logo

Tarinoita Brony.fi:stä

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Re: Tarinoita Brony.fi:stä

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 08.01.2016 14:04

Ensimmäinen kerta pitkään aikaan kun en katunut että kirjauduin sisään. Mahtavaa, kiva et tää sarjiskin on viel jossain muodossa elossa :^D
Drako1997
Pegasos

ViestiKirjoittaja jimkolme » 09.01.2016 05:46

Kiva kun edes jotain vielä täälläkin tapahtuu, tuntuu olevan jo niin eläkkeellä koko mesta.
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Zalakke » 12.01.2016 02:27

Tällane ois tarkoitus äänittää sit, kun saan taas toimivan ulkoisen äänikortin;D
Youtube:

Vanhahomo ponifoorumilainen
Takaa miittikuvien kurkkii vilkuillen
Pullossa ei tipan tippaa
Kuka OC:tani shippaa?
Murhemietteet täyttää miehen sydämen

Kulta-ajat eivät koskaan enää palaa
Enää kannata ei ponittaa nyt salaa
Minä, Twili, sekä Henkka:
kaljanjuonnin uusi enkka
Kulta-ajat mieleen hämärästi palaa

Hyvin muistaa vielä sen ajan kultaisen
Kuinka ennen yksin aivan
Meni miittiin lauantaina
Ponipehmon repussansa raahaten

Vanha nielee kurkkuun kuivaa muiston palaa
Japsisarjat täyttää mielen
Känni ei jää puolitiehen

Eteen sähköurkujen kulkee nyyhkien
Muistella hän jotain koittaa
Kulta-ajoista sit soittaa
Kaulaparta imee surun kyyneleen

Täytyy peksuihin kai mennä myymään kamaa
Nukkuu ilmapatjal vieras,
se krapuloissaan pieras
Hänkö kaljani on kaikki juonut salaa?

Tässä vaiheessa aina herään
ja lasken voiko mennä skyys...

Muistot lohtua vain nykyisyyteen valaa
Ponit alkoholiin liitin
Otin kaljan sekä viinin
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja roadkillrodney90 » 12.01.2016 21:13

deeppii sittii TT_TT
Pain is temporary glory is eternal.
roadkillrodney90
Pegasos

ViestiKirjoittaja Glitchy » 13.01.2016 00:53

Aivan mahtavan osuvat lyriikat, kertoo hyvin foorumin ja varmasti yleisesti monen ihmisen ponifanituksen tasosta. Näen ainakin itseni selvästi sanoissa.
"If you ever feel like dying to help the universe, just let me know.
I'll be waiting"

Kuva
Glitchy
Pegasos

ViestiKirjoittaja jimkolme » 13.01.2016 03:47

Glitchy kirjoitti:Aivan mahtavan osuvat lyriikat, kertoo hyvin foorumin ja varmasti yleisesti monen ihmisen ponifanituksen tasosta. Näen ainakin itseni selvästi sanoissa.

Näen itseni myöskin selvästi sanoissa, taitaa olla kerrankin selvä ilta. Zalaa olen aina fanittanut mitä tekeekään, tähän ei tarvita edes viin.
jimkolme
Pegasos

ViestiKirjoittaja Nutzor » 13.01.2016 09:58

5/5 setit
"If it ain't broken, don't fix it. And if it is, leave it be and hope that it'll still be sort of kinda okay."
oonko nyt cool ku mun avatar pyörii?!
Nutzor
Maaponi

ViestiKirjoittaja TGWWMLP » 06.05.2016 19:22

Piirtäminen on vielä hauskaa, jos ei muu ponituksessa tempaa enää mukaan ^^ Tässä olisi siis sitä sarjista, jota joskus kauan sitten muotoilin päässä. Referencit on minulla varmaan aika hakusessa/2014 luokkaa, joten pitäisi varmaan enemmän seurailla tätä palstaa, jos aion jatkaa tätä :D Hahmotkin voivat olla aika samaa luokkaa, joten älkää ihmetelkö.

Shout out Twilille ja Silverhillille, melkeinpä teidän sarjisten ansiosta olen täällä jaksanut käydä välillä tsekkailemassa. Ajattelin, että nyt olisi kuitenkin oman panokseni aika tähä eepokseen...

Sarjiksen alussa on muutaman sivun mittainen prologi, jonka jälkeen alan tiputtelemaan foorumin hahmoja, mikäli jaksan piirtää. Tekstit ovat tässä versiossa englanniksi, koska löysin kivan fontin, jossa ei sitten ollut ä:tä eikä ö:tä. "Dubbailen" tulevat sitten kyllä suomeksi, ellei joku preferaa enkkuversiota :D Siinä jäisi kyllä sitten suomimeemut vähille ;_;

Kuva

(And yeah, "take into consideration", not "to consideration".)
Sano vaan TG Säästää hermoja ja ihmishenkiä.
#WalderFreyDidNothingWrong
TGWWMLP
Poni

ViestiKirjoittaja Silverhill » 07.05.2016 12:51

Ohoh, uutta matskua. Kivalta näyttää ja odottelen tätä, kuin kaikkea potentiaalista muutakin matskua, mielenkiinnolla.

TGWWMLP kirjoitti:Shout out Twilille ja Silverhillille, melkeinpä teidän sarjisten ansiosta olen täällä jaksanut käydä välillä tsekkailemassa. Ajattelin, että nyt olisi kuitenkin oman panokseni aika tähä eepokseen...

Kiitos vaan, mutta verrattuna Twiliin ja muihin aikaisempiin postaajiin, meikä jää matskuiltani melko vaatimattomaksi. Eihän meikä ole kynäilly kuin jotain kaksi idealtaan (muttei suinkaan toteutukseltaan) suht. yksinkertaista strippiä, yhden sketskikuvan liittyen karttaan ja tietenkin syyllistynyt Twilin matskun häpeämättömään ja aivan älyttömään editointiin.

Uudet Tuulet-Abridgedin pohjalta on tullut toisinaan mieleen irrallisia pikkuvitsejä, jotka eivät sopineet varsinaiseen Abridged-matksuun.
mm. Tämmöinen tuli duunailtua joskus vuodenvaihteen jälkeen, mutta syistä jos toisestakin en viitsinyt tätä postata. Mutta menkööt.
Kuva

Etäisesti mielessä kävi myös pari muutakin editointiparodiaa, kuten yksi Force Awakens-vitsi ja ainakin yksi perinteinen Twi...eikunsiis DustyXDrako läppä, mutta en ole varma rupeanko vielä moisia ideoita työstämään. On tässä käynyt etäisesti mielessä että piirtäisinkö yhden huumoripainotteisemman (ja vaihteeksi simppelimmän) sketsin Falloutien Random Encounter meiningin hengessä. Mutta (kumi)saapas nähdä, miten toimin, kun tulessa on tällä hetkellä monta muutakin rautaa. Harkitsen kuitenkin, mutta en vielä lupaile mitään. ^_^;
"Elämä on vähän kuin suklaarasia...KUKA **RKELE ON SYÖNYT PUOLET!?"
Silverhill
Maaponi

ViestiKirjoittaja Zalakke » 17.11.2016 02:01

Kun et ole paikalla, sortuu Formuskin hengailemaan missä sattuu.
Liitteet
Kahvihetki.png
Kahvihetki.png (442.56 KiB) Katsottu 8826 kertaa
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

Edellinen

Paluu Fandom