logo

"Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: "Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

ViestiKirjoittaja cofzta » 21.10.2012 19:42

Mua nyppii lähinnä pakollisen yhteisön depressiivisyys joka elämän vaiheessa. Ala-asteella sua kiusataan jos oot esim. älykäs, ulkomaalainen tai lihava ellei porukka löydä jotain jolla menee huonommin, ylä-asteella + jatkokoulutuksessa kaikki on vapaata riistaa ja ainoa yleisesti hyväksytty reaktio sua koskevaan kritiikkiin on ottaa se vitsillä tai olla välittämättä. Työelämässä muut heti laittaa liipasimen alle jos et tuo selvää voittoa yritykselle. <.<

Yks toinen juttu on tää bronyja koskeva jatkuva vihaaminen mikä ei vaan mee mitenkään jakeluun. Siis itse pidän vaan älykkäinä porukkaa mitkä tyyliin pelaa super marioo tai minecraftii porukalla ja katsoo poneja. Ei kusipäänä olemisessa ja tappoviihteessä oo mitään kehittävää ja normaalia, jos olisi niin sä et näkis 9v jonnei call of dutyn moninpeliservuilla ja tosi heikosti pärjäävää porukkaa tekemässä muiden fiiliksistä mahdollisimman paskaa aina kun tilaisuus. :(

Sit vähän rupes masentamaan kun selasin ylilaudan mlp palstaa.. siis kelaa eli se on niistä jotenkin ok et sä viittaat aina jotain dorkaa kommenttia autistihomoskeidaks ilman et suurin piirtein tajuaa mitä vittua on menossa haukkumaan. Ei se vineys tossa masenna vaan että porukka on oikeesti noin vitun yksinkertaista et aina kaikki on pakko tuomita vaikkei sitä matskua kirjoittavalla porukalla oliskaan juuri mitään elämänkokemusta jolla arvioida. Ne kommentit mitä siellä on kuvaa tasan mitä ne ajattelee koska sitä kamaa on voinut heittää anonyymina kotikoneelta. D:

Sori et meni pitkäks mut tätä ei voinu lyhentää @_@
cofzta
Pegasos

ViestiKirjoittaja Compie Pie » 21.10.2012 19:57

Joku on vittu menny laittaa ylilautaa mun ja jimkolmen poniostosvideon. Ei vittu
Fabecook: Markus Nopanen
https://osu.ppy.sh/u/2391893
Compie Pie
Varsa

ViestiKirjoittaja Twilight » 21.10.2012 20:24

Vituttaa kun fallout new vegas kaatu ja kaikki pelitallennukset hävisivät samalla :'( :'( :'(
http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288530893513.html
Kaikissa meissä asuu aina pieni anonymous.
Joskus se saa vallan ja silloin kun monissa ihmisissä se saa samaan aikaan vallan niin se näkyy mediassa.
Twilight
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Starfoal » 21.10.2012 21:35

En ole saanut tänään mitään aikaiseksi.
Itse asiassa en saanut koko viikolla mitään tärkeää hoidetuksi. Jatketaan samaan malliin... :P
Starfoal! in the Sea of Stars you fall. You fall like a burning star!
Starfoal
Poni

ViestiKirjoittaja Kyuun » 21.10.2012 21:47

Vituttaa. Koska mut on pidetty erossa mun koneesta jo kuukausi, ja joudun kituuttaan tällä puhelimella.
>:(
KuvaUGH! I'm so BORED!
Kyuun
Varsa

ViestiKirjoittaja Twinky Redmoon » 21.10.2012 22:39

vituttaa, ku en osaa käyttää tätä mun kahvin keitintä jonka sain vanhemmilta, ku ei löytyny kotoo tän ohjetta :/ tai siis, yritän saaha siihen sellase ajastuksen jolla se rupee tietyn kellonajan kohalla starttaa ittesä :'D .... xDDD
DUCK U, I'M GENTLEMAN WALRUS!!
{}
Twinky Redmoon
Pegasos

ViestiKirjoittaja Wremmi » 22.10.2012 20:19

Voisin... heitellä tavaroita.

Työkkäri päätti sitten taas valehdella minulle suut ja silmät täyteen, jotta pääsisivät vain vetämään viivan nimeni ylitse. Kehuttiin maasta taivaaseen työelämään kuntouttava paikka, jossa saisi mielekästä puuhastelua ja saisi otetta takaisin arkeen. No minä ja minun psykiatrini sitten pidimme asiaa perin hyvänä, kun sitä niin hyvään ääneen julistivat, kuinka ohjelma sopii nuorille pitkäaikaistyöttömille.

No tänään minä sitten reippaana poikana astelen sinne paikkaan, ja mitä minä näenkään; Päihdetoipilaita, yhdyskuntapalvelua tekeviä sekä kehitysvammaisia talo täynnä. Huutavat siellä ristiin ja ohjaajat näyttävät maansa myyneiltä ja elämäänsä tylsistyneiltä. Minä vannon että minä olen AINOA ihminen siinä talossa joka on täyspäinen. Sillä sinne kun vilkaisi niin näki heti, ettei siellä olevilla ole kaikki Aladinit Akrabassa.
Minua on ahdistanut koko hemmetin päivän niin turkasen perkeleesti. En minä kuulu sinne, en minä ole sairas, kehitysvammainen, päihdetoipilas tai entinen vanki. Olen ollut yhtä vihaa koko päivän. Torstaina saan luultavasti kiinni yksityisen ohjaajani, jolle meinaan antaa täyslaidallisen palautetta tästä toiminnasta.
Jäikö pikkuinen asia mainitsematta? Se että talo on täynnä moniongelmaisia. Jäikö kenties kysymättä että PYSTYNKÖ minä toimimaan sellaisten ihmisten kanssa. Niin, pikkuseikkoja, kukas noista välittäisi.

Pääkysymys: Vituttaako? Video vastaa puolestani.

Youtube:
I used to see people as evil and vile creatures...
But I've been shown a group of people which have seem to have mutated from
The garbage into a flower so radiant with beauty
That I begin to hope again...
Cursed Ponies...
Wremmi
Maaponi

ViestiKirjoittaja Sylkytuli » 22.10.2012 21:37

-sensuroitu-

Nyt meen kuitenkin katsomaan jonkun MLP-jakson, mikään ei piristä yhtä paljon..
Viimeksi muokannut Sylkytuli päivämäärä 05.12.2012 22:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Ent. Heartless
Kuva Kuva Kuva Kuva
Sylkytuli
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Isä Aurinkoinen » 22.10.2012 22:01

Fuu. Faija käski tulla pois koneelta ku oli tf pelit kesken

heitin sitä es-tölkillä ebin
Isä Aurinkoinen
Banned

ViestiKirjoittaja bakasan94 » 22.10.2012 22:16

Isä Aurinkoinen kirjoitti:Fuu. Faija käski tulla pois koneelta ku oli tf pelit kesken

heitin sitä es-tölkillä ebin

Kuis vanha sie oikein olitkaan?

MG34-Rambot Red Orchestra 2:ssa.
Luojan kiitos niitä ei niin useasti tule vastaan.
bakasan94
Poni

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu