logo

Ponipehmot

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Re: Ponipehmot

ViestiKirjoittaja Mistral » 16.05.2015 03:40

Näin tuossa (ilmeisesti onlyfactorin mutta joka tapauksessa) kiinalaisen tekeleen Cherry Jubileesta ja sanoin itsekseni, että näyttävätpä värit ja muodot oikeasti kauniilta tuon tason tavaraksi:

Kuva

Ja sitten shotti itse myytävästä tuotteesta, ei PR-mallikuvasta... @_@ Yäk yäk.

Kuva

Always check the real product first!

Onlyfactoryn Chrysalis näyttää myös hyvältä PR-kuvassa:

Kuva

Vaikkei todellisuudessa sekään aivan saman tasoa ole, niin kuitenkin tämä on jo parempi:

Kuva

Mutta kuten tuolla toisessa ketjussa tuli jo sanottua, Onlyfactoryn Flutterbat näyttää todella hyvältä niin mainostettuna kuin livenä. Hyvä Kiina!

Kuva
Kuva
Kuva
Mistral
Pegasos

ViestiKirjoittaja Ruby » 16.05.2015 08:44

^ Noi on kyllä hinta-laatusuhteeltaan hyvin positiivinen yllätys, vaikka käsittääkseni noiden laatu välillä vaihteleekin ja vähän arveluttaa, millaisissa oloissa noi on tehty. No ei sillä, että Hasbro olisi jotenkin automaattisesti parempi, koska Kiinassa niidenkin tuotteet tehdään ja vaikka olisi ironista että leluketju esimerkiksi käyttää lapsityövoimaa, niin sitä kyllä usein tapahtuu. Olen viime kesästä asti seurannut noiden ympärillä pyörinyttä uutisointia. Yhdessä vaiheessa taisi olla kohua siitä, että ko firma pöllii pehmojensa mallit suoraan customeita tekeviltä faneilta, mutten tiedä mikä on nykytilanne. Tämä on erinomainen esimerkki siitä, että välillä ei-lisenssikamat voi olla parempia kun lisenssituotteet. Oon nähnyt joitakin kuvia joissa on kuvatunlaisia virheitä, kuten vinoja silmiä ja muuta sellaista, mutta kokonaisuutena noita ei voi ees verrata samalla hinnalla myytäviin lisenssipehmoin. Mä en vielä omista yhtäkään tollaista, mutta haluaisin aika monta - Chrysalis on ollut ostoslistalla hävettävän kauan, ja tänä vuonna näyttää tulleen uusia kivoja hahmoja, kuten Sunset Shimmer, Spitfire ja Ahuizotl.
Ruby
Varsa

ViestiKirjoittaja gamer_pony » 16.05.2015 14:41

Mistral kirjoitti:Näin tuossa (ilmeisesti onlyfactorin mutta joka tapauksessa) kiinalaisen tekeleen Cherry Jubileesta ja sanoin itsekseni, että näyttävätpä värit ja muodot oikeasti kauniilta tuon tason tavaraksi:

Kuva

Ja sitten shotti itse myytävästä tuotteesta, ei PR-mallikuvasta... @_@ Yäk yäk.

Kuva

Always check the real product first!

Onlyfactoryn Chrysalis näyttää myös hyvältä PR-kuvassa:

Kuva

Vaikkei todellisuudessa sekään aivan saman tasoa ole, niin kuitenkin tämä on jo parempi:

Kuva

Mutta kuten tuolla toisessa ketjussa tuli jo sanottua, Onlyfactoryn Flutterbat näyttää todella hyvältä niin mainostettuna kuin livenä. Hyvä Kiina!

Kuva
Kuva

Jotenkin tuntuu että kuvan ottajat ovat vain lätkäisseet pehmot kameran eteen ilman mitään asettelua tai sellasta ja sit vaan pari kuvaa ja seuraava pehmo kuvauksiin. Esimerkiksi omistan Daring Do pehmon (only factorin tekele) ja jälkeenpäin kun vertaan jonkun ottamaa kuvaa Ebayssa ja vieressä seisovaa pehmoa niin ei uskoisi että sama pehmo on kuvassa. Tosin onhan välillä ittelkin tullut vastaan semmosia tapauksia missä saa heti olla muokkaamassa pehmoa saksin ja neuloin heti avaamisen jälkeen. Tyytyväinen olen silti noihin onlyfactorin tekeleisiin ne sentään näyttää poneilta toisin kuin hasbron siivousmopit : D
Kuva Kuva Kuva

ponies :3
gamer_pony
Pegasos

ViestiKirjoittaja Miyuki » 16.05.2015 15:13

Itseäni kovasti tällä hetkellä kiinnostaisi nuo Lyra ja Rarity pehmot Onlyfactorylta.

Kuva

Kuva

Ja ainakin aikaisempiin pehmoihin olen ollut erittäin tyytyväinen. (Flutterbat ja vauva Luna/Celestia) Jos jotakuta kiinnostaa niiden laatu niin voin aina ottaa lisää kuvia noista omistamistani pehmoista.
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Mistral » 17.05.2015 12:52

gamer_pony kirjoitti:Tyytyväinen olen silti noihin onlyfactorin tekeleisiin ne sentään näyttää poneilta toisin kuin hasbron siivousmopit : D

No tästä olen täysin samaa mieltä, hirveinkin onlyfactorin tekele pesee ulkonäössä parhaimmatkin Hasbro-mopit ;)

Miyuki kirjoitti:Ja ainakin aikaisempiin pehmoihin olen ollut erittäin tyytyväinen. (Flutterbat ja vauva Luna/Celestia) Jos jotakuta kiinnostaa niiden laatu niin voin aina ottaa lisää kuvia noista omistamistani pehmoista.

Kyllä kiitos ^_^ Pehmot on "my thing" kun puhutaan ponitavarasta joka kiinnostaa.
Kuva
Mistral
Pegasos

ViestiKirjoittaja Eurokolikko » 17.05.2015 13:10

Mistral kirjoitti:
gamer_pony kirjoitti:Tyytyväinen olen silti noihin onlyfactorin tekeleisiin ne sentään näyttää poneilta toisin kuin hasbron siivousmopit : D

No tästä olen täysin samaa mieltä, hirveinkin onlyfactorin tekele pesee ulkonäössä parhaimmatkin Hasbro-mopit ;)

Ihan vain yksi selventävä huomio, kaikki viralliset pehmot on lisessikamaa, Hasbro ei itse pehmoja valmista.
Ikimetsän taikakääröt - blogi ponittamisestani:
http://ikimetsa.eurokolikonmaailma.fi
Eurokolikko
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Mistral » 17.05.2015 13:55

No sori, Hasbro-lisenssoidut jos aletaan rautalangasta vääntämään...

4th Dimension ehkä pienenä poikkeuksena
Kuva
Mistral
Pegasos

ViestiKirjoittaja Miyuki » 30.05.2015 23:28

Käsin tuli ommeltua sit eka itsetehty ponipehmo. On vähän oudon näköinen ja parannettavaa ois vaikka mitä, mutta ihan siedettävän näköinen tosta tuli.

~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Mistral » 01.06.2015 17:05

Siitä se lähtee. Nappisilmistä tuli heti mieleen Pound ja Pumpkin Cake :)
Kuva
Mistral
Pegasos

ViestiKirjoittaja gamer_pony » 25.06.2015 16:59

Mitä posti tänään toikaan o_O
Kuva
ja mitä sain viellä bonuksena samassa paketissa tolta myyjältä
Spoiler: näytä
Kuva
Kuva Kuva Kuva

ponies :3