logo

Satunnaiset kohtaamiset

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Re: Satunnaiset kohtaamiset

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 01.03.2015 19:29

Eilen lauantaina Pasilassa, kun olin matkalla Hoocee:hen Mehuhilebilemiittiä varten, vastaan tuli yks tuttava brony CCG:n perjantaimiiteistä. Emme tehneet mitään muuta kun moikkattiin toisiamme ja sen jälkeen erotuimme toisistamme. ^_^
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

ViestiKirjoittaja Illuusia » 05.03.2015 22:46

Bongasin tänään Turun Auranlaaksossa Silvia Bronyn autoilemassa turripuku päällä. :D Ei varmaan tunnistanut mua.

T. se tyty, joka vilkutti sulle innoissaan tummanvioletista Corollasta
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja SSieni » 12.03.2015 12:15

Jaa niin tällanenki lanka on olemassa. Kaljakellunnassa viime vuonna hieman lähdön jälkeen pari mukavan olosta tyttöä ponivisiirisellä veneellä. Muutamat lauseetkin muistaakseni vaihdettiin. Se päivä oli kyllä pelkkää parhautta.
joopa joo
SSieni
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Aveline » 20.03.2015 22:59

Bongasin torstaina yliopistolla joskus kahdentoista aikaan ruskeahiuksisen tytön, jolla roikkui sellainen Fluttershy plushie-avaimenperä-härpäke repusta. Käveli Auroran ohi jonkun sateenkaarenväriseen raidalliseen paitaan pukeutuneen pojan kanssa. Tunnusta kuka olet! :D
Kuva
Arts: DeviantArtBattle.net: Aveline#2243Steam: Ayrianth
○ ♥ ○ ˚ 。 ○ ˚ ♥ ˚ ○ 。˚ ○ ♥ ○
C O F F E E ♡ - So I can do nothing with more energy!
Aveline
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja kata » 22.03.2015 17:31

Näin tai oikeastaan tapasin erään brony pojan Joensuun Anttilassa, joka oli siinä leluosastolla poni pehmoja katselemassa. Olin niin täpinöissäni, sillä hän oli aivan ensimmäinen brony, jonka näen julkisella alueella. :D Menin siihen viereen ja rupesin juttelemaan ja kyselemään poneista. Hän oli ihanan mukava, joka positiivisella äänen sävyllä rupesi kertomaan itsestään. Kysyin siinä ennen lähtöäni onko hän mahdollisesti yksi tämän foorumin jäsenistä ja hän vastasi ettei ole, mutta hänellä on aikomus liittyä tänne. Sovimme uudelleen tapamisen Kuopion animeconissa ja odotan innolla! :)
~BRONY 2013~ ~OTAKU 2008~
YouTubeVaingingajututღ

Kuva
kata
Poni

ViestiKirjoittaja Mizufluffy » 22.03.2015 20:05

kata kirjoitti:Näin tai oikeastaan tapasin erään brony pojan Joensuun Anttilassa, joka oli siinä leluosastolla poni pehmoja katselemassa. Olin niin täpinöissäni, sillä hän oli aivan ensimmäinen brony, jonka näen julkisella alueella. :D Menin siihen viereen ja rupesin juttelemaan ja kyselemään poneista. Hän oli ihanan mukava, joka positiivisella äänen sävyllä rupesi kertomaan itsestään. Kysyin siinä ennen lähtöäni onko hän mahdollisesti yksi tämän foorumin jäsenistä ja hän vastasi ettei ole, mutta hänellä on aikomus liittyä tänne. Sovimme uudelleen tapamisen Kuopion animeconissa ja odotan innolla! :)

Mukava kuulla että Joensuussa bronyja riittää satunnaisiin kohtaamisiin. Pitäisi varmaan käydä useammin tuolla Joensuun Anttilan suunnalla (etenkin kun ei olisi edes pitkän matkan päässä), jos sieltä noin helposti bronyja voi bongata. Toisinaan sitä harmittaa kuinka harvoin itselleni on tullut satunnaisia kohtaamisia vastaan..

"We've learned that friendship isn't always easy. But there's no doubt it's worth fighting for." -Twilight Sparkle (The Return of Harmony Part 2)
2015-03-22: Avatarin vaihto Gravatariksi
Mizufluffy
Maaponi

ViestiKirjoittaja Jortaani » 19.04.2015 21:50

Inttibale havaittu pendolinossa välillä Lahti - Kouvola, sattumaako??
Kuva

Kiitoksia Mercurylle nyt jopa 100% smoothimmasta flutterspritestä ~ o/
Jortaani
Pegasos

ViestiKirjoittaja Harmonae » 20.04.2015 00:59

kata kirjoitti:Näin tai oikeastaan tapasin erään brony pojan Joensuun Anttilassa, joka oli siinä leluosastolla poni pehmoja katselemassa. Olin niin täpinöissäni, sillä hän oli aivan ensimmäinen brony, jonka näen julkisella alueella. :D Menin siihen viereen ja rupesin juttelemaan ja kyselemään poneista. Hän oli ihanan mukava, joka positiivisella äänen sävyllä rupesi kertomaan itsestään. Kysyin siinä ennen lähtöäni onko hän mahdollisesti yksi tämän foorumin jäsenistä ja hän vastasi ettei ole, mutta hänellä on aikomus liittyä tänne. Sovimme uudelleen tapamisen Kuopion animeconissa ja odotan innolla! :)

Tuo on aika dream kohtaaminen. Itse en koskaan ole ketään randomia tavannut tai edes nähnyt, ainoa IRL kerta on täällä Hertsikassa w/ Glitchy & Co.

EDIT: Ja se nyt ei kovin randomi ollut :D
Kuva

No offense, but I don't know what peace is. - Snake
Harmonae
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 20.04.2015 01:46

Olin perjantaina Fantasiapeleissä Turussa pelailemassa MtG:tä, ja siellä oli joku jäbä, jolla oli yllään Pinkie Pie -paita. Samaten pari kappaletta poniaiheisia dekkibokseja tuli bongattua tyypeillä. :)
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja maudpie » 26.04.2015 17:40

Kun olin lappeenrannassa käymässä jotain viikko sitte näin jonkun vaaleahiuksisen tytön (11-15vuotias arviolta..?) Jolla oli Celestia paita. Olin siis kauppakeskus family centerissä ja hän hölkkäsi jonnekkin taisi olla kova kiire. Oliko sattumoisin joku tältä foorumilta..?
Mua ainakin saattaa nähdä etenkin hamina-kotka alueella vaaleanpunaisen kånken repun kanssa jossa on melkein koko mane six avaimenperät. Saa tulla moikkaamaan, olisin enemmän ku ilonen :D (jos tällä alueella edes paljon broneja on?)
Olin muuten myös viime viikolla karhulassa cittarissa Pinkie cossit päällä kun olin sieltä menossa ystävän synttäreille ;) jos joku sattui huomaamaan voi kertoa meinaa aika moni tuijotti mua ihmeissään
Kuva
Spoiler: näytä
oon tämmönen genderfluid hyypiö etelä-suomesta
they call me the billdip prince

>.> *^_^* @w@ ^3^
maudpie
Yksisarvinen

EdellinenSeuraava

Paluu Fandom