logo

Yleiskeskustelu

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Yleiskeskustelu

ViestiKirjoittaja manne26 » 07.07.2016 22:17

On khyl hienoo et ollaa jo tekniikas päästy siihe et siviilikäyttöö saadaan pikkuhiljaa (100v pääst) tälläisiä lentäviä mopoja ja muita ajoneuvoja. Mutta mielenkiintosta olis tietää millee noi meijä päättäjät suhtautus noihi laitteisii. Saiskoha ne aika huono vastaaoto jos kertta ne olis aiva kaikkie käsie ulottuvil?
manne26
Varsa

ViestiKirjoittaja Clover the Clever » 24.07.2016 04:20

Missä mä oon
247 kirjoitti:Foorumien nykyinen taso johtaa autismiin, 'nuff said
Clover the Clever
Pegasos

ViestiKirjoittaja Zalakke » 28.07.2016 18:38

Clover the Clever kirjoitti:Missä mä oon

Et ainakaan sotavasarassa! Sinne takas späriseen, täällä ei saa spudroilla.

T: SPACE MARINE!!!
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja jimkolme » 22.08.2016 22:39

Clover the Clever kirjoitti:Missä mä oon

Olit hyvässä seurassa ja miitissä :D
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kustom » 28.01.2017 00:04

http://www.hs.fi/nyt/wumo/car-2000005060059.html Mitä ihmettä? XD Yritetäänkö tässä ehkä vihjailla, että setelipainossa mikään ei ole mahdotonta. Työntekijät voivat olla pastellinsävyisiä poneja ja paperinpalasillekkin tulee ihan oikeasti arvoa kun niihin printataan setelin kuvia.
Kesä tuli, kesä meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kustom » 01.04.2017 02:08

Kävin perjantaina pikkuveljeni kanssa eräässä Tamperelaisessa levykaupassa ja huomasin että myyjällä oli Pinkie Pie -avaimenperä avaimissaan. Mahtaako kyseinen herra käydä tällä foorumilla? :)
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Aether Wind » 06.04.2017 00:31

Hookahilla sauhutellessa vesimelonin makua ja (pikku)päissään fiilis aika mukavan eufoorinen ;P Tulipahan myös Angel's egg katsottua vihdoin ja viimein. Ihan jees, vaikka outo olikin :X

Mutta jooh, kunhan tässä yhdenkin auton (Kuplan) saisi edes hinauskuntoon, niin tulisi äkkiä yli puolen tonnin säästöt kuussa ja voisin harkita edes osittaista eläköitymistä nykyisistä hommista ja mahdollisesti alkaa käymään joissain coneissa jne. Ei tässä kuitenkaan viitsi rahan perässä juosta, hölkätä korkeintaan :D Nykysellään motivaatio on vaan vähissä tehdä oikein mitään spontaania tai muutakaan hienoa o_o
Aether Wind
Varsa

ViestiKirjoittaja Kustom » 09.06.2017 02:20

Onneksi huomenna on jo perjantai. Tällä viikolla on joka päivä jotenkin kummasti tullut eksyttyä parille ja sitten on venähtänyt nukkumaan meno sinne kello kahden jälkeen. :\ Mitenkäs muilla on kesä edennyt? Onko ollut kesälomaa, vai onko loma vasta tulossa?

Omat kesäsuunnitelmat: Kärvistele kesäkuu vähissä varoissa ennen ekaa palkkaa. Pari telttaviikonloppua MP-tapahtumissa humalassa. Ja koska vietän kesää näinkin etelässä, niin haaveilin käyväni tänä vuonna ensimmäistä kertaa Forssan pick nick:ssä.
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 09.06.2017 14:56

Kustom kirjoitti: Mitenkäs muilla on kesä edennyt? Onko ollut kesälomaa, vai onko loma vasta tulossa?

Osa-aikainen loppui, nyt työttömänä saapastelen tiluksilla tämän kesän. Suunnitelmia ei oikeastaan ole, ehkä kun autokortin saan
kätöseen niin suunta kulkeutuu etelä-suomeen airsoftpelien perässä ja samalla reissulla käyn moikkaamassa kaikenkarvaisia tuttavuuksia.
Tällähetkellä aika kuluu pelaillessa, piirtäessä ja remonttia tehdessä. Pientä sellaista ajankulua, minkä väsymykseltä jaksaa.
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Silverhill » 10.06.2017 07:01

Mitenkäs muilla on kesä edennyt? Onko ollut kesälomaa, vai onko loma vasta tulossa?

Lomaa, mitäs se semmoinen on? Maistuuko se hyvältä? :D

Duunissa on tullut, ja tullaan painamaan vielä pitkään, loppusiivouksen parissa. Enpä pahemmin ole ehtinyt edes huomaamaan että kesä on saapunut. Ehkäpä hyvällä tuurilla saan pitää sen yhden viikon loman, joka olisi tarkoitus käyttää ulkomaanreissuun, mutta jo reissuun valmistautuminen vaatii ihan peevelisti. Passit, rokotteet, solttulaitoksen päätöspaprujen etsiminen...kylläpä sitä vaaditaan peevelisti että voi päästä käymään ulkomailla.

Muutoin ei pahemmin ole mitään järin ihmeellistä kiikarissa. Omia sarjis- yms. piirtoprojekteja kynäilen vähäisellä vapaa-ajallani ja ehkäpä sitä ostaisi steamin kesäalesta jotakin. Juhannus vietetään varmaan tuttuun tapaan yksinäni, tylsistyneenä jotakin duunaillen.
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu