logo

Skeittaajia

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Skeittaajia

ViestiKirjoittaja Miinus » 13.03.2015 13:44

OscarL kirjoitti:En tarkota tätä millään pahalla ketään kohtaan, mutta mikä saa niin monen hommaamaan "muoti" lonkkarin?

En ole ollenkaan varma enkä edes tiedä paljoa mitään näistä tsydeemeistä, mutta saattaa olla, että jotkut hankkivat longboardin/cruiserin ihan vain huvikseen rullailua varten, eivätkä niinkään temppujen tekemiseen? o:
...Hyi miten pitkä lause
Miinus

ViestiKirjoittaja Illuusia » 15.03.2015 19:33

Mercury Storm kirjoitti:
OscarL kirjoitti:En tarkota tätä millään pahalla ketään kohtaan, mutta mikä saa niin monen hommaamaan "muoti" lonkkarin?

En ole ollenkaan varma enkä edes tiedä paljoa mitään näistä tsydeemeistä, mutta saattaa olla, että jotkut hankkivat longboardin/cruiserin ihan vain huvikseen rullailua varten, eivätkä niinkään temppujen tekemiseen? o:
...Hyi miten pitkä lause

Mun tekis itse mieli hommata lonkkari, ihan vaan sellaista hengailurullailua varten. Sillä pääsis mukavasti Pääskyvuoren mäen kotoa alas, mutta se ylös tuleminen saattaisi olla jo vähän raskaampaa. Mitkään temppuilut ei itseä kiinnosta oikein, lisäksi olen niin kömpelö, että siitä ei tulisi varmaankaan muuta, kuin monenmonta sairaalareissua.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja HyperAktiivinen » 15.03.2015 19:46

OscarL kirjoitti:En tarkota tätä millään pahalla ketään kohtaan, mutta mikä saa niin monen hommaamaan "muoti" lonkkarin? Tai siis, okei, toki se rullaa aika helvetisti paremmin ku joku streetti lauta näillä suomen asfalteilla, mutta eikö se jää vähän siihen? Ei ole sitä samaa hampaat irvessä saman tempun sataa kertaa koittamista ja lopulta sen onnistumis -fiilistä.
Ja voihan siis silläkin jonkin verran cruisailla mutta jollain lonkkarilla nyt itteeni nakittais jos menee hyvät spotit ohi.

Itse ainakin hankin lonkkarin (ja cruiserin) juuri sitä varten, että se on mukavampi rullailla, kun joku tavallinen lauta. Lonkkari on myös siitä syystä parempi, että sillä pääsee kovempaa kuin cruiserilla, (koska sehän on alunperin tehty kilpailemista varten) sekä se lautahommeli on paljon pidempi ja leveämpi, niin siinä pysyy helposti myös vähän "kömpelömpi" ihminen.

Illuusia kirjoitti:Mun tekis itse mieli hommata lonkkari, ihan vaan sellaista hengailurullailua varten. Sillä pääsis mukavasti Pääskyvuoren mäen kotoa alas, mutta se ylös tuleminen saattaisi olla jo vähän raskaampaa. Mitkään temppuilut ei itseä kiinnosta oikein, lisäksi olen niin kömpelö, että siitä ei tulisi varmaankaan muuta, kuin monenmonta sairaalareissua.

Hommaa ihmeessä, lonkkarit on erittäin mahtavia! OuO Lonkkarilla nyt mitään temppuja oikein pystykään tekemään, sen verran hankalaa se on. Mutta tollaseen perusrullailuun se on oikein hyvä, taktiikankin oppii melkosen nopeasti.
Kuva
KWAK
DeviantartSteamBattle.net: Purpur#2841 Skype: Hyperaktiivinen
HyperAktiivinen
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja rainbow » 16.03.2015 16:43

olen minä joskus skeitannu ja osasin sillon yhen aika siistin tempun (jota en enää muista älkää kysykö)
mulla saattaa olla vähän taidot ruosteessa :\
rainbow
Varsa

ViestiKirjoittaja OscarL » 17.03.2015 01:47

Quunsirppi kirjoitti:
starlight kirjoitti:mä skeittaan!!! joskus jopa meen jonekin eltsuun ja sekeittaan siellä poikien keskellä XDXDXD 8)

Tarkotat oletettavasti Micropolista...? Siel en oo käyny koskaan, mut Kampin edustalla, Larussa, Matinkylässä ja Lepuskissa tulee sitäkin ahkerammin kesällä pyörittyä. Nyt syksyllä on vähän hiljasempaa ollu meikäläisen tahti ku ei halleihin kehtaa mennä, ne tuppaa olemaan täynnä ku turusen pyssy.

Ainii micropolis ;P . Ite aina tuppasin valumaan siitä lähiympäristöön sen tungoksen takia.

Mitä halleihin tulee nii omana kautena tapiolan ratcave oli aina ihan ok mesta, vaikka aina sai kuulla kajareista kun mennään sinne kotiseudulle pohjoiskarjalaan. Myös muutamat kivat pannut tullu tehtyä siellä.

Kontulassa oli / on kai myös joku halli (missä myös vedetään skeittikouluja, jos joku sellasesta on kiinnostunut). Mutta kannattaa huomata tosiaan, että paikka kontula. Eli ei se kaikista kivoin menomesta.

Edit: Espoonlahden / soukan paikallinen skeittipuisto myös uusittiin ihan kunnon betonivalmisteilla tossa jonkun aikaa sitten. Tiedä sitten, onko hyvä, mutta enemmän streettipainotteisempi kuin mitä se oli ennen. Aikasemmin siellä oli aina ilkivallan kohteena olevat vanerihässäkät jotka sitten bmx -miehet enemmän tai vähemmän omivat. Mutta oli ihan suosittu.

Muistoja on, nimittäin kaveri hajotti nilkkansa, siirtyi bmx:ään, sai tangon kyljestään läpi ja joku sen kaverin tuttu innostu sit vähä enemmä skeittaamisesta ja nykyää sillä on joku pikku sponssikin. En tosin muista nimeä.
OscarL
Pegasos

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu