logo

Katsotko muita animaatiosarjoja?

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Katsotko muita animaatiosarjoja?

ViestiKirjoittaja Witchy » 28.10.2014 20:04

No jos Adventure Time lasketaan ni sitä sitte :3
I'm a unicorn... Deal with it!
Witchy
Varsa

ViestiKirjoittaja Mistral » 30.10.2014 15:47

Yleensä en uusiosarjoista perusta, mutta spottasin 2011 Thundercatsien pilotin Cartoon Networkilla ja siitä innostuneena päädyin sitten katselemaan tuonkin sarjan. Joka tietysti hyllytettiin heti ekan kauden jälkeen, of course.

Mutta aikas mainioita ja (nyky)lastensarjaksi jopa pimeitä juonikuvioita. Animaatio huippua. Ja kissat tietysti muutenkin niin IHQ :)

Spoiler: näytä
Kuva
Kuva
Mistral
Pegasos

ViestiKirjoittaja maudpie » 29.12.2014 00:31

Gravity Fallsia paljon mutta esimerkiksi simpsoneja, regular showta, family guyta ja adventure timea noita kaikkia silloin tällöin jos sattuu tulemaan telkkarista.
mä tykkään gifeist, okei?

Kuva KuvaKuvaKuva
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja AquaDash » 29.12.2014 18:14

Simpsonit ja joskus oli Elfen Lied (jota en muuten aio katsoa enään ikinä)
Avaimet eivät yleensä ole hukassa,vaan muistikuva minne jätimme ne.
AquaDash
Maaponi

ViestiKirjoittaja kata » 31.01.2015 20:13

Seuraan kaikkia mahdollisia Disney animaatiosarjoja sillä ne ovat lähellä sydäntäni varsinkin nämä vanhemmat esim. Kim Possible, Lilo & Stitch. Valitettavasti en voi katsoa Disney sarjoja yhtä paljon mitä noin vuosi sitten. Olen katsonut Disney Channelista, Disney X D'lta sarjoja, mutta valitettavasti antennia ei voi asentaa kerrostalo asuntoihin joten antenni on vanhassa kodissamme, jossa voin katsoa aina kun siellä ollaan käymässä.

Sitten lisäksi TV'stä katson simpsoneja, välillä family guyta sekä american dadia, Avatar: The last airbender ja pokémonia. Netistä olen ruvennut katsomaan Legend of Korraa, joka on siis jatkosarjaa Avatarille.
~BRONY 2013~ ~OTAKU 2008~
YouTubeVaingingajututღ

Kuva
kata
Poni

ViestiKirjoittaja maudpie » 03.05.2015 22:21

maudpie kirjoitti:Gravity Fallsia paljon mutta esimerkiksi simpsoneja, regular showta, family guyta ja adventure timea noita kaikkia silloin tällöin jos sattuu tulemaan telkkarista.

Voi minua.. Tuo on ehkä hieman muuttunut..
Katson nykyään mlpn lisäksi Steven Universea, Gravity Fallssia ja Star vs forces of eviliä. Siinä taitaa olla tärkeimmät joiden fandomeihinkin olen uppoutunut syvästi. Kyllähän tuota aiempaa viestiäni katsoen, niin kyllä mä simpsonit telkkarista katon jos sattuu tulemaan, sama family guyn kanssa. Mutta Gravity Falls on kyllä melkeinpä parempi kuin mlp.. anteeks kovasti mut se vaan on totta z_z
mä tykkään gifeist, okei?

Kuva KuvaKuvaKuva
maudpie
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Silverhill » 04.05.2015 06:10

Tulipahan tuossa viikonloppuna otettua ihan kunnolla katsaukseen tämä uudempi TMNT (2012)-sarja. Olin aluksi kyllä hyvin skeptinen koko sarjan mahdollisuuksista, mutta perhana. Tämä sarja yllätti laadukkuudellaan samaan tapaan kuin Transformers Prime. Näin kasarikilpparien parissa lapsuuteni viettäneenä uusi ninjakilpparien sarja on hemmetin hyvää tykitystä. Hyvin otetaan esille asioita kasarisarjasta, sopivan synkällä tavalla dekonstruktoiden ja rekonstruktoiden.

Vasta ensimmäinen kausi alla, mutta silti voin todeta tämän sarjan olevan kenties parhain versio ninjaturtteleista koskaan.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja Twili » 05.05.2015 14:45

Silverhill kirjoitti:Tulipahan tuossa viikonloppuna otettua ihan kunnolla katsaukseen tämä uudempi TMNT (2012)-sarja. Olin aluksi kyllä hyvin skeptinen koko sarjan mahdollisuuksista, mutta perhana. Tämä sarja yllätti laadukkuudellaan samaan tapaan kuin Transformers Prime. Näin kasarikilpparien parissa lapsuuteni viettäneenä uusi ninjakilpparien sarja on hemmetin hyvää tykitystä. Hyvin otetaan esille asioita kasarisarjasta, sopivan synkällä tavalla dekonstruktoiden ja rekonstruktoiden.

Vasta ensimmäinen kausi alla, mutta silti voin todeta tämän sarjan olevan kenties parhain versio ninjaturtteleista koskaan.

Wanhana fanina (joka kertoi papille muuttuvansa mutanttininjakilpikonnaksi isona...) voisin vilkaista sarjaa ainakin kolmen jakson verran, sillä tulin viettäneeni iloisesti ysärin hienojen suomidubbien parissa. Näitä tuli kyllä myös aikalailla keräiltyä myös.
Jos klassikoista pitävä saa näistä irti, niin luulisi minunkin sitten laittavani nostalgialasit syrjään hetkeksi vain testatakseni näitä.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu