logo

Oulun blindbagien hamstraajat

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Oulun blindbagien hamstraajat

ViestiKirjoittaja UniteBronies » 06.07.2012 00:18

En ole aaaaivan varma meneekö tämä nyt oikeaan osoitteeseen vai ei, mutta hurr durr derp jos menee :P

Elikkäs, en tiedä onko kukaan Oululainen halukas paljastamaan blindbag apajiaan, mutta mistä niitä saattaisi löytää? En ole ahne niiden suhteen, tahtoisin vain Fluttershyn ja Applejackin, sitten on blindbag mane six täynnä :DD

Tämä vain tuli mieleen siitä ponituotteiden ketjusta, ja haluaisin viimeistellä harjakuutosen, tahtoisin vain niin kovasti ;___;
(Voi lähettää PM jos ei halua kaikelle maailmalle kertoa :3)
UniteBronies
Varsa

Re: Oulun blindbagien hamstraajat

ViestiKirjoittaja Roope91 » 06.07.2012 01:22

Sama täällä, mutta ei oo vielä näkyilly. Oon seuraavana menossa katsomaan nuo marketit läpi... gotta have them :ponies
Minut tunnetaan myös Maverickkina
Roope91
Varsa

ViestiKirjoittaja UniteBronies » 06.07.2012 01:52

Ruskon tai Raksilan cittareissa en oo ainakaan nähny. Hmm... Prismassa saattais olla? En tiedä varmuudella, veikkailen vaan.
UniteBronies
Varsa

ViestiKirjoittaja Mazu » 07.07.2012 02:30

Prismassa on välillä ollut blindbageja, ainakin linnanmaalla. Sitten toinen paikka mistä kannattaa kattoa välillä on stockman. Vuosi sitten ainakin itse löysin mane6 kaakkurin sittarista... eipä mulla hirveesti tietoa oo blindbagien tilanteesta tällähetkellä.
Some ponies just want to see equestria party.
INGRESS - JOIN THE ENLIGHTENED - http://www.ingress.com/
Ne turhaakin turhemmat videot: https://www.youtube.com/user/HardcoreMazu
Hedelmäkarkit eivät maistu miltään jos pidät nenästäsi kiinni.
Mazu
Varsa

ViestiKirjoittaja UniteBronies » 07.07.2012 11:34

Mazu kirjoitti:Prismassa on välillä ollut blindbageja, ainakin linnanmaalla. Sitten toinen paikka mistä kannattaa kattoa välillä on stockman. Vuosi sitten ainakin itse löysin mane6 kaakkurin sittarista... eipä mulla hirveesti tietoa oo blindbagien tilanteesta tällähetkellä.

Tuokin antaa jo jotain suuntaa mistä kannattaa käydä kattomassa, kiitti :D
UniteBronies
Varsa

ViestiKirjoittaja kanita » 13.12.2014 07:44

Oma luonto ei anna myöten tilata näitä, kun kauden hinnaksi tulee 100+ AUD, joka on euroiksi muutettuna aivan liikaa yhdestä kaudesta oli sarja mikä tahansa.
kanita
Varsa

ViestiKirjoittaja Pinkie Princess » 15.12.2014 18:13

Noh, pakko kai tämä on kertoa z_z

Prismasta löytyy uusimmat wavet, esimerkiksi 11. Laatikko on usein täpötäynnä, paitsi silloin kun minä käyn siellä. Tokmannilta (tai Maximakasiini) löytyy glitteriponeja, ja wave 9. Laatikko siellä on usein puolivälissä, ja laatikossa oli silloin vain yksi glitteriGilda :P

Joten Prisma, Tokmanni ja Maximakasiini ovat erinomaisia kohteita käydä! 8)
Pinkie Princess
Varsa

ViestiKirjoittaja gamer_pony » 15.12.2014 22:24

Kuva

Mun eka blind bagi mihin olen oikeasti tyytyväinen ^_^ sitten löytyy jotain Cadencea, wanna be Twaikkua, Soarin joka ei pysy pystyssä ja sit joku ihan random minkä hankkisin fantsusta.

Ebay on mahtava paikka noiden hommaamiseen (löytyy aikavarmasti aina se mitä etsiikin) parhaimillaan saa alle euron kipale ja ilmaisilla rahdeilla tosin rahditus saattaa välillä kestää jopa sen 4 viikkoa :( .
Kuva Kuva Kuva

ponies :3
gamer_pony
Pegasos

ViestiKirjoittaja Pinkie Princess » 17.12.2014 18:29

gamer_pony kirjoitti:Kuva

Mun eka blind bagi mihin olen oikeasti tyytyväinen ^_^ sitten löytyy jotain Cadencea, wanna be Twaikkua, Soarin joka ei pysy pystyssä ja sit joku ihan random minkä hankkisin fantsusta.

Ebay on mahtava paikka noiden hommaamiseen (löytyy aikavarmasti aina se mitä etsiikin) parhaimillaan saa alle euron kipale ja ilmaisilla rahdeilla tosin rahditus saattaa välillä kestää jopa sen 4 viikkoa :( .

On kyllä hieno DJ-Pon-3! Mikäs aalto ja mistä ostit? ^3^
Pinkie Princess
Varsa

ViestiKirjoittaja gamer_pony » 17.12.2014 21:09

Pinkie Princess kirjoitti:
gamer_pony kirjoitti:Kuva

On kyllä hieno DJ-Pon-3! Mikäs aalto ja mistä ostit? ^3^

Aallosta ei ole mitään tietoa voi olla ettei noita saa ellei jotain tiettyä settiä hanki ? Itte hankkisin omani ebaysta n 4€ koska huutajia oli todella paljon. Noita ei rainbow versioita tulee silloin tällöin ehkä kerran kuussa vastaan että jos meinaat hankkia niin kannattaa hankkia melkein heti eka vastaantuleva ennenkuin viedään käsistä noille on lyleensä ollut todella monta huutajaa mitä olen seurannut.
Kuva Kuva Kuva

ponies :3
gamer_pony
Pegasos

Paluu Fandom