logo

Miltä sinusta tuntuu?

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Miltä sinusta tuntuu?

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 19.06.2012 22:13

Oletko jostain syystä erittäin hyväntuulinen? Tapahtuiko päivän aikana jotain erittäin mahtavaa? Painaako joku asia mieltäsi? Oliko päiväsi erityisen huono?

Antaa vain kaikkien hehkutuksien tai valituksien tulla tänne. Kommentoiminen on myös sallittua ja suotavaa, kunhan se ei mene herjauksiin.
SharkMachine
Burger King

Re: Miltä sinusta tuntuu?

ViestiKirjoittaja Asetotti » 19.06.2012 22:24

No pääsin eilen Olarin luonnontiede lukioon 1. varasijalta. Lisäksi tänään vihdoin neljän vuoden jälkeen ostin uuden koneen, kun vanhasta meni kovalevy hajalle. Kaipa tässä on syytäkin olla iloinen :D
Mutta kohta menen nukkumaan, etten huomen aamulla nuku töissä.
{◕ ◡ ◕}
Asetotti
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Nimble » 20.06.2012 02:20

Pää ja jalat kipiä, tuntuu pahalta mies ;_;
Nimble
Varsa

ViestiKirjoittaja Flutterguy » 20.06.2012 02:50

Aika usein on tosi depressiivinen olo. Kaikkihan on periaatteessa "hyvin" (on opiskelukämpät ja opintopaikat), muttei kuitenkaan. Sisällä velloo paljon ratkomattomia, elämään liittyviä ristiriitoja, joiden väistämätön läpikäynti koettelee fiilinkejä laidasta laitaan.

Kolikolla on kuitenkin kääntöpuolensa: se, että välillä on hyvinkin rankkoja jaksoja, kertoo empatiakyvyn säilymisestä ja siitä, että haluaa asioiden muuttuvan. Pahimpinakin hetkinä pitää vain jaksaa uskoa siihen, että ratkaisu löytyy tavalla tai toisella.

Tätä kirjoittaessani olen "rankan vaiheen" kynnyksellä ;(
Flutterguy
Poni

ViestiKirjoittaja iHawk » 20.06.2012 02:53

GTJ 16
Kuva
GW2: iHaukka.2815 (Seafarer's Rest)
WoT: Bluesha (EU)
Tötter Twitch MAL Steam
iHawk
Poni

ViestiKirjoittaja Quunsirppi » 20.06.2012 11:39

Rankan alkuvuoden jälkeen opin nauttimaan pienistä asioista kuten, kupillisesta aamukahvia, auringonpaisteesta, omasta terveydestä ja monista muista asioista joita en ennen pitänyt juuri minään.

Tänään ollessani tupakalla duunipaikan sisäpihalla huomasin hymyileväni ihan vain koska aurinko paistoi ja tuulensuojassa oli miellyttävän lämmin. Myös miitti oli erittäin onnistunut ja tämä foorumikin on kahdessa kuukaudessa saavuttanut paljon.
A mere butterfly in the storm of life~
Quunsirppi
Lord of the Strings

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 20.06.2012 11:57

Flutterguy kirjoitti:Aika usein on tosi depressiivinen olo. Kaikkihan on periaatteessa "hyvin" (on opiskelukämpät ja opintopaikat), muttei kuitenkaan. Sisällä velloo paljon ratkomattomia, elämään liittyviä ristiriitoja, joiden väistämätön läpikäynti koettelee fiilinkejä laidasta laitaan.

Kolikolla on kuitenkin kääntöpuolensa: se, että välillä on hyvinkin rankkoja jaksoja, kertoo empatiakyvyn säilymisestä ja siitä, että haluaa asioiden muuttuvan. Pahimpinakin hetkinä pitää vain jaksaa uskoa siihen, että ratkaisu löytyy tavalla tai toisella.

Tätä kirjoittaessani olen "rankan vaiheen" kynnyksellä ;(

Usko asioiden parantumiseen on hyvä olla. Jaksamista sulle.

Jatketaan omilla fiiliksillä seuraavaksi:

Oma yritys ei ole ihan lähtenyt samalla tavalla kuin olisin toivonut. Jotakuinkin kaikki kaupat odottavat nyt sitä, että saan tehtyä erittäin työläät ominaisuudet ohjelmistoon valmiiksi. Toivottavasti suunta kääntyy kun nuo ovat valmiit.

Viikonlopun ponimiitti oli hyvä piriste, vaikka olin täysin kuitti sen jälkeen. Sunnuntaikin meni lähinnä sohvalla maatessa ja torkkuessa.

