logo

Fortnite Ultimate Competitive Killers

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Fortnite Ultimate Competitive Killers

ViestiKirjoittaja Zalakke » 27.03.2018 19:49

Lanka ampumispeli Fortnitelle. Fortnite, eli lasten PUBG on kiva free to play Battle Royale-peli, mitä pelataan yhdessä kavereiden kanssa. Olisi kivaa saada lisää pelikavereita, että olisi sitten useammin kamuja paikalla kun on itse pelaamassa.

Tässä on video, mistä näet mitä Fortnitessa tehdään. Kerätään aseita ja materiaalia, rakennetaan ja selvitään mahdollisimman pitkään pienenevässä myrskyn silmässä.
Youtube:

Täältä voit ladata Fortniten.

Postatkaa nickinne jne

Add Zalakke

Ps. Jos joku on väittänyt sinulle, että Fortnite on low-IQ lasten mayhempeli, missä huudetaan ja meemataan, on hän väärässä. Fortnite on todella diippi ja syvällinen taktiikkapeli myös aikuisten makuun. Tule testaamaan:)
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

Re: Fortnite Ultimate Competitive Killers

ViestiKirjoittaja Jortaani » 27.03.2018 21:30

diippi ja syvällinen taktiikkapeli

Huutista :-DDD

Addatkaas Jordelsson jos haluutte saada haastetta voittamiseen, pelailen kehnolla menestyksellä aina silloin tällöin o/
Kuva

Kiitoksia Mercurylle nyt jopa 100% smoothimmasta flutterspritestä ~ o/
Jortaani
Pegasos

Re: Fortnite Ultimate Competitive Killers

ViestiKirjoittaja Twili » 21.04.2018 00:23

Zalakke kirjoitti:. ]Fortnite on todella diippi ja syvällinen taktiikkapeli myös aikuisten makuun.

Huutista @w@

Twolo on nicki (twili oli viety) saa lisätä.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

Paluu Yleinen keskustelu