logo

Haters gonna hate. But why?

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Re: Haters gonna hate. But why?

ViestiKirjoittaja Limosa » 03.01.2016 19:46

jaskis57 kirjoitti:Suurimmassa osassa sarjakuvista on aina "hyvis" ja "pahis". Onko niin myös oikeassa elämässä? Ei varsinaisesti.

Olen joskus kiinnittänyt huomiota samaan asiaan. Kirjallisuudessa tosiaan on hyvin monesti selkeä jako hyviksiin ja pahiksiin, vaikka oikeassa elämässä tilanne on paljon mutkikkaampi.
Limosa

ViestiKirjoittaja roadkillrodney90 » 08.01.2016 23:08

Teura kirjoitti:Jos nyt hieman edes rajotettaisi tätä vanhojen ketjujen nostoa, varsinkin kun viesti ei liity ketjun aiheeseen millään tavalla...

ai sitä, että mun vanhemmat ei hyväksy sitä et niitte aikuinen poika tykkää pikku poneista, koska ne on kovin konservatiivisii ja sitä mieltä et puhuvii ponei jotka taikoo ei oo olemassa. oon saanu sellast paskaa niskaan et ei oo tosi!!! nii töis ku kotona ja kaverilt. enviiti kaikkee ees sanoo!!! z_z
Pain is temporary glory is eternal.
roadkillrodney90
Pegasos

ViestiKirjoittaja Fose » 09.02.2016 14:53

roadkillrodney90 kirjoitti:sitä mieltä et puhuvii ponei jotka taikoo ei oo olemassa. oon saanu sellast paskaa niskaan et ei oo tosi!!!

Jännää, taisin missata tapahtumaketjun, jonka seurauksena taikovien ponien olemassaolosta tuli mielipidekysymys. Tell me more TwT
[1:03] jove: no ehkä oot liian terävä että sua ymmärrettäis
Fose
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Chenster » 12.10.2016 20:09

Luulis ettei enää 2016 ketää kiinnosta kuka on brony ja kuka ei, ittelläni ei oo kyllä mitään hater kokemuksia koska kukaa ei tiiä.
Chenster
Varsa

Edellinen

Paluu Fandom