No jokatapauksessa se oli joskus kaaauan sitten koulussa kun luokallemme tuli uusi tyttö. Hän piirti poneja ja puhui niistä kokoajan. Koko luokka ihmetteli miten tämänikäinen voi tykätä enää poneista. Itse en ollut tuossa vaiheessa kuullut koko g4stä kuin ihan vähän ja olin siinä uskossa että ne on jotain tyhmiä pissisponeja ja että g1 ponit on mahtavia. mikä idiootti minä..
Vaikka kaikki naureskeli hänelle hän ei lopettanut niiden fanitusta. Illalla menin youtubeen ihan vain mielenkiinnosta tsekkaamaan minkälainen ohjelma oli nyt. Kirjoitin varmaan vain my little pony ja löysin ekaksi varmaan nightmare night jakson ja ekoja jaksoja. Siinä menikin sitten ilta ysistä johonkin yhteen yöllä, en voinut lopettaa. Sitten oli pakko käydä nukkumaan kun seuraavana päivänä piti mennä kouluun.
No, menin kouluun ja avasin suuni ja aloin selittämään kaikkea poneista sille tytölle jolle aiemmin olin nauranut. Me alettiin hengailla paljon ja lopulta meistä tuli parhaita ystäviä, opin hänen kautta myös piirtämään poneja.
Sitä ystävyyttä kesti eiliseen asti monta vuotta meinaa hän esti mut ja nyt ei tulla enää ikinä luultavimmin näkemään, mutta olen hänelle silti kiitoksen velkaa.

Tämä brony fandom on mahtava ja olen sen kautta tutustunut moniin ihaniin ihmisiin ja vaikka mitä, onhan siinä tosiaan rahaa mulla mennyt melkein tonni mutta se on sivuseikka~
Siinä taisikin sitten olla kuinka musta tuli brony. Pitkä tarina kyllä.