logo

Vapaa-ajan harratuksesi

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Vapaa-ajan harratuksesi

ViestiKirjoittaja djMusicalArtistBrony » 18.07.2013 13:18

- Oleminen
- Piirtäminen
- Kavereiden näkeminen
- Ponit
- Perheen kanssa oleminen
Ja entinen harrastus minulla oli ratsastus, mutta lopetin.
Pöö, miten menee?
djMusicalArtistBrony
Pegasos

ViestiKirjoittaja Varjoponi » 18.07.2013 14:49

Animointi (tai pikemmin sen lykkäily) ja eri reissujen suunnittelu. Nukkuminen ja pelailukin maistuu, ja eri viihdesarjat (esim. Dr Who ja MLP-FiM).
Myös eri harrastelija-animaatioita ihastelen ja ihmettelen, oon ikäänkuin kiinnostunut alasta. O:)
Varjoponi
Banned

ViestiKirjoittaja Zalakke » 21.07.2013 16:19

Kotiurkujen/synien soitto ja Magic the Gathering tärkeimpinä eli eniten aikaa vievinä. Muita ovat humorismi, ajattelu, palindromit, sananmuunnokset, tietokoneella roikkuminen, hyvät juomat, easy living, LP-levyt, geologia sekä satunnainen boffaus ja larppaaminen. Niin ja tietysti kaikenlainen mitä nyt sattuu-tekeminen.
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja DPon3Artist » 21.07.2013 20:09

Itse harrastan piirtämistä,
lukemista,
kirjoittamista,
musiikin tekoa,
pyöräilyä ja..
:ponies
LIFE IS A PARTY, AND THERE ISN'T A PARTY WITHOUT PINKIE PIE.
DPon3Artist
Varsa

ViestiKirjoittaja Tonu » 21.07.2013 23:14

Useamman viime vuoden aikana vapaa-aika uponnut lähes tulkoon pelaamiseen ja Pokémon TCG:n. Tietsikalla pelaan pääsääntöisesti nykyään vain Diablo 3:sta. Aiempina vuosina tuli kyllä ahkerasti hakattua Diablo 2:sta jolloin aina uuden ladder kauden alkaessa hakkasin liutan ukkoja lv.90+:n asti (parhaimmillaan on tainu olla ukko jossain lv. 96-98 paikkeilla). Vähintään tunti päivästä kyl uppoaa päivittäin kanssa Kingdom of Loathing nimiseen nettiselainpeliin, jota on tullut tahkottua yli 9 vuoden ajan. Pokémon TCG:n pelaamisen olen taas aloittanut noin 13 vuotta sitten. Lähes poikkeuksellisesti raahaudun 3-4 kertaa Pokémon liigaan per viikko. Harmillisesti kyseissä korttipelissä pelaajamäärä on viime vuosien aikana huomattavasti laskenut... saas nähdä et kuin kauan tuokin skene vielä pystyssä. Nykyisellä menolla ei kyl kovin hyviä odotuksia tuon suhteen. Mikäli/Kun skene kaatuu, jäänee entistä enemmän aikaa no-lifeemiselle. :X
Tonu
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja SSieni » 23.07.2013 21:46

Kuva
joopa joo
SSieni
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja momelus » 23.07.2013 22:10

Koneella tulee roikuttua vähän turhan tiuhaan, aiempi ykkösharrastus lukeminen on jäänyt aika olemattomille. Luen ihan perinteisiä romaaniklassikoita, nuortenkirjoja, fantasiakirjoja, runoja, näytelmiä... Mangaa tulee myös kahlailtua läpi, ihan vaan muutamaa sarjaa tosin. Tv-sarjoista en seuraa kuin BBC:n Sherlockia (ja siitäkin tulee kolme jaksoa noin miljoonan vuoden välein, ei hirveesti vaadi sitoutumista) ja tosi satunnaisesti Doctor Whota. Piirrän melko paljon, kirjoitan epäsäännöllisen säännöllisesti ja ompelen vähän kaikenlaista, pääasiassa mekkoja/hameita ja silloin tällöin cosplay-asuja. Coneissa tulee käytyä silloin kun niitä on kohtuullisen etäisyyden päässä. Urheilun saralta aikaa menee lenkkeilyyn, josta tosin nyt olen laistanut revähtäneen takareiden perusteella, sekä kerran-pari viikossa tulee tallilla käytyä ratsastuksen ja muiden hevoshommien merkeissä.
Poneja, "gorea" ja muuta shittiä deviantArtissa.
momelus
Poni

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 16.09.2013 16:24

no niin tulipa tilattua sitten pari lennokkia, kun RC-harrastus jääny vähiin:

Kyosho minium edge 540 taitolentoon
Kuva
Kyosho minium cessna 210 centurion rauhallisempaan lentoon
Kuva

molemmissa 3-kanavaa: edgessä kaasu,korkeus ja siivekeservot

Cessnassa kaasu,korkeus ja peräsinservot.
omia kuvia pistän myöhemmin ja tosiaan painaa alk.18 grammaa.
ovh.330 € täytyy varmaan ponifoida jossain vaiheessa ^3^
ei mulla muuta. TwT
YoshiDash
Maaponi

ViestiKirjoittaja Glitchy » 16.09.2013 17:16

>LoL
>OSU!
>Musiikin kuuntelu päivittäin (poni ja ei-poni)
>Pyöräily
>Chatangossa moderointi ja chattaus
>Pussikaljamiitit ja muunlainen ponien kanssa ryyppäys/biletys (Headyn keikka ft. Kahjo oli upeaa) @w@
>Ja tietysti myös isot miitit aina kun niitä on
>Sun muuta mistä ihmiset eivät halua tietää.
"If you ever feel like dying to help the universe, just let me know.
I'll be waiting"

Kuva
Glitchy
Pegasos

ViestiKirjoittaja Sipony » 16.09.2013 18:45

Juuh elikkäs itselläni ei kauheasti noita "harrastuksia" löydy mutta ainakin tälläset setit itel:

Tosiaan Rc-koneilla tullu pelleiltyä semmoset pari vuotta, olen pitänyt nytte vähä taukoa kyseisestä harrastuksesta sillä hieman tylsää puuhaa esim yksin jne... Radiona on Spektrumin dx6i ja ensimmäisenähän hankin jonkun ihan ihme merkkisen kopterin jota en edes muista juuri nyt :D sillä tosiaan aloittelin ja siirryin sitten noihin lentokoneisiin
Spoiler: näytä
Kuva
Tämmöösellä E-sky nemolla tullu ensimmäisenä opeteltua jonka sain yhdeltä hyvältä ystävältä lahjaksi :3Kuva
Tämän tyyppinen gent sisätilalentsikka tuli ostettua noin alle vuos sitten ja ollut kyllä ihan mahtava lennellä!

Toinen varmaan paras harrastukseni ovat TIETOKONEET, pelit (WoW, Osu, Liigojenlegenda) ja music!

Kesäisin tulee myös tramballa temppuiltua ja sitten talvisin aika paljon lumilautailtua. ^_^
Kuva
Sipony
Varsa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu