logo

Satunnaiset kohtaamiset

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Re: Satunnaiset kohtaamiset

ViestiKirjoittaja Uffel1 » 01.11.2014 20:25

Tänään seisoskeli joku herra ystävvineen(?) ponilaukun ja korttikansion kanssa messukeskuksessa, sinitukkainen mankkalaukkutyttö jäätyi eikä uskaltanut heittää brohoofia :D
Uffel1
Varsa

ViestiKirjoittaja Tonu » 01.11.2014 22:48

Uffel1 kirjoitti:Tänään seisoskeli joku herra ystävvineen(?) ponilaukun ja korttikansion kanssa messukeskuksessa, sinitukkainen mankkalaukkutyttö jäätyi eikä uskaltanut heittää brohoofia :D

Mahdollisesti minä? Tossa näkemässäsi laukussa oli varmaankin Derpy ja tämä tapahtui Moon tv:n pisteen vieressä varmaankin siinä klo 11-12 välissä? Kaivelin nimittäin eräässä kohtaa muunmuossa erästä vihreäkantista pientä kansiota kun etsiskelin sieltä uhrattavaa korttia nimmaria varten. Vieressäni oli kans eräs kaverini. Muistan kans huomanneeni että joku kiinnitti huomion laukkuuni ja vaikutti hieman vaivaantuneelta kun huomasin tuon. :P
Tonu
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Uffel1 » 02.11.2014 12:56

Tonu kirjoitti:
Uffel1 kirjoitti:Tänään seisoskeli joku herra ystävvineen(?) ponilaukun ja korttikansion kanssa messukeskuksessa, sinitukkainen mankkalaukkutyttö jäätyi eikä uskaltanut heittää brohoofia :D

Mahdollisesti minä? Tossa näkemässäsi laukussa oli varmaankin Derpy ja tämä tapahtui Moon tv:n pisteen vieressä varmaankin siinä klo 11-12 välissä? Kaivelin nimittäin eräässä kohtaa muunmuossa erästä vihreäkantista pientä kansiota kun etsiskelin sieltä uhrattavaa korttia nimmaria varten. Vieressäni oli kans eräs kaverini. Muistan kans huomanneeni että joku kiinnitti huomion laukkuuni ja vaikutti hieman vaivaantuneelta kun huomasin tuon. :P

Ohgod vaivaannutan ihmisiä D: mutta joo luultavimmin sama ihminen kyseessä!
Uffel1
Varsa

ViestiKirjoittaja Tonu » 02.11.2014 15:28

Uffel1 kirjoitti:Ohgod vaivaannutan ihmisiä D: mutta joo luultavimmin sama ihminen kyseessä!

Eijei! Totesin vaan et tuo näkemäni henkilö vaikutti hieman vaivaantuneelta tuossa tilanteessa. Anyway, mikäli satutaan viel joskus törmäämään niin ihan vapaasti voi tulla heittämään broohooffin. @w@
Tonu
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja kata » 05.11.2014 19:13

Itselläni ei ole vielä valitettavasti ketään bronya tullut vastaan tai juttelemaan, sillä ei minua bronyksi edes varmaankaan luultaisi ulkonäön perusteella kylillä/kaupungeilla, riippuu kuletanko jotain MLP liittyvää.

Toivottavasti näitä kohtaamisia tulee, sillä olisi sika huippua tavata joku brony vaikkapa esim. kauppa reissuilla.

^Lainaan tuota Tonun sanontaa, eli jos joku minut vaikkapa kaupungeilla näkee ja tuntee kataksi niin ehdottomasti tulkaa heittää broohoof ja juttelemaan.
~BRONY 2013~ ~OTAKU 2008~
YouTubeVaingingajututღ

Kuva
kata
Poni

ViestiKirjoittaja Ðecaß » 05.11.2014 19:38

kata kirjoitti:Itselläni ei ole vielä valitettavasti ketään bronya tullut vastaan tai juttelemaan, sillä ei minua bronyksi edes varmaankaan luultaisi ulkonäön perusteella kylillä/kaupungeilla, riippuu kuletanko jotain MLP liittyvää.

Toivottavasti näitä kohtaamisia tulee, sillä olisi sika huippua tavata joku brony vaikkapa esim. kauppa reissuilla.

^Lainaan tuota Tonun sanontaa, eli jos joku minut vaikkapa kaupungeilla näkee ja tuntee kataksi niin ehdottomasti tulkaa heittää broohoof ja juttelemaan.

Joensuun alueella ainkain on kyllä melko vaikeaa törmätä muuhun ponikansaan, jos satunnaisiin tapaamisiin ei lasketa kouluissa tapahtuvat tapaamiset.

Porukalla ei ole tapana vetää keskustas mitään rumbaa saatikka kahvitella randomisti yleisillä paikoilla, kun suurinosa käyttäjistä täälläkin on opiskelijoita tai luonnostaan ennemmin himassa oleskelijoita.

Onhan käyttäjäkunnassa poikkeuskappaleitakin, mutta tän tästä saa kun kuuluu netti fandomiin :D

Tosin jos porukkaa haluu tavata, niin tyyliin faceen tai ehkä jopa tänne(? vähän hidas tapa tavottaa ihmsiä) huikkaamalla ollaan ennenkin kahvittelumiittejä 1-5 porukoilla järkätty.

Pahoittelen off-topikkia~ ^_^;
I'm not saying it was Rainbow (Dash) colored herbivores...
...but they sure had something to do with this!
Ðecaß
Pegasos

ViestiKirjoittaja Uffel1 » 06.11.2014 20:28

Tonu kirjoitti:
Uffel1 kirjoitti:Ohgod vaivaannutan ihmisiä D: mutta joo luultavimmin sama ihminen kyseessä!

Eijei! Totesin vaan et tuo näkemäni henkilö vaikutti hieman vaivaantuneelta tuossa tilanteessa. Anyway, mikäli satutaan viel joskus törmäämään niin ihan vapaasti voi tulla heittämään broohooffin. @w@

Joskus mä ihmettelen miten pääsin lukoon vaikka luetun ymmärtäminen näemmä heittää ja pahasti :D hieman ohi aiheen nyt tällä kertaa.
Uffel1
Varsa

ViestiKirjoittaja Timppa64 » 15.11.2014 00:47

Juu uteliaisuuttani kyselen onko kukaan vahingossakaan nähnyt minua.
Liikuskelen siis Oulussa, Hiirosen ja Kaukovainion välillä
Timppa64
Varsa

ViestiKirjoittaja Sankku » 11.12.2014 14:52

Kappas vain, jopa yksi brony huomattu olemattoman Kannuksen keskustassa! Olin pyöräilemässä kylällä, niin etee sattui mies jolla oli sitten valkoinen paita MLP:FiM logolla :wub:
Kuva avatar (c) Mercury Storm
Sankku
Varsa

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 13.12.2014 15:17

Fluteretti tuli vastaan skanssin liukuportaissa, en tiedä huomasko mua :>
YoshiDash
Maaponi

EdellinenSeuraava

Paluu Fandom