logo

Hautuumaa

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Hautuumaa

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 22.10.2018 11:15

Jos itsekin sanoisi jotain.
Onhan tämä kohtuu kuollut enkä itsekään pahemmin mitään kirjoittele, mutta se johtuu siitä, että peleistä tulee kirjoitettua peli foorumeille ja jostain random asioista en pahemmin kirjoittele edes facebookiin jostain foorumeista puhumattakaan.
Samoin sarjan jaksot tulee katsottua aina vasta kun koko kausi on tyrkyllä joten eri jaksojakaan ei tule kommentoitua.

Edelleen kyllä fanitan sarjaa kuten tuolta "lelut ja muut poni aiheiset tuotteet" aiheesta näkyy ja kukaan muu sinne ei mitään enää postaakaan :D
Käyn täällä kyllä edelleen joka päivä monta kertaa tsekkaamassa mitä toiset on kirjoittaneet.

Sarja on kyllä tehnyt lähtemättömän vaikutuksen vaikka löysin sen vasta yli 3 vuotta sitten kuten profiilikuvan allakin komeilee.
Toki tiesin sarjasta, mutta en seurannut sitä ja itseasiassa aloin katsomaan sarjaa vasta ekan equestria girls leffan jälkeen joka varmaan on jo jonkin tasoinen häväistys sarjaa kohtaan.

Tämä on myös itselle se ainoa paikka johon voin postata kaikista poni aiheisista hankinnoista, koska edelleen sarjaa ja bronyja vihataan, koska "sarja on pienille tytöille" tarkoitettu.
Kun sain tietää, että ensivuonna on viimeinen bronycon niin siitä tuli jopa kohtuu surullinen fiilis ja oikeasti haluaisin mennä tuonne ja tänään tsekkasin mitä lentoliput maksaa. Joo finnair on varmaan se kaikista kallein, mutta ainakin niillä hinnat oli 620-1000+ euroa ja tuohon sitten hotellit ja muut päälle. Antaa olla.
Silti tuo kertoo paljon siitä kuinka suuren vaikutuksen sarja on muhun tehnyt sillä esimerkiksi olen kuunnellut hardcore technoa melkein koko genren synnystä asti ja aina katselen tubesta videoita jostain mysterylandista, ground zerosta ja masters of hardcoren keikoista enkä kertaakaan kuitenkaan ole käynyt katsomassa kuinka paljon vaikka hollannissa käymiselle tulisi hintaa.
Sen sijaan tieto viimeisestä bronyconista kyllä sai tekemään noin vaikka tiedän, että vastaavia tapahtumia on ihan euroopankin sisällä.
Partajeesus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Wulffin84 » 03.11.2018 00:17

Viralinen tiedoitus joka ponille.
Nyt käytänössä ponit olen laitanut väliäikaiseen karsinaan ja pidän brony fanikunnan lähtömiittin 2019.
Tämänkin jälkeen toki olen käytetävissä happi miitteissä niin kauvan kun se pyörii.
Kiitän hitosti kaikista näistä vuosista, olette mahtavia (ihmisiä),ja tosiaan vastaisuudessakin olen happi miittin järkärihommissa siläki mikäli on tarpeeksi rahaa tulla Helsinkiin.
En voi luvata että joka happi miittiin pääsen tulemaan kun kuitenkin on suhteelisen matkaa junalla Oulu - Helsinki väli ja takasin päin sama rumba.
Ihminen se minäkin olen TwT
Vaan kaikista huolimatta kiitän ja kumaran...ja nähdäänpä happi miittissä 2019 :brohoof1:
Uusi päivä, mlp elää ikuisesti minun sydämessäni <3
Wulffin84
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja FinBrony99 » 19.11.2018 21:28

En tiedä muistaako täällä edes kukaan meikää (jos muistaa niin kuitenkin kaikista vääristä syistä), mutta kait minunkin pitää jonkinlainen viesti tähän lankaan heittää.

Eipä täällä foorumilla ole tullut pyörittyä nyt ainakaan pariin vuoteen muuta kuin aika ajoin lurkkailemassa. Lähinnä sen takia että vaikka sarjaa olen seurannut ja fandomissa jotenkuten ollut mukana niin oma motivaatio poneihin on lopahtanut tasaisesti vitoskauden jälkeen. Esim: Uusimmalla kaudella oli mielestäni tasan yksi oikeasti hyvä jakso.

