logo

Ponipehmot

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Ponipehmot

ViestiKirjoittaja Dapple » 07.07.2012 06:03

Tavallaan tämä voisi kuulua tuonne Lelut ja muut ponituotteet ketjuun, mutta minusta olisi kiva keskustella pehmoasiasta laajemmin.
Siitä puhe mistä puute, vai mitenkä se meni. Dapplen yölliset mietteet ja mahtavat ketjunluonnit.

Haluaisitko pehmon/millaisen? Onko sinulla ponipehmoa? Mistä hankittu? Tiedätkö mahtavan artistin joka tekee tilauksesta? :DD
Jos olet onnellinen pehmon omistaja, jaathan kuvia omastasi! :3 Tai linkkejä vaikka Deviantarttiin, mahtavien pehmotaiteilijoiden maahan.

Olen selannut viimeaikoina paljon kuvia fanien itsetekemistä pehmoista, ja halu saada oma pehmo on vain kasvanut.
Jotkut ovat tehneet niin mielettömän hienoja pehmoja. @___@

Niinpä aloitin tälläisen projektin. Haluan pienen söpön Applebloom pehmon ja ajattelin kokeilla tehdä sellaisen itse. :3
Saa nähdä kuinka käy. Kankaat vielä puuttuu kun sopivia värejä ei ole löytynyt, mutta kokeiluversio kaavasta on osittain kunnossa. Häntä täytyy tehdä uusiksi pyöreämmäksi ja harja ei mahtunut pitsalaatikolle, mutta eiköhän se tästä! (Kaavapaperi? Mitä se on?)
Ehkä seuraavaan poniin kokeilen tehdä itse kaavan kun tästä saa vähän pohjaa ja ymmärrystä miten homma toimii. Tämä kaava on osittain mallinnettu yhdestä netistä löytämästäni. Jos joku haluaa linkin niin voin sen etsiä jostain uudestaan. :3

Kuva

Jos joku muukin tekee pehmoa tai suunnittelee tekoa niin jakakaa toki projektistakin kuvia! Sellaiset ovat mielenkiintoisia. :P
Foreverrrrrr! (\(o__o)/)
Blogi ~ Twitter ~ dA
Dapple
Varsa

Re: Ponipehmot

ViestiKirjoittaja Naniponi » 07.07.2012 08:24

Itse olen tässä ajatellut heinäkuun mittaan aloittaa Derpy-projektia (koska pakko saada Derpyyyy yhyy ;__;), joten kunhan etenee niin laitan tänne. Kaavat ajattelin vääntää itse pehmoleluja tutkimalla ja siksi vähän jännittääkin koska eka kerta kun teen pehmoa...

:P
Kuva
Ponidubbeja suomeksi by Föribiö Sailing Team! YouTube/Facebook
Nanin deviantArt
Naniponi
Kristalliponi

ViestiKirjoittaja UniteBronies » 07.07.2012 11:47

Olen miettinyt itsekin pehmon tekoa, mutta en ole aloittanut. Ehkä tässä kesän aikana vois yrittää :3
UniteBronies
Varsa

ViestiKirjoittaja Dapple » 08.07.2012 05:11

Jee jee~ Muistakaa postata kuvia kun aloittelette pehmoprojektejanne, Naniponi ja UniteBronies! :3

Equestria Dailyssä oli uusi Plushie Compilation. Monta superhienoa pehmoa listattuna. :3
Naniponi varmaan tykkää numerosta 23, todella laadukkaan näköinen Derpy.
Foreverrrrrr! (\(o__o)/)
Blogi ~ Twitter ~ dA
Dapple
Varsa

ViestiKirjoittaja SharkMachine » 08.07.2012 10:47

Dapple kirjoitti:Haluaisitko pehmon/millaisen? Onko sinulla ponipehmoa? Mistä hankittu? Tiedätkö mahtavan artistin joka tekee tilauksesta? :DD
Jos olet onnellinen pehmon omistaja, jaathan kuvia omastasi! :3 Tai linkkejä vaikka Deviantarttiin, mahtavien pehmotaiteilijoiden maahan.

Alkaisi joku (tai useampikin) suomalainen tekemään tilaustyönä, niin ois kova. Tilauksia tulisi varmasti paljon.

Itse en viitsi huutokaupasta yrittää kun hyvät menevät aivan poskettomilla hinnoilla. Tämän lisäksi en tiedä yhtäkään artistia, joka näitä tilaustyönä tällä hetkellä tekisi.

Ehkä joskus vielä saan sen haaveilemani pehmon :P
SharkMachine
Burger King

ViestiKirjoittaja UniteBronies » 08.07.2012 20:53

Dapple kirjoitti:Jee jee~ Muistakaa postata kuvia kun aloittelette pehmoprojektejanne, Naniponi ja UniteBronies! :3

Equestria Dailyssä oli uusi Plushie Compilation. Monta superhienoa pehmoa listattuna. :3

Hmmm... nyt tosissaan houkuttelee tehdä semmoinen :) Ja varmasti postailen kuvia kun/jos (ja myös pystyn) aloittamaan :D .
UniteBronies
Varsa

ViestiKirjoittaja Naniponi » 09.07.2012 01:58

Dapple kirjoitti:Naniponi varmaan tykkää numerosta 23, todella laadukkaan näköinen Derpy.

Jep, vallan suloinen <:33

SharkMachine kirjoitti:Alkaisi joku (tai useampikin) suomalainen tekemään tilaustyönä, niin ois kova. Tilauksia tulisi varmasti paljon.

Olen tässä miettinyt että jahka saan ompelukoneen ja kaavat+tekniikan kuntoon niin voisin jopa alkaa tekemään näitä :3 Koska opiskelija ja raha ja köhh.
Kuva
Nanin deviantArt
Naniponi
Kristalliponi

ViestiKirjoittaja Brony_Powa » 09.07.2012 09:43

Dapple kirjoitti:Jee jee~ Muistakaa postata kuvia kun aloittelette pehmoprojektejanne, Naniponi ja UniteBronies! :3

Equestria Daily? sori, en oo kuullutkaan :o
"Heikot kostavat. Vahvat antavat takaisin samalla mitalla."
Brony_Powa
Poni

ViestiKirjoittaja Teura » 09.07.2012 10:34

Brony_Powa kirjoitti:Equestria Daily? sori, en oo kuullutkaan :o

[OT]EqD on yksi suurimmista poniaiheisista sivuista netissä. Sisältää uutisia, taidetta (kuvat, videot, pehmot, customit jne.), ficcejä ja vaikka mitä muuta.[/OT]
Teura
Royal Guard

ViestiKirjoittaja Naniponi » 25.07.2012 10:00

Noniin, tänään hakemaan ompelukonetta! Tilasin myös kangasta netistä. Tavoitteena olisi tehdä kaksi Derpyä, toinen itselle ja toisella tökitään vähän kepillä jäätä aka pistetään eBayhyn... :'D En vielä tiedä minkä kokoisia tuolla kangasmäärällä saa mutta mitä pienistä... :'D

Aloitan kaavoittamisen varmaan tänään tai huomenna nyt viimeistään. Want own pony naooo...!
Kuva
Nanin deviantArt
Naniponi
Kristalliponi

Seuraava

Paluu Fandom