Maanantaina saapuneet DVD-levyt ja brony.fi EQD nightlyssä sekä keskustelupalstan hyvä kasvuvauhti saavat hyvälle päälle.

Kuva
SharkMachine
Burger King

ViestiKirjoittaja Tenshinohana » 20.06.2012 18:44

Asetotti kirjoitti:No pääsin eilen Olarin luonnontiede lukioon 1. varasijalta. Lisäksi tänään vihdoin neljän vuoden jälkeen ostin uuden koneen, kun vanhasta meni kovalevy hajalle. Kaipa tässä on syytäkin olla iloinen :D
Mutta kohta menen nukkumaan, etten huomen aamulla nuku töissä.

HOHOHOHOHOOHOHOHOHOHOOH

OLIN OLARISSA. (juuri ylioppilaaksi pääsin. :D)

Siellä on muutamia bronyjä/pegasistereitä. Ainakin tulee olemaan kolmosella. Saa nähä törmäättekö...

Olari on mahtava paikka, ja datalla tulet varmasti viihtymään~ Onnittelen!

Itselläni on ollut lähiaikoina aika kökkö fiilis. En tiedä kannattaako minun siitä enempää siitä puhua... Huhu.
“Being a geek is all about being honest about what you enjoy and not being afraid to demonstrate that affection. It means never having to play it cool about how much you like something. It’s basically a license to proudly emote on a somewhat childish level rather than behave like a supposed adult. Being a geek is extremely liberating.”
-Simon Pegg
Tenshinohana
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Asetotti » 20.06.2012 18:52

Tenshinohana kirjoitti:HOHOHOHOHOOHOHOHOHOHOOH

OLIN OLARISSA. (juuri ylioppilaaksi pääsin. :D)

Siellä on muutamia bronyjä/pegasistereitä. Ainakin tulee olemaan kolmosella. Saa nähä törmäättekö...

Olari on mahtava paikka, ja datalla tulet varmasti viihtymään~ Onnittelen!

Itselläni on ollut lähiaikoina aika kökkö fiilis. En tiedä kannattaako minun siitä enempää siitä puhua... Huhu.

Kiitos kiitos! Toivon tosiaan joo, että datalla viihdyn : ) Ikävä kuulla, että on kökkö fiilis... Koeta kestää mistä ikinä se johtuukaan.
{◕ ◡ ◕}
Asetotti
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja PonyZen » 20.06.2012 20:15

Kuva

Sota, jonka itse aloitin, on käynnissä ja olen häviöllä... Olen kokeillut kaikkea ja luopunut reilusti pelistä jo aikaa sitten. Tappiolliset taistelut ovat maksaneet minulle jo mirhamia, eikä tulosta ole syntynyt. Vihollinen pitää puolensa ja aina kun näyttäisi viimeisen saaneen hengiltä, lisäjoukut saapuvat ratsuväen laella, armotta halveksien yrityksiäni kukistaa heidän imperiumiaan.

Olen miinoittanut taistelukentän laidasta laitaan, mutta vihollista ei kiinnosta miestappiot lainkaan, he vain marssivat eteenpäin polttaen kylät takanaan. Kemialliset aseet auttavat pääsemään eroon parhaimillaan neljäsosa rykmentistä kerrallaan, mutta yleensä suurempi vahinko näkyy kotirintamalla.

Vihollinen on miehittänyt käytännössä koko valtakuntani, kukistaen matkan varrella Italialaiset liittolaiseni ja pakottanut minut perääntymään bunkkeriini. Vaikka olen suojannut viimeisen tukikohtani kymmenillä ansoilla, vihollinen lähestyy askel askeleelta purkaen suojaustani armotta uhraamalla omiaan. Pian he iskevät marssien omien tovereidensa ruumiden yli ja vievät minulta viimeisenikin.

Päivästä päivään, heidän armeijansa kasvaa ja minun rintamani heikkenee... Mietin, onko mitään mikä voisi moisen sotakoneen pysäyttää? Itsekkö tämän aloitin? Onko tämä tosiaan mitä ansaitsen?

Ja sitten sinä vielä kysyt... Miltä minusta tuntuu? No minä kerron:

Vain yksi asia minulla mielessäni, näin viimeistä linjaa pidätellen, vihaa vihollistani kohtaan vannoen huudan:

"SUATANAN BANAANIKÄRPÄSET! HELEVETTIIN MIU HUONEESTAIN!"

...Vaikka itse olin liian laiska siivoamaan, en mie tätä ansaitse.

PERKELE.

Yeah, I sort of have a little Gnat infestation... And it's gettin worse. I've tried everything. Feels bad bro.
              YouTube - My channel, so empty...                                    
The Fallen One

Seuraava

Paluu Yleinen keskustelu