logo

"Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: "Nyt v*tuttaa!" - purkausketju

ViestiKirjoittaja Isä Aurinkoinen » 22.10.2012 22:20

bakasan94 kirjoitti:
Isä Aurinkoinen kirjoitti:Fuu. Faija käski tulla pois koneelta ku oli tf pelit kesken

heitin sitä es-tölkillä ebin

Kuis vanha sie oikein olitkaan?

MG34-Rambot Red Orchestra 2:ssa.
Luojan kiitos niitä ei niin useasti tule vastaan.

Jonneiässä. What did ya think?
Isä Aurinkoinen
Banned

ViestiKirjoittaja Sylkytuli » 23.10.2012 18:37

Lisää lantaa niskaan! Mahtavaa..

Mutsi ragee taas ihan älyttömille asioille.. Mm. miten en saisi valita itse oman elämäni tärkeistä päätöksistä kuten TYÖPAIKASTA...
Ent. Heartless
Kuva Kuva Kuva Kuva
Sylkytuli
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Tenshinohana » 23.10.2012 19:08

Heartless kirjoitti:Lisää lantaa niskaan! Mahtavaa..

Mutsi ragee taas ihan älyttömille asioille.. Mm. miten en saisi valita itse oman elämäni tärkeistä päätöksistä kuten TYÖPAIKASTA...

Kuva

Äitini tekee juuri samaa mullekin...

//EDIT: pistetään sitten poniaiheinen...
“Being a geek is all about being honest about what you enjoy and not being afraid to demonstrate that affection. It means never having to play it cool about how much you like something. It’s basically a license to proudly emote on a somewhat childish level rather than behave like a supposed adult. Being a geek is extremely liberating.”
-Simon Pegg
Tenshinohana
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Linutius » 24.10.2012 18:54

Raivostuttavaa.. huomiseksi on palautettava kouluun kalevala projekti, joka piti tehdä kotona loppuun. Olen sitä sitten tänään sitä paniikissa väsännyt, ja sain jotain aikaankin. Pian Pikkusisko saapuu huoneeseen ja painaa koneesta käynnistä uudelleen nappia.. Oon ihan raivona, kaikki teksti katos ja hukkasin rutkasti aikaa, sillä kaksi koettakin olisi tulossa.. Inhottava päivä ollu muutenkin. z_z :[ :'(
Sarkasmi on toinen nimeni.

Tube: http://www.youtube.com/user/flandredoll
Linutius
Poni

ViestiKirjoittaja Tömplar » 24.10.2012 20:34

Ihmetyttää se ettei mun nimimerkkistä saa tulla mieleen terroristia... Ja se että vanhemmat vaativat minun vain opiskelevan, eikä tekevän yhtään mitään muuta. Käytännössä kaikki vapaa-aikai kuuluisi kuluttaa opiskellen.
Tykkääkö joku vielä oikeasti näistäkin?
Tömplar
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Motch » 24.10.2012 20:55

Elämä.
Elämä vituttaa. >:(
Motch
Varsa

ViestiKirjoittaja Twilight » 25.10.2012 10:40

Vituttaa se , että mennään koulun kanssa kirjasmessuille ja minulla ei ole yhtään rahaa :( :(
http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288530893513.html
Kaikissa meissä asuu aina pieni anonymous.
Joskus se saa vallan ja silloin kun monissa ihmisissä se saa samaan aikaan vallan niin se näkyy mediassa.
Twilight
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Jokirapu » 25.10.2012 11:49

Koulu vituttaa aina, mutta eritysesti, kun unohtaa penaalin, avaimet ja silmläladit kotiin... Olen taitava
Jokirapu
Pegasos

ViestiKirjoittaja nightingale » 25.10.2012 17:38

mua vituttaa se että ei tässä saatanan pikku käpykylässä (huittinen) ole mitään täällä ei ole minkään sortin kauppoja tai paikkoja johon mennä tai kyllä täällä on kauppoja mutta niissä ei oo mitään ihan sama mihin kauppaan meet niin ainoa asia mitä löydän niin on hello kitty ja joku uus filly juttu ja tietenkin mulla ei oo ikinä rahaa mihinkään koska kellään ei ole töitä antaa ja me asutaan niin kaukana kaikista että mää en voi polkea mun pyörällä mihinkään koska lähin paikki on noin 60km päässä että moro vaan ja ketään ei viiitti kuskata mihinkään
FOR THE LUNA'S NEW REPUBLIC
Too smexy for you
you're twisting my balls
nightingale
Varsa

ViestiKirjoittaja Lako » 25.10.2012 17:51

nightingale kirjoitti:mua vituttaa se että ei tässä saatanan pikku käpykylässä (huittinen) ole mitään täällä ei ole minkään sortin kauppoja tai paikkoja johon mennä tai kyllä täällä on kauppoja mutta niissä ei oo mitään ihan sama mihin kauppaan meet niin ainoa asia mitä löydän niin on hello kitty ja joku uus filly juttu ja tietenkin mulla ei oo ikinä rahaa mihinkään koska kellään ei ole töitä antaa ja me asutaan niin kaukana kaikista että mää en voi polkea mun pyörällä mihinkään koska lähin paikki on noin 60km päässä että moro vaan ja ketään ei viiitti kuskata mihinkään

Johan ny, mikäs pikku kylissä niin paha ongelma on, onhan siellä... tiimari ja... k-kauppa ^_^;
Minua ei vituta, minä vitutan. The End.
---
Paitsi kyllä noi AA-paristot Widuttaa... ku niistä loppuu virta nii noppee, ja ei oo patteri-laturi-järjestelmä-hommaa, sit niit täytyy ostaa lisää ja lisää, mikäpäs tuossa ongelma, halpoja ne on, mutta ku mihin ne sitten laittaa kun niitä kerääntyy 3 laatikollista!? Ku ei niitä kuulema koirillekkaan syöttää sais. :[
Lako
Maaponi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu