logo

Miltä sinusta tuntuu?

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Miltä sinusta tuntuu?

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 07.02.2017 22:04

Pitkästä aikaa kirjoittelemassa. Hyvä fiilis, tuntuu et kaikki terveydelliset seikat on kondiksessa lukuunottamatta pirullista hampaan
vihlontaa. Väsymys, sydämentykytykset ja muut on historiaa. Jääkiekko ja muu ulkoilu on astunut esiin hieman terveellisemmän
ruokavalion kanssa... Duuni on muuttunut toivottoman puuduttavaksi, mikään ei tarjoa haastetta. Vihaan yksinkertaisia ja helppoja
tehtäviä, haluaisin päästä ratkomaan ongelmia!

Mut sitten, Airsoft rintamalla tapahtuu. Meikä napattiin paikallisen 4H kerhon airsoftporukan vetäjäksi. Myöskin vanha "pystykorvakivääri"
projekti etenee hiljalleen, muutaman minuutin käytän siihen päivittäin. Pitänee pistää kuvaa myöhemmin, nyt on kiire nukkumaan.

Ai niin joo, pääsin DeviantArtin suurimpaan suomalaisryhmään ylläpitäjäksi. Dat...

Mut joo, hengissä ja kaikki aikalailla hyvin.
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Nutzor » 08.02.2017 04:02

Lol brony.fi on vielä olemassa (Aamuyön NEET-unettomuuksissani tulin tsekkailemaan.)

Tuntuu asioilta. Toisaalta olisipa kesä, toisaalta voi vittu aika loppuu helvetti: en oo vieläkään saanut mmmmmitään päätettyä sen suhteen, mihin hakisin opiskelemaan, kaikista työkkärin vitun kursseista ja testeistä huolimatta. En todellakaan halua elää NEET elämää enää kesän jälkeen, joten helvetti jotain pitäis keksiä.
Toisen (kolmannen) kerran hakijana vielä vaikeampi päästä sisään, niin jotain motivaatiota kyseiseen alaan pitäisi olla myös. En halua taas mennä johonkin joka ei ole oma juttu ja joudu droppaamaan koko opiskelua ;__;
"If it ain't broken, don't fix it. And if it is, leave it be and hope that it'll still be sort of kinda okay."
oonko nyt cool ku mun avatar pyörii?!
Nutzor
Maaponi

ViestiKirjoittaja Silverhill » 08.02.2017 08:25

Koskaan en uskonut pääseväni tätä sanomaan, mut...F*** YEAH, SAIN TÖITÄ! Vielä peräti niinkin hauskasti kävi, että vastoin kaikkea mitä vanhemmat tai työnhakukurssien pitäjät sanovat, niin tämä työnantaja soitti juuri meikälle ensin ja tottakai menin haastatteluun. Jotenkin ihmeellisesti kävi myös niinkin että juuri minä tulin valituksi hommaan. Nyt sitä sitten raivaillaan roskia rakennustyömailla parinä päivänä viikosta. Onpahan piirtelyjen ohessa jotain muutakin tekemistä pitkästä aikaa...ja töitä tulee useammin mitä lumenkolaamista. Yeah!

Piirtokilpailupalkinnon suhteen meni melkoiseksi odotteluksi, mutta asiaan tuli nyt vihdoin jokin selko ja kompromissiratkaisu. Hyvällä tuurilla se palkintopehmo saapuu sitten postissa. ;)
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja BCRich » 10.02.2017 09:15

Nyt on ollut melkoisesti vapaa-aikaa, mutta niin on kyllä ollut tekemistäkin. Ei vain oikein tiedä, että mitä lähtisi tekemään ensin.

Piirtämisen suhteen minulla olisi kesken yksi työ, joka on ollut työstämisen alla jo kuukausia. Siinä olisi pohjavärit paikallaan, joten seuraavaksi siitä pitäisi häivytellä ääriviivoja. Sen jälkeen koko homma olisi hyvin pitkälti alamäkeä, koska voi antaa kynän pyöriä hyvin vapaasti. Pitäisi vain saada itseään niskasta kiinni, jotta pääsisin jatkamaan sitä hommaa.

Sitten toisena juttuna on parin biisin treenaaminen. Tämä oikeastaan on tämänhetkinen pääprioriteetti, koska ne pitää treenata musiikkipajaa varten. Kitaraosuuksien opettelu ei todennäköisesti tule tuottamaan hirveästi ongelmia, mutta lauluosuuksien kanssa asiat on sitten toisin. Kyllä minä nykyään aika hyvin jo nuotissa pysyn, mutta äänialaa minulla ei ole kuin puolitoista oktaavia. Se tekee biisien laulamisesta ihan helvetin vaikeaa! Eräskin niistä biiseistä vaatisi puolitoista oktaavia lisää äänialaa! Mistä helvetistä minä sen revin?

No ainakin laulua pystyy nyt treenaamaan helposti, sillä ostin itselleni viimeinkin audio interfacen! Jos joku ei tiedä, mistä on kysymys, niin kyseinen laite mahdollistaa mikrofonien ja soittimien liittämisen tietokoneeseen. Ulkoiseksi äänikortiksikin sitä haukutaan. Tuon laitteen avulla minun olisi sitten tarkoitus ruveta tekemään musiikkihommia ja striimaamaan!

Striimaamisen aloitan aikaisintaan ensi viikolla. Se vaatii vielä photoshoppausta, opettelua, asettelua ja säätöä, mutta muuten minulla on jo melko selvät suunnitelmat striimamisen suhteen. Alkuhan se on hankala, mutta kyllä minä lähden matkaan luottavaisin mielin. PC-peleillähän sitä on pakko aloittaa, kun ei ole kaappauskorttia konsoleita varten, mutta ehkä sitten jossain vaiheessa saan sellaisenkin hommattua!

Ja kun peleistä on puhe, niin ajattelin vielä aloittaa oman pelin tekemistä! Se on vasta suunnitteluvaiheessa ja on mahdollista, että siihen se jääkin, mutta voinhan minä yrittää! Minä kuitenkin tiedän, että mitä hyvältä peliltä vaaditaan. Sen toteuttaminen on vain sitten hankalampi homma. Taustan ulkoasun ja musiikit saanen melko helposti tehtyä, mutta hahmojen tekeminen ja animoiminen tulee olemaan haaste. Koodaaminen on sitten vielä oma juttunsa...

Eli minulla on tällä hetkellä aika monta rautaa tulessa. Toivottavasti saan toteutettua kaikki suunnitelmani. OIisi kiva saada välillä jotain aikaseksi! ^_^
Amatöörituhertaja DeviantArtissa.
Hullun ponipiirtäjän blogi.
BCRich
Maaponi

ViestiKirjoittaja ZeroNitroMan » 23.02.2017 00:02

Lahden MM-kisojen avajaisten lavaesitys...

Spoiler: näytä
Kuva

Tuntuu höpöltä. Hyviä asioita tapahtuu elämässä, tosin nämä kelit tappaa ulkoilumahdollisuudet, joita tarvisin usean viikkoon. En ole lenkkeilijätyyppi, joten sukset ja luistimet on tapa saada hiki pintaan allekirjoittaneelle. Ei huvita lähteä puolimetriseen hankeen...

Mut joo, muuten kaikki menee hyvin. Tervehtyminen talven vaivoista edistyy. Kevätaurinko on vapahduksen tuoja~ TwT
''Far from their land Ponies made their stand, They stood strong and legend still lives on''~
''And a race against time!! And the Winged Ponies Arrive!!!''~
''Now that our time has come to fight, ponies must unite!''~
''As the new age begins, the way of the pony comes to an end''
ZeroNitroMan
Maaponi

ViestiKirjoittaja Zalakke » 23.02.2017 17:31

Positiivissävytteistä tää lanka nykyään, hyvä homma. Kehitystä!

Jatketaan samalla linjalla: 6kk työt saatu, eikä tarvii enää ahdistuu taloustilanteesta. Feels guds
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja Twili » 26.02.2017 06:32

Silverhill kirjoitti:Koskaan en uskonut pääseväni tätä sanomaan, mut...F*** YEAH, SAIN TÖITÄ!

6/5, onnittelut oikeesti, nykyään se ei oo liian helppoa.

Mikäs tässä yhdistysasioissa, töissä ja täl hetkellä kipeenä ollessa. Tosi syvältä tää flunssakuume, joka on kai joku superflunssa Helsingistä, joka rantautunut tänne Hämeeseen. Kun säis tän pois niin kaikki olis paremmin. Onneksi Zalaken ja Balen kaa voi viettää iltaa.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja ElectricMarshmallow » 05.03.2017 00:25

Vihdoin napsahti duunia! Pari viikkoa koulutusta Tampereella, sit Poriin hinausautolla päristelemään. Nyt saa vihdoin sytyttää sikarin ja juoda viimeiset valmistujaisbrändyt :D
ElectricMarshmallow
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja jimkolme » 05.03.2017 03:41

Ihme yskä vainoaa, millähän lähtis pois ;__;
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kustom » 06.03.2017 00:14

Väsyttää. En ehtinyt lomalla nukkua univelkoja pois, koska olin 7 päivää töissä. Kaiken lisäksi sain asfaltti-ihottumaa vasempaan käteen ja mahaan, kun putosin ruosteisten teräslevyjen sekaan. Jotain positiivistakin sentään tapahtui, löysin kirpparilta Rarity-pehmon ja uusi kämppis vaikuttaa aivan tervepäiseltä ihmiseltä.
Kesä tuli, kesä meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
Kustom
Pegasos

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu