logo

Ponipehmot

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Re: Ponipehmot

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 29.06.2015 20:53

Miyuki kirjoitti:Kuva

Onko kukaan ostanut tuollaista raritya? Itse olen sitä useasti katsellut, mutta sitten vastaan tulee myös tällaisia kuvia:
http://www.ebay.com/itm/2pcs-my-little-pony-Princess-dolls-12-doll-Rarity-Twilight-Sparkle-dolls-/191612804705?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c9d035e61

Tuo rarity ainakin näyttää samalta, mutta häntä ja harja näyttää kamalalta. Olen miettinyt, että onkohan tuossa joku rautalanka viritelmä tai jtn molempien sisällä jolla sen saa nätisti kiharalle.
Ärsyttää kun aina kaikilla pehmojen myyjillä on se sama kuva niin koita siinä arpoa mitä sieltä tulee oikeasti.
Partajeesus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Tentauncool » 29.06.2015 21:03

Partajeesus kirjoitti:http://www.ebay.com/itm/2pcs-my-little-pony-Princess-dolls-12-doll-Rarity-Twilight-Sparkle-dolls-/191612804705?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c9d035e61

Tuo rarity ainakin näyttää samalta, mutta häntä ja harja näyttää kamalalta. Olen miettinyt, että onkohan tuossa joku rautalanka viritelmä tai jtn molempien sisällä jolla sen saa nätisti kiharalle.
Ärsyttää kun aina kaikilla pehmojen myyjillä on se sama kuva niin koita siinä arpoa mitä sieltä tulee oikeasti.

Oksensin vähän suuhuni tuolle linksun Rarelle. Itsekin olen jo vähän aikaa juurikin tätä pehmoa kuolannut, joten olisi mielenkiintoista kuulla muiden ostokokemuksista. ;)
Mutta tosiaan, jottei menisi ihan offiksi, voisin mainita omistavani pikkuisen, kämmenelle istuvan Pinkie-papupyllyn joka tuli viime risteilyltä mukaan. En mitään hirveän isoa viitsi aina ostaa, vaikka pehmoista pidänkin. köhköhkaappiponihomoköh
[2.34] のほも: ...that was potentially the straightest thing to ever escape my mouth hole
Tentauncool
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Miyuki » 29.06.2015 21:49

Partajeesus kirjoitti:Tuo rarity ainakin näyttää samalta, mutta häntä ja harja näyttää kamalalta. Olen miettinyt, että onkohan tuossa joku rautalanka viritelmä tai jtn molempien sisällä jolla sen saa nätisti kiharalle.

Tuon harjan/hännän sisällä on tosiaan rautalankaa, eli sitä voi muovailla sellaiseen asentoon kuin haluaa. En tiiä onko näin tehty osittain senkin takia jos joku haluaa "wet-mane"-lookin ja haluaa suoristaa tuon letin, dunno.
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Tonu » 03.07.2015 15:52

Kuva

Piti sit tänää käydä postista noutamassa tuollanen Onlyfactorin tekele. Vähän vinot jalat, jäykkä niska, outo suu ja ei-derppaava katse mut silti arvosanana täysi <3 /10

Pakettia avatessa ehdin jo vähän jännittää pehmon laatua aiempien sivujen kuvien takia. :O
Tonu
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Miinus » 03.07.2015 20:19

^ Nyt vasta huomasin, että sillähän on kieli molemmin puolin. :D

Onlyfactorin pehmot ovat kyllä ihania, hienoimpia lisenssipehmoja joita olen nähnyt. Näyttävät kunnolla itseltään ja ovat suht laadukkaitakin. Olen kanssa ajatellut ostaa omalle Derpylleni kaveriksi jonkun toisenkin Onlyfactorin ponipehmon, varsinkin Lyra tai Rarity houkuttelisivat kovasti.
Miinus
Pegasos

ViestiKirjoittaja Partajeesus » 07.07.2015 09:57

Eihän tässä taas mitään järkeä ollut, mutta tuollainen 40cm flutter tarttui citymarketista kainaloon. 29.95e
Kaulakoruna paketointi nauhaa ja kirkas sydän.

Kuva
Partajeesus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Miyuki » 25.07.2015 17:43

Sain vihdoin Lyra-pehmon! Sillä on tommoinen kissamainen hymy kuten Flutterbatillakin, mutta ei se minua haittaa. Se on silti todella suloinen~ Pitää vielä joskus se Rarity kans hankkia...

Kuva

Kuva
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

Tulossa mahdollisesti myyntiin!

ViestiKirjoittaja Rooster » 26.07.2015 10:24

Hei terve. Ollaan alottelemassa minun äitini kanssa pientä projektia. Jos se onnistuu hyvin, mahdollisesti samantyyppisiä tulisi myyntiin tänne. ^_^

Meinatiin siis luoda oma pehmolelu MLP FIM:tä, sillä kiinnostusta olisi sellaisiin custom pehmoleluihin, enkä ole maksamassa mitään kolminumeroista niistä. Ovathan ne hienoja, mutta rahani käytän mieluummin materiaaliin, kuin valmiiseen pehmoleluun.
Jos jotain kiinnostaa tälläinen, minulla on jonkinlaisia ompelutaitoja keppareiden jälkeen, joten osaan tehdä työni hyvin omasta mielestäni. Kuitenkin teen työn erilailla, joten teen keskisuikaleesta suoran, en minkään sellaisen, jossa olisi kuhmuroita. O:)

Ja ite mietin myös näiden ostamista. <3

Spoiler: näytä
Derpy posteljooninaKuva

Night Clider jaksoista Cutie map 1 - 2 Kuva

Gilda griffindorKuva

Kaikki olis yhdessä jonkun 50-60 eur. Joten en näe syytä, miksi en näitä ostaisi.
Kuva
DevianartSkype:YeolingDA

I'm sorry for everything i have done.
I'm sorry to almost everyone. But one thing i won't be sorry, sir or ma'am.
I will not be sorry, for who i am.
'Cause i'm a BRONY, and that's what i'll be. A lover and fan of MLP
Rooster
Varsa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 30.07.2015 20:59

Vois varmaan kehitellä jonkun ponipehmokaavan, ja ommella pari pehmoa ja myydä ne ja viedä bronyjen rahat, kun taitojakin tuohon hommaan löytyy.
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Tentauncool » 30.07.2015 23:14

Illuusia kirjoitti:Vois varmaan kehitellä jonkun ponipehmokaavan, ja ommella pari pehmoa ja myydä ne ja viedä bronyjen rahat, kun taitojakin tuohon hommaan löytyy.

Kiinnostus'd.
Millaisia ajattelit tehdä? Ihan hahmoja sarjasta vai mahdollisesti ostajien omia hahmoja? Itseäni nimittäin kiinnostaakin nähdä millaista jälkeä tulisi (olenkin stalkkinut muita upeita töitäsi jo tovin), ja voisin hyvin mahdollisesti jopa ostaakin.
[2.34] のほも: ...that was potentially the straightest thing to ever escape my mouth hole
Tentauncool
Yksisarvinen

EdellinenSeuraava

Paluu Fandom