun siellä ollaan suhteelisen semi-aktiivisia.
Ei siinä poni tai turri...pidetään jatkossakin jollakin tasolla ponin ja turrin lippu korkealla vaikka tämä foorumi onkin jo eräänlainen hautuumaa.
Uusi päivä, mlp elää ikuisesti minun sydämessäni <3
Wulffin84
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Kheria » 28.11.2017 22:21

Silverhill kirjoitti:Mitä, onko naurunappula kuopattu? JESSS, enää vielä sulkemaan V2:n kommenttiosio jotenkin, niin vois juhlia ihan kunnolla.

Vähän hei kunnioitusta vainajia kohtaan. Naurunappula kun kuitenkin oli Northpolen rinnalla suomalaisen ponihomokulttuurin alkuaikojen tärkeimpiä paikoja.

eniwei, ihan jees porukkaan tullu tän paikan kautta tutustuttua. Mutta eiköhän se ole aika jo päästää kärsimyksistään ja vetästä töpseli irti.
You're in my way,
And I haven't got the time today,
Best you walk away,
And live to fight another day

Kheria
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Silverhill » 29.11.2017 15:29

Kheria kirjoitti:
Silverhill kirjoitti:Mitä, onko naurunappula kuopattu? JESSS, enää vielä sulkemaan V2:n kommenttiosio jotenkin, niin vois juhlia ihan kunnolla.

Vähän hei kunnioitusta vainajia kohtaan. Naurunappula kun kuitenkin oli Northpolen rinnalla suomalaisen ponikulttuurin alkuaikojen tärkeimpiä paikoja.

Pahoitteluni, mutta itselle jäi saitista lähinnä muistikuva ahdasmielisten Jonnejen perseilypaikkana, eikä niiden arpien myötä pahemmin kunnioitusta meikältä tipu...

Mutta toisaalta, kun tämä saitti alkaa kerran olla tiensä päässä, niin mihinkäs popula on sen jälkeen suunnistamassa?
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 29.11.2017 19:37

Silverhill kirjoitti:Mutta toisaalta, kun tämä saitti alkaa kerran olla tiensä päässä, niin mihinkäs popula on sen jälkeen suunnistamassa?

Itellä varmaan vähenee hiljoksiin tämä saittien selailu ja kiertäminen, kun elämässä tahtoo olla muutakin mielenkiintoista.
Toisaalta en edes koskaan ole ollut innokas forkkaihminen, joten muille foorumeille siirtymistä tuskin tapahtuu. DA taitaa
olla ainoa sivusto jolla jaksan olla aktiivinen vielä myöhemmin. Näinpä luulen... Kuinkas muut? (yleisestä mieleenkiinnosta~)
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 30.11.2017 13:54

Silverhill kirjoitti:
Mutta toisaalta, kun tämä saitti alkaa kerran olla tiensä päässä, niin mihinkäs popula on sen jälkeen suunnistamassa?

Jos itse vastaan tähän ponikulttuurin tasolla, niin itse olen Facessa osa Bronies of Finland ryhmässä (sekä on-topic, että off-topic ryhmissä).
Vaikka olen nykypäivänä suunannut useille teille nörttikulttuurin maailmassa ei merkitse, että ponituksen ei ole loppunut vaikka olen nykyään vaan perus/keskinkertainen fani ja seuraaja edelleen jatkuvalle MLP:FiM sarjalle.

Miten tulee tälle saitille, niin kyllä joitain hyviä muistoja on tullut täällä viestiteltyä ja välillä hiukkasen ollut osa sen huonoista hetkistä. Vaikka on surullista nähdä sitten tämän saitin hautautuvan kunnolla eli menee töpseli irti niin itselle voin sanoa, että jokaisella asialla on oma aikansa, josta siitä kautta on tultava päätökseensä. Ja brony.fi:llä kantaa itsellä sen hetkensä.
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu