logo

"Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

"Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

ViestiKirjoittaja Tenshinohana » 26.09.2012 19:26

Onko lause tuttu? Klikkasitko kenties topiccia sen takia, että sinuakin vituttaa? Vai kenties vaan, kun näytti niin lupaavalta, mutta nyt vituttaa kun se olikin tällainen lanka?

Pura vitutuksesi tänne. We won't judge you. Jokaisen on päästeltävä joskus paineitaan...

Ja nyt sille on erityinen pieni nurkkaus.

Vaahtoa täällä minkä haluat!

Muistakaa silti noudattaa foorumin sääntöjä!
Viimeksi muokannut Tenshinohana päivämäärä 02.05.2013 23:11, muokattu yhteensä 1 kerran
“Being a geek is all about being honest about what you enjoy and not being afraid to demonstrate that affection. It means never having to play it cool about how much you like something. It’s basically a license to proudly emote on a somewhat childish level rather than behave like a supposed adult. Being a geek is extremely liberating.”
-Simon Pegg
Tenshinohana
Yksisarvinen

Re: "Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

ViestiKirjoittaja Wremmi » 26.09.2012 20:25

Köyhyys ketuttaa. Auto pitäisi katsastaa ja ehkä käyttää huollossa, ei ole rahaa. Auto pitäisi myydä, mutta kukaan ei osta kun ei ole katsastettu.

Haluaisin 1001 asiaa eikä ole rahaa yhteenkään niistä. Lisäksi;

- Laudat eivät kestä kun hakkaan niitä nyrkeillä autotallissa, kaikki menee tuhannen p***un päreiksi
- Tämän takia kädet vuotavat taas verta
- Nyrkkeilysäkin kangas polttaa rystysistä ihon rikki
- Haluan uudet nunchakut naruilla varustettuna, ketjuchakut alkaa olemaan jo puhkikuluneet
- en jaksa harrastaa kitaransoittoa vaikka pidän siitä, tuntuu saamattomalta mies
- Haluan poltella Hookaa, mutta en jaksa valmistella sitä koska saamattomuus
- Saan henkisen orgasmin kun käyn teräasekeskuksessa, mutta rahattomuus ei auta tilanteeseen yhtään
- minulla on 70 euron kuulokkeet mikillä, mutta koneeni äänikortti ei tue tätä mikkiä eikä suostu toimimaan
- toinen korvani on edelleen tukossa
- En ole saanut aikaiseksi siivota huonettani
- Minulla on niin monta rikkinäistä t-paitaa, hajonneet farkut eikä yhtään pennin hyrrää ostaa itselleni ehjiä vaatteita

*inhale* Eiköhän tuossa ollut näin alkajaisiksi.
I used to see people as evil and vile creatures...
But I've been shown a group of people which have seem to have mutated from
The garbage into a flower so radiant with beauty
That I begin to hope again...
Cursed Ponies...
Wremmi
Maaponi

Re: "Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

ViestiKirjoittaja kushisama » 26.09.2012 21:55

mua alkaa vidduttamaan toi wikian ilmoitus, kun se tunkee jokaisella sivulla...yrittää siinä lukea
Kushisama Ninjaponi
kushisama
Yksisarvinen

Yssitysketju

ViestiKirjoittaja Quunsirppi » 04.10.2012 11:15

Ottaako joku asia päähän? Ketuttaako, muttei varsinaisesti vituta? Puristaako kenkä jalassa? Jos vastaus on kyllä, sinua yssittää, ei vituta.

Sain juuri kuulla pomoltani, että mulla on tänään lomapäivä, koska se jäisi muuten käyttämättä, koska huomenna on vika duunipäivä. Siispä minua yssittää, että oon ollu töissä kolme tuntia turhaan.
A mere butterfly in the storm of life~
Quunsirppi
Lord of the Strings

Re: Yssitysketju

ViestiKirjoittaja DJ Pirtu » 04.10.2012 11:31

Youtube:
Suomenkielisiä Ponimusiikkivideoita
(Bannereita yms. haetaan vielä.)
DJ Pirtu
Poni

ViestiKirjoittaja SittingLyra » 04.10.2012 13:00

Tällä hetkellä minua yssittää en ole ikinä kuullut se että luin kokeeseen liian isolta alueelta, ja asioita joita ei siihen edes ole tulossa.
Kuva
SittingLyra
Pegasos

ViestiKirjoittaja ¨”°ºSilverTongueº°”¨ » 04.10.2012 13:30

Yssittää kun Star kopioi threadeja TURAn foorumilta ; D Ei sentään, ihan hyvä vaan että tänne saadaan mahdollisimman monta ihmisiä aktivoivaa threadia...
Lähinnä yssittä se että kaikki uudet lisäykset tänne foorumille on niin jumalattoman negatiivisia. Tiedän että kohta tulee talvi, ja se jos mikä on perseestä, mutta syksy on kaunis vuodenaika (silloin kun ei sada) joten lighten up people...
¨”°ºDiamond Tiara is Best Pony! :bumpsugarlumprump: Deal with it, Blankflanks!º°”¨
============= Herrasmiehen helmat ei naftalle haise, ja minähän en dieseliä aja! =============
Takeo Ischi feat. All the Scootaloos!
¨”°ºSilverTongueº°”¨
Alicorn

ViestiKirjoittaja Quunsirppi » 04.10.2012 14:44

Mua yssittää syksy, koska sillon sataa liikaa vettä ulkona skeittaukseen ja sillon ku on poutaista, niin kellertävät lehdet tukkii jalkakäytävät ja takertuu renkaisiin.

E: Postaus #400 \o/
A mere butterfly in the storm of life~
Quunsirppi
Lord of the Strings

ViestiKirjoittaja jimkolme » 04.10.2012 16:56

Ehkäpä päällimäisenä se, että ponipaitatilaus joka poroiltiin vähän liian isoksi lojuu tullissa.
Vastaanottaja on armeijassa joten tämä odotus vähän kyrsii >:(
Noh huomenna pitäisi selvitä tilanne kun toi yks poni pääsee metsästä sivistykseen...
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Tömplar » 04.10.2012 18:46

Yssittää se että syyslomaan on vielä liian monta päivää.
Tykkääkö joku vielä oikeasti näistäkin?
Tömplar
Yksisarvinen

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu