logo

Miten kertoa harrastuksesta?

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Re: Miten kertoa harrastuksesta?

ViestiKirjoittaja HyperAktiivinen » 02.01.2015 02:06

Itse en varsinaisesti kertonut harrastuksesta mitenkään. Vanhemmat taisivat itse huomata sen, kun katselin sarjaa ja hommasin poneja kotiin. Äiti ei nyt niinkään siitä sanonut mitään, tuntui hyväksyvän asian ilman mitään muttia. Iskä taas kettuili asiasta ja piti aluksi vähän kajahtaneena. Pidemmän päälle sekin alkoi hyväksymään asian ja noh, ilmeisesti sillä oo mitään sitä vastaankaan. Kattelee itekin joskus pienempien sisarusteni kanssa poneja telkkarista :D
Muut ihmiset ja kaverit ovat itse huomanneet sen kännykän taustakuvista, huoneessani olevista figuista ja piirtämästäni artista. Joskus nuorempana sain joiltain kavereilta kommenttia siitä, kuinka lapsellinen olen ja muuta vastaavaa. En kuitenkaan välittänyt siitä ja nykyään ihmiset tuntuvat diilaavan sen asian kanssa.

Illuusia kirjoitti:Muunmuassa ohjelmassa olleet roolipelit muuttuivat tämän silmissä kamalaksi pervoiluksi ja orgioiksi, ja koko miitti oli vain salajuoni sille, että joku voisi joko raiskata tai murhata minut.

Tämä on just se syy minkä takia omat vanhempani eivät päästä mua minnekään muualle kun Happeen. Ilmeisesti äiti pitää sarjan vanhempia miespuolisia faneja joinakin pedofiileinä ja verenhimoisina murhamiehinä, vaikka olen monesti selittänyt, että asia ei ole näin. Turkumiitteihinkin pääsen vasta silloin kun täytän 16 vuotta.
Kuva
KWAK
DeviantartSteamBattle.net: Purpur#2841 Skype: Hyperaktiivinen
HyperAktiivinen
Yksisarvinen

Edellinen

Paluu Fandom