logo

Yökukkujat

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Yökukkujat

ViestiKirjoittaja Zalakke » 31.08.2016 00:07

Tein ennen nukkumista tämmösen uuden meemin:D
Kuva
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja jimkolme » 31.08.2016 01:42

Zalakke kirjoitti:Tein ennen nukkumista tämmösen uuden meemin:D
Kuva

Nyt on raret setit :D
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 12.09.2016 00:29

hue hue yövuoro on paras kun saa rauhassa keskittyä työhönsä.
Youtube kanava
Battlestations!
Instant stand up!
卍 Faschist Zerstörer 卍 — Destroy them with lazers!
TJ 133 (3.8.2017)《Alik.》
Kuva
YoshiDash
Maaponi

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 15.09.2016 02:19

Jaah, valvon. Flunssa painaa vielä päälle, tosin alkoi iltapäivästä hieman helpottamaan, jopa siinämäärin että sain viimeisteltyä uusimman
osan sarjikseen. Nyt on ihan kohtuullinen olo, väsyä lukuunottamatta. Aamulla pitäis käydä labrassa teettää verikokeet, ja sitten siirtyä
iltapäiväksi muihin hommiin. Talon nurkkalaudat, ikkunapuut sun muut pitäisi maalata. Siinäpä onkin työmaata yhdeksi päiväksi.

Ah, tosiaan. Kaveri pääsee huilimaan armeijasta hetkeksi, ja meilläpä onkin jo suunnitelmat. Sitä ootellessa. XD
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 29.09.2016 00:41

Kylläpä venyy ja vanuu tää työkokeiluun pääsyn päätös. Pitänee koittaa nauttia näistä viimesistä vapauden päivistä parhaimman mukaan...
Vaikka tossa raksalla tupakkia poltellen ja välillä vasaraa ojentaen, jossei muuta keksi. Aina eteenpäin kuitennii sekin.

Vituttaa airsoft hommien puolesta. Meni yksi pelipaikoista, ja väki on näin syksyllä ollut tuskallisen passiivista. Kelitkään harvoin osuvat täydellisesti nappiin lauantai päiville. Pitää keksiä jotain muuta filleriä tyhjille lauantaipäiville...

Illan musiikit.
Spoiler: näytä
Youtube:
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Kustom » 09.10.2016 02:35

Elämä muistutti taas päivemmällä että olen kakkosluokan kansalainen. Kävin swap meetissa katselemassa josko löytyisi jotain kivaa osteltavaa, ja olisihan siellä ollut. Piti oikein useampaan otteeseen kävellä ohi kuola suunpielistä valuen kun huomasin että jollain olisi ollut myynnissä tosi hyvännäköiset ovet samanlaiseen autoon kuin minulla. Niissä olisi ollut vieläpä kaikki listat ja tehtaan tekopuuteipitkin tallella. ^3^ Hetken siinä tuumailtuani totesin etten varmaan jaksaisi kantaa kaikkia neljää ovea kilometrin päässä olevalle bussipysäkille, ja saattasi siinä bussikuskillakin olla huumori vähissä jos yrittäisin tuollaisen seurueen kanssa tunkea kyytiin yhdellä bussikortilla. Oma auto olisi (jälleen kerran) pelastanut päivän. Ahdistusta sentään lievitti se, ettei tarvinnut tyhjin käsin lähteä kun löysin kotiinviemisiksi ohjaustehostajan pumpun, hupparin ja pipon.
Kesä on aivan nurkan takana... pyöreässä huoneessa.
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 07.11.2016 02:07

No joo... Pitkästä aikaa jotain settiä tännekkin. Viimeaikoina on ollut niin vetämätön olo ettei tahdo jaksaa keskittyä edes yhden postauksen kirjottamiseen. Lukasin homeesta ja ylläri, kaikki parin viimevuoden vaivat osuvat yksi-yhteen homeoireiden kanssa, mm. viimeaikainen pulssin ja verenpaineen nousu, väsymys ja keskittymishäiriöt, brainfog, jne. Kun vain terveen päivän vielä näkisi...

Mut joo, se siitä valittamisesta. Paljon puhumani työt eivät ole vielä edes alkaneet, vaan keskiviikkona hiihdän paikanpäälle tutustumaan paikkoihin jne. Saas nähdä, ehkä viikon päästä maanantaina sitten. Jos tässä kotosalla oikeasti on hometta, niin olisi helpotus päästä pois tästä aina puoleksi päivää.

Kuluttelen aikaa editoimalla ja luomalla ääniefektejä mahdollisiin tuleviin lyhytelokuviin. Viimeisimmästä onkin liikaa aikaa jo. :P
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Pahvi » 11.11.2016 03:37

rip

It's shit.
Pahvi
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Clover the Clever » 06.01.2017 08:19

Tietääks kukaa missä mä oon
247 kirjoitti:Foorumien nykyinen taso johtaa autismiin, 'nuff said
Clover the Clever
Pegasos

ViestiKirjoittaja Zalakke » 10.01.2017 02:36

Clover the Clever kirjoitti:Tietääks kukaa missä mä oon

Olet muistaakseni Stadissa lastenrattaiden kanssa?:DD
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu