logo

Satunnaiset kohtaamiset

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Re: Satunnaiset kohtaamiset

ViestiKirjoittaja Berneri » 12.08.2014 22:04

Musta tuntuu, että näin jonku pelaavan puhelimellaan MLP-peliä Porvoon Ammattiopistolla tässä yksi päivä. Saa tuoda itsensä julki, jos näin asia oli. B)

Kuva
Berneri
Pegasos

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 12.08.2014 22:48

Berneri kirjoitti:Musta tuntuu, että näin jonku pelaavan puhelimellaan MLP-peliä Porvoon Ammattiopistolla tässä yksi päivä. Saa tuoda itsensä julki, jos näin asia oli. B)

Mitä helvettiä sä teit Porvoossa o_o

Ps. En ollut minä, pelaan vain hyviä pelejä...
Drako1997

ViestiKirjoittaja Berneri » 14.08.2014 15:26

Drako1997 kirjoitti:
Berneri kirjoitti:Musta tuntuu, että näin jonku pelaavan puhelimellaan MLP-peliä Porvoon Ammattiopistolla tässä yksi päivä. Saa tuoda itsensä julki, jos näin asia oli. B)

Mitä helvettiä sä teit Porvoossa o_o

Ps. En ollut minä, pelaan vain hyviä pelejä...

Asun Porvoon lähellä itseasiassa. Ja oon töissä Amistolla. Höhö.

Ohhop, anteeksi off-topic. ^_^;

Kuva
Berneri
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kheria » 20.08.2014 04:09

Hiippailin Twilight-laukkuni kanssa Turun Wiklundin Sokkarin ruokakaupassa noutamassa sitruunoita ja juustonaksuja, ja olin kassalla maksamassa kun joku tuli ja brohooffasi. Oli valitettavasti sen verran kiire että en joutanut jäämään sen kummemmin juttelemaan taikka tunnistelemaan. :(
You're in my way,
And I haven't got the time today,
Best you walk away,
And live to fight another day

Kheria
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja DashDXD » 27.08.2014 15:31

Olin tänään bussissa 165 ja jäin mainingin tiellä. Lähdin siitä sitten käppäilemään kotiin päin. matkalla käveli edessäni kokoajan henkilö joka poltteli jonkillaista sähkötupakkaa. Kyseinen henkilö jäi rapussa odottamaan hissiä, kääntyi ja sanoi "Siisti paita Sulla." Pikaisesti tässä tilanteessa Vastasin "Kiitti." ja jatkoin matkaa rappusiin.

Jäi häiritsemään aate että samassa rapussa asuisi toinen brony. Tai sitten kyseinen lause oli vain sarkasmia.
Päälläni oli paita jossa oli teksti "20% cooler" ja Ranbow Dashin pää.

Olisi mukava tavata uudestaan kun jäi brohooffit heittämättä. D:
Still alive! Add me on discord Xram#5823
DashDXD
Varsa

ViestiKirjoittaja gamer_pony » 04.09.2014 16:59

Ketä tuli jyväskylän Paviljongissa kyberturvallisuus messuilla vastaan mustassa discord paidassa ?
Olisin heittänyt pika brohoofit mutta kun oli niin kamala kiire :c

No lähetetään nyt sit ainakin se sähköisessä muodossa ^_^ :brohoof1:
Kuva Kuva Kuva

ponies :3
gamer_pony
Pegasos

ViestiKirjoittaja MacKativer » 05.09.2014 12:57

Viime viikonloppuna Ison Omenan kirjastolla olin vetämässä sarjakuvapajaa, ja yhdellä "kirjastotädeistä", siis tässä tapauksessa nuorella miehellä, oli "Keep calm & Brony on" -pinssi. Ikävä kyllä pajan loppuessa hänen työvuoronsa oli ilmeisesti ohi enkä ehtinyt juttelemaan.
MacKativer
Varsa

ViestiKirjoittaja Mestis » 05.09.2014 16:33

Etelä-Pohjanmaan kasuaalein brohoof tänään Seinäjoen lidlissä ventovieraan kanssa.
Mikä ei tapa, hajottaa.
Mestis
Poni

ViestiKirjoittaja MacKativer » 08.09.2014 10:23

Helsingin sarjisfestarit, hieno paikka, varsinkin jos oma pöytä on ponipinssejä myyvän Turun sarjakuvakerhon (eli Tursakkeen) vieressä. Eräs nainen osti kuusi cutie mark -pinssiä, ja pitihän häntä siitä kehua, ja yhdellä tytöllä oli farkkutakin molempiin olkapäihin ommeltuna RD:n cutie markit. Brohoofit heitettiin :brohoof1:
MacKativer
Varsa

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 27.09.2014 14:44

Eilen tapahtui aivan mielttömän uskomaton asia! Kun olin heittänyt hyvästit uintikavereilleni ja olin avaamassa pyöräni lukkoa, yksi randomi jätkä huomaa paitani (mun vanha musta 20% cooler paita) ja tulee kysymään et "hei, ooksä brony?" johon tietenkin brohooffin kera vastaan myöntävästi.

Siinä me sitten juteltiin vartin jonka aikana selvisi, että hän on osa yhtä kaveriryhmää, jonka yksi "jäsen" on mun vanha uimatoveri, ja myös että hänen isoveljensä, joka myös kuulema esitteli sarjan hänelle, on kaveri toisen porvoolaisen bronyn kanssa (Brony_Powa tällä foorumilla). Lopuksi esittäydyimme kunnolla ja pyysimme toisiamme facessa kavereiksi niin voimme chattailla jatkossa; Mä lupasin mm. esitellä paikkoja jossa voi tutustua muihin suomifandomi jäseniin ja linkkailla kuviani. Voipi olla että saan tyypin mukaan seuraavaan happimiittiin!

Mut siis oikeesti, tää oli varmaankin koko viikon paras uutinen. Mä kun luulin että bronyt olivat sukupuuttoon kuolleita lajeja täällä porvoossa! :D Viimeksi kun brony käveli kadulla sattumoisin vastaan oli viime vuoden tammikuussa, 20 KUUKAUTTA sitten! (Voi Riku, miksi muutitkaan pois, we will always miss you :C)
Drako1997

EdellinenSeuraava

Paluu Fandom