Tämä foorumi oli ensikosketukseni fandomiin sosiaalisessa mielessä, ja jos nyt oikeasti mietin niin ensimmäinen sosiaallinen kosketus mihinkään fandomiin fanimatskun katselun ja sarjan fanituksen lisäksi. Vaikka olen animea- ja mangaa fanittanu vielä kauemmin kuin poneja niin en ikinä ollut minnekkään foorumille mennyt kirjoittelemaan tms. Mutta kaverin kautta päädyin tänne ja täällä tulikin vietettyä ihan mukavasti aikaa postaillen kaikkea turhaa shaibaa fandomin ja sarjan tiimoilta. Vaikka nyt jälkikäteen katsottuna suurin osa postailustani oli aivan hiton cringee kamaa ja häpeän silmät päästäni tuota 14-vuotiasta itseäni XD .

Onneksi kaikki muistot eivät sisällä tätä cringeä, Tutustuin täällä mm. pariin henkilöön, joiden kanssa en tosin ole pitkään aikaan pitänyt yhteyttä ja viimeksi taisin puhua heille Hapessa vuonna kivi ja keppi, sain Zalakkelta mukavasti täydennystä minun progebändien listalle, löysin monta muutakin hyvää bändiä ja artistia ja tuli näin jälkikäteen katsottuna vietettyä ihan hyvää aikaa turisten kaikesta turhasta ja postaillen "nyt soi"-threadiin kaikkea musaa, vaikka suurin osa postailuistani "nyt soi"-threadin ulkopuolelle aiheuttaa vain myötähäpeän tunnetta.

Eipä kait tässä muuta. Toivottavasti en hirveästi toistellut itseäni. Kiitos kaikille jotka jaksoivat minua täällä ja kiitos hyvistä hetkistä. Aion vielä jatkossakin käydä täällä silloin tällöin, mutta epäilen etten enään tule mihinkään threadiin postailemaan. Rip foorumi ja fandomin "kulta-ajat" :brohoof1: .
*Insert something stupid here*
FinBrony99
Pegasos

ViestiKirjoittaja Fose » 04.12.2018 15:15

Eiköhän tämä mesta ajanut jokseenkin asiaansa yms ja kuten sanotaan, kaikki hyvä tai vähän vähemmänkin hyvä tulee loppuun jossain kohtaan. Ja kuten loppukaneetiksi voimme sanoa, ihan hyvähän se on. Kaljaa voi juoda ilman ponejakin. Toisaalta meidän tulee myös ottaa huomioon fandomin vaikutus tähänastisessa elämässämme eikä sitä suotta sovi aliarvioida, mutta uskoisin, että kaikki kuitenkin pärjäävät ihan hyvin ilmankin.
[1:03] jove: no ehkä oot liian terävä että sua ymmärrettäis
Fose
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Taikuri » 04.12.2018 19:02

Fose kirjoitti:Eiköhän tämä mesta ajanut jokseenkin asiaansa yms ja kuten sanotaan, kaikki hyvä tai vähän vähemmänkin hyvä tulee loppuun jossain kohtaan. Ja kuten loppukaneetiksi voimme sanoa, ihan hyvähän se on. Kaljaa voi juoda ilman ponejakin. Toisaalta meidän tulee myös ottaa huomioon fandomin vaikutus tähänastisessa elämässämme eikä sitä suotta sovi aliarvioida, mutta uskoisin, että kaikki kuitenkin pärjäävät ihan hyvin ilmankin.

Tämä, of course.

Ja jos tarvitsee todella elämäänsä niitä poni-poni-tyyppejä, niin aina voi lähteä viettämään rietasta aikaa Salon herrojen pimeisiin ja mysteerisiin luoliin <3 <3 <3

Ja jos itkee vanhoja tyyppejä - ota hiiri, vie se ylös fandom-kohtaan, paina sitä, etsi skypelanka, paina sitä, löydä informaatio, tee oikea valinta - Voitit pelin!
Muutoin: https://www.youtube.com/watch?v=lQ4rxin_vD0

Problem Solved.

https://www.youtube.com/watch?v=YwR3nZHsars

Niin ja:
Spoiler: näytä
Oon kanssa pistämässä uutta ebin_hassu_foorumia pystyyn (uudestaan). Sen löytää tulevaisuudessa nimellä: theluola.net.
Joten et voi itkeä senkään takia. Sitäkin kautta johtaa:
Youtube:

Kuva
Taikuri
Poni

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu