logo

"Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: "Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 19.11.2012 15:33

SharkMachine kirjoitti:Kaikkien miellyttäminen on mahdotonta, emmekä aio ottaa sitä linjausta että miellyttäisimme nimenomaan näitä laudoilla kävijöitä, jotka eivät siedä vähänkään vakavampaa menoa. Lautoja on jo kaksi (ylilaudan /poni/ ja ponilauta), eikä missään vaiheessa tavoitteenamme ole ollut tehdä kolmatta nimimerkeillä. Luulisin tämän olevan harvinaisen selvää, varsinkin jos on vaivautunut lukemaan säännöt.

Täällä ollessa täytyy kuitenkin noudattaa sääntöjä. Jos tämä tuntuu mahdottomalta, kannattaa siirtyä muualle.

Mutta jätetään off topic tähän.

Ei viellä! Yksi kysymys johon ois kiva saada vastaus, ja sitten veks. Deletoikaa vaikka tää posti myöhemmin.

Säänöt täällä ovat selkeitä ja noudatettavissa, eikä mulla oo mitään erityistä ihmettelemistä paitsi se että kuinka paljon niitä sääntöjä pitää rikkoa että tulee bännätyksi? Siis, saako siitä varotuksen jolloin on aikaa parantaa tapojaan ennen kun mitään tapahtuu, vai voiko joku tehä niin vittumaisesti että se ilman mitään varotusta bännää jonkun, ja sit se jää ihmetteleen et mitä helvettii tapahtu? Ja mistäs tietää mikä on varotus ja mikä on huomautus?

Ps. Mä en oo eläissään käynyt 4chanilla tai muissa tän tyylisis palstois, oon vaan lukenu (ja kattonu videoita) niistä, joten mä en taida kuulua näihin "keskustelupalstan jonneihin".
Drako1997

ViestiKirjoittaja Salriella » 19.11.2012 15:48

Ja takaisin topicin aiheeseen...

Vituttaa ku pitäs ostaa pinkopohjia ja maksaa laskuja ja vielä syödäki ja oon hyvinkin persaukinen. Ei kukaan haluais ostaa mitään tauluja? ^_^;
Salriella
Varsa

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 19.11.2012 15:56

Drako1997 kirjoitti:Säänöt täällä ovat selkeitä ja noudatettavissa, eikä mulla oo mitään erityistä ihmettelemistä paitsi se että kuinka paljon niitä sääntöjä pitää rikkoa että tulee bännätyksi? Siis, saako siitä varotuksen jolloin on aikaa parantaa tapojaan ennen kun mitään tapahtuu, vai voiko joku tehä niin vittumaisesti että se ilman mitään varotusta bännää jonkun, ja sit se jää ihmetteleen et mitä helvettii tapahtu? Ja mistäs tietää mikä on varotus ja mikä on huomautus?

Jos jollain on vielä kysymyksiä tähän koskien, siirrän keskustelun tästä aiheesta omaksi viestiketjuksi.

Kyllä niitä varoituksia jaellaan vähintään 2 tai 3 ennen kuin seuraavasta rikkeestä tulee porttikielto. Pienistä rikkomuksista yleensä vain huomautetaan ja vasta toistuvista annetaan varoituksia. Käyttäjän asennoitumisellakin on vaikutusta, esimerkiksi "mä teen mitä haluan, adminit saa nuolla mun persettä" -asennetta ei katsota hyvällä.

Porttikieltoja annetaan toistuvien rikkomuksien takia tai räikeistä rikkomuksista suoraan (trollausta / spämmimistä varten tehdyt käyttäjätunnukset).

Muoks: Varoituksien antoon löytyy oma työkalu kesksutelupalstaohjelmistosta, huomautukset tulevat yksityisviestillä tai viestiketjuun.
SharkMachine
Burger King

ViestiKirjoittaja DooZey » 19.11.2012 17:24

Salriella kirjoitti:Ja takaisin topicin aiheeseen...

Vituttaa ku pitäs ostaa pinkopohjia ja maksaa laskuja ja vielä syödäki ja oon hyvinkin persaukinen. Ei kukaan haluais ostaa mitään tauluja? ^_^;

Joo-o. Itellä katos äkkiä viime miitistä saadut rahat omiin laskuihin ja loput säästöt rahan ahneille hammaslekureille >:O Kaurapuuro linjalla ja ns. opiskelija dieetillä eli makaronia ja tonnikalaa tai muuta halpa muonaa on tullut tää kuu syötyä. No ainaki on paino pudonnu ku ei oo herkkuihin tai kaljaa ollu varaa ;) Onnesta ens kuus tulee parempi palkka ja veronpalautukset (peräti 140e!) lisäksi sitten toi ens kuun miitti, josta toivottavasti tulee vähä extraa *^_^*
"Those who try to bring you down, are already below you."
DooZey
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Twilight » 19.11.2012 17:44

Vituttaa se ,että kaikki peli tallennukset hävisivät :'(
http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288530893513.html
Kaikissa meissä asuu aina pieni anonymous.
Joskus se saa vallan ja silloin kun monissa ihmisissä se saa samaan aikaan vallan niin se näkyy mediassa.
Twilight
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Salriella » 19.11.2012 18:29

DooZey kirjoitti:
Salriella kirjoitti:Ja takaisin topicin aiheeseen...

Joo-o. Itellä katos äkkiä viime miitistä saadut rahat omiin laskuihin ja loput säästöt rahan ahneille hammaslekureille >:O Kaurapuuro linjalla ja ns. opiskelija dieetillä eli makaronia ja tonnikalaa tai muuta halpa muonaa on tullut tää kuu syötyä. No ainaki on paino pudonnu ku ei oo herkkuihin tai kaljaa ollu varaa ;) Onnesta ens kuus tulee parempi palkka ja veronpalautukset (peräti 140e!) lisäksi sitten toi ens kuun miitti, josta toivottavasti tulee vähä extraa *^_^*

Mieki toivon että sieltä miitistä edes jotain jäis käteen, ku juniinki menee se 80 euroa... Onneksi veronpalautuksia saa jonku päälle 200 euroa, mutta opintotuki lisineen menee lähes kokonaan vuokraan ja opintolaina jotenkin mysteerisesti katosi tämän kuun aikana.

Twilight kirjoitti:Vituttaa se ,että kaikki peli tallennukset hävisivät :'(

Mulla kävi sama kerran GameCuben kans, muistikortti korruptoitunu ja useampaan peliin menny se +70 tuntia. Se jos mikä tympäsee, lähetän sympatiaa~
Salriella
Varsa

ViestiKirjoittaja Starfoal » 19.11.2012 18:31

Twilight kirjoitti:Vituttaa se ,että kaikki peli tallennukset hävisivät :'(

Pari kuukautta sitten onnistuin hävittämään kaikki ps3 tallennukset.

Vituttaa asuminen vanhempien kanssa. Ei ole mitään riitaa, mutta en vain pidä heistä. :| Tarttis muuttaa omaan kämppään.
Starfoal! in the Sea of Stars you fall. You fall like a burning star!
Starfoal
Poni

ViestiKirjoittaja Wremmi » 19.11.2012 23:16

Minulla on kallis headsetti mutta mikki ei toimi. Haluan puhua skypessä ystävysteni kanssa mutta kun ei. Huomenna masiina huoltamolle ja käsky käy että mikki toimimaan tai Ankkalinnassa tapahtuu kauheita.
I used to see people as evil and vile creatures...
But I've been shown a group of people which have seem to have mutated from
The garbage into a flower so radiant with beauty
That I begin to hope again...
Cursed Ponies...
Wremmi
Maaponi

ViestiKirjoittaja Sieniponi » 20.11.2012 18:57

Vituttaa asuminen vanhempien kanssa. Ei ole mitään riitaa, mutta en vain pidä heistä. Tarttis muuttaa omaan kämppään.

Meil samat
Njääääääh, whats up doc?
Sieniponi
Maaponi

ViestiKirjoittaja Lako » 20.11.2012 21:19

Vituttaa ketsuppi purkit, ku aina, SIIS AINA, kun semmosen avaa niin siitä lentää ketsuppia sormille! AINA! Siksi yritän aina työntää tuon avaamisen jollekkin muulle pöydässä istuvalle, MUTTAKU EI, ku ne sanoo ettei käytä ketsuppia, mutta sitten ku minä purkin oon avannu, niin johan ketsuppia menee minkälie makkaran tai makroonin päälle sillä aikaa kun sormiani pesen!
Sitten ku kaikki on ottanu jo, ja minä astun takaisin pöytään, niin AHA, ketsuppi purkki on suljettu! GAAAAAAAAAAAAAAH, EXPLOZION! >:(
Lako
Maaponi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu