logo

Yökukkujat

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Yökukkujat

ViestiKirjoittaja Zalakke » 31.01.2017 03:58

Yö hölisty skypessä : -3

Join teetä ja nyt kohta sitten vaikka sinne sänkyyn nukkumaan >.<
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja Vesseli Grenlund » 31.01.2017 04:04

Mikä on unirytmi? En ole kuullut kyseisestä asiasta vähään aikaan...
Kuva
Y.O.L.O
You Obviously Love Octavia
Vesseli Grenlund
Maaponi

ViestiKirjoittaja Kustom » 16.03.2017 02:14

No nyt on kyllä "hyvä" syy valvoa, pitää juoda jääkaapista maidot pois ettei ne happane. @w@ Luin tuossa pari viikkoa sitten jostakin että sukat jalassa (vai jaloissa?) nukkuminen helpottaa nukahtamista ja parantaa unenlaatua. Unet on vieläkin aivan sekopäisiä, mutta aamulla on paljon pirteämpi olo vaikka ehtisi nukkumaan vain 5 tuntia. Suosittelen muitakin koittamaan, jos nukkuminen tuottaa tuskaa.

En enää valvoa mä saata,
pois lähden unten maille,
sen voin mä teille taata,
jälleen jään mä unta vaille.

EDIT: Baphometin sinetti kaulassa on näköjään varma keino saada kristittyjen huomio. Tänään saunassa eräs etiopialainen ortodoksi esitti huolensa valitsemastani "uskonnosta" ja kehotti minua kääntymään kristityksi. Enpä taida. ;P Jos jotakuta kiinnostaa minun sieluni pelastaminen niin voin kyllä myydä sen, niin ostaja voi sitten tehdä sillä mitä haluaa.
Kesä on aivan nurkan takana... pyöreässä huoneessa.
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kustom » 30.05.2017 01:15

Viime yönä tuli valvottua puoli kolmeen asti, siitä johtuen päivä meni töistä päästyäni koneen ääressä pilkkiessä. Nukkumaan meinasin mennä jo yhdentoista maissa, mutta sitten kaveri kysyy mukaan baariin. "Hnngghh... No mikä ettei, sait ylipuhuttua" Taidanpa huomenna nukkua päikkärit, niin voi edes osan öistä käyttää valvomiseen. :D
Kesä on aivan nurkan takana... pyöreässä huoneessa.
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja jimkolme » 30.05.2017 02:34

Vähän oon rytmiä saanu järkevämmäksi kun nyt jo menossa nukkuun, tupannu menemään johonkin 7 pintaan jo pidemmän aikaa :diamond:
jimkolme
Pegasos

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu