logo

"Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: "Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 15.08.2016 23:53

Partajeesus kirjoitti:Luin iltiksen jutun tupakkalaki muutoksista...

Tavalliselle tupakoijalle ei pahemmin rajoituksia tule pitkiin aikoihin, mikäli polttelee perus sini-puna linjaa. Hinnat tosin alkaa olla sillä
tasolla että alan kyseenalaistamaan jopa sikarien nauttimisen, tulee näes itsekkin silloin tällöin rikottua perus savustelut sigge-rasialla.

Viikko ilman röökiä, alkaa jo v*tuttamaan joten pysyn jopa aiheessa tällä postauksella. XD
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja jimkolme » 16.08.2016 00:34

ZeroNitroMan kirjoitti:
Partajeesus kirjoitti:Luin iltiksen jutun tupakkalaki muutoksista...

Tavalliselle tupakoijalle ei pahemmin rajoituksia tule pitkiin aikoihin, mikäli polttelee perus sini-puna linjaa. Hinnat tosin alkaa olla sillä
tasolla että alan kyseenalaistamaan jopa sikarien nauttimisen, tulee näes itsekkin silloin tällöin rikottua perus savustelut sigge-rasialla.

Viikko ilman röökiä, alkaa jo v*tuttamaan joten pysyn jopa aiheessa tällä postauksella. XD

Itsellähän on mennyt jo toivo tämön Suomen holhousvaltion kanssa jo ajat sitten, yllättäen ollaan Euroopan kärjessä näillä säädöksillä :D Tuli tänään ensimmäinen noilla kuvilla varustettu asti vastaan, ihan samaa tasoa kyllä meilläkin edessä kuin vaikka Venäjältä tuoduissa askeissa; amputoituja varpaita ja ties mitä keuhkoleikkauksia xD.
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Ratiasu » 18.08.2016 01:22

jimkolme kirjoitti:Tuli tänään ensimmäinen noilla kuvilla varustettu asti vastaan, ihan samaa tasoa kyllä meilläkin edessä kuin vaikka Venäjältä tuoduissa askeissa; amputoituja varpaita ja ties mitä keuhkoleikkauksia xD.

Nuo kuvat ovat kyllä ehkä vähän "rajuja"... siinä mielessä että harva samaistuisi ja ymmärtäisi että tuollaisia seurauksia olisi tupakoinnista minulle. Ne kun (ehkä?) ovat hieman harvinaisempia tapauksia, joten helppo ajatella ettei omalle kohdalle kuitenkaan osu. Kuvat jostain jota tulee lähes jokaiselle olisi mahdollisesti tehokkaampi.
Koulussa kun näytettiin kuva tupakoivan ihmisen mustista keuhkoista niin se kyllä osasi järkyttää... ja toisaalta syntyy kyllä ajan kanssa varmaankin kaikille polttajille.
Ratiasu
Pegasos

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 18.08.2016 11:27

Ratiasu kirjoitti:Nuo kuvat ovat kyllä ehkä vähän "rajuja"...

''I've seen some shit, but never seen shit like this.'' Ite pääsin tutustumaan noihin kuviin etuajassa kun tuliais askeissa oli samoja
kuvia. Itse olen ihan fine, eivät aiheuta mitään kummempaa olotilaa tai reaktiota. Kaippa olen vain nähnyt tuota shittiä liikaa, ja
tottunut näkemään kuvia suolista/keuhkoista/sunmuista kun tuota potilastaustaa on itelläkin. Mutta ei ole mun murheita atm... :D

Tämänpäivän ketutuksen aihe on maalaamaton talo. Syksy puskee päälle ja talo on hyvien kelien puutteessa edelleen maalaamatta.
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja jimkolme » 18.10.2016 14:26

Kurkku on kipeä :( toivottavasti ei ole mikään angiina, ei muuta kuin kuumaa juomaa.
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja DarkestNight » 20.10.2016 22:07

Osallistuin nuorisotalon BILJARDITURNAUKSEEN ja hävisin surkeasti DX
Niillä jonneilla on ehkä enemmän aikaa tai jotain, mut sentään yritin. Ei ollut tosin yhtään olla kiva ja hävitä ekana
Elämä on vittujen elämä
DarkestNight
Varsa

ViestiKirjoittaja roadkillrodney90 » 30.12.2016 16:59

aah ihana musta joulu voi tätä onnen määrää >:(
Pain is temporary glory is eternal.
roadkillrodney90
Pegasos

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 30.12.2016 19:46

Se vitutus, kun joutuu hoitamaan yleistä jääkiekkokaukaloa käytännössä yksin. Kävijöitä keskimäärin 15 per ilta, vaan eipä löydy ketään jota kiinnostaisi pitää kenttää kunnossa. Valmis ja hyvä jää kyllä kelpaa, muttei pikku vaivannäkö. Yksinpä olen höylännyt, kolannut ja fixannut jäädytyksen virheitä. Nyt tuli suojakelit ja joutui käydä kolaamassa viikon moskat, ettei taas jäätyessään tee jäätävää röpelikköä.

Toisaalta nautinnollista leipoa ja pistää lämäriä, kun alla on itse viimeistelty jää~
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 05.01.2017 16:04

Taas yksi vituttava vuosipäivä muistuttamassa siitä että aika vähenee unelmien saavuttamista miettien... Ai niin, eihän mulla olekaan unelmia.
Onneksi näin, saan puida kuluneen vuoden tapahtumia leppoisasti sikkeä pössytellen, huomenna vapaapäivä töistä. I don't mind.
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Clover the Clever » 06.01.2017 07:56

Missä mä oon
247 kirjoitti:Foorumien nykyinen taso johtaa autismiin, 'nuff said
Clover the Clever
Pegasos

EdellinenSeuraava