logo

Mikä sarjassa tai fandomissa vituttaa?

Keskustelua Brony-fandomista ja sen tuotoksista

Re: Mikä sarjassa tai fandomissa vituttaa?

ViestiKirjoittaja CrowFeather » 06.12.2013 19:21

Niin ja sitten mua ärsyttää se, kun aina Rainbow Dash laitetaan urheilijaksi ja AppleJack on vain pelkkä omppupuita potkiva maajussi :|
Siis oikeesti. Kaikki vaa ajattelee, et Dashie on urheilija ja tällee. Mun mielestä, AppleJack on enemmän urheilija kuin Rainbow Dash. toi kuulosti tyhmältä Hei, sehän käy rodeoissa ja tällee. Enkä oikee laske lentämistä sillee niinku urheiluks. no onhan se silleen omanlaisensa urheilulaji
AppleJack jätetään muutenki aina taka-alalle. Siksi ärsyttää katsoa sitä Equestria Girlsiä, koska Dashie pelaa jalkapalloa ihmisenä DX
Joo se myös ärsyttää. Mun mielestä Rainbow on sellainen "harrastelijaurheilija" taas kun AppleJack on sellainen joka niinku kisaa ja ottaa sen vähän vakavammin.
CrowFeather
Pegasos

ViestiKirjoittaja Jontukka » 06.12.2013 21:38

CrowFeather kirjoitti:Niin ja sitten mua ärsyttää se, kun aina Rainbow Dash laitetaan urheilijaksi ja AppleJack on vain pelkkä omppupuita potkiva maajussi :|
Siis oikeesti. Kaikki vaa ajattelee, et Dashie on urheilija ja tällee. Mun mielestä, AppleJack on enemmän urheilija kuin Rainbow Dash. toi kuulosti tyhmältä Hei, sehän käy rodeoissa ja tällee. Enkä oikee laske lentämistä sillee niinku urheiluks. no onhan se silleen omanlaisensa urheilulaji
AppleJack jätetään muutenki aina taka-alalle. Siksi ärsyttää katsoa sitä Equestria Girlsiä, koska Dashie pelaa jalkapalloa ihmisenä DX
Joo se myös ärsyttää. Mun mielestä Rainbow on sellainen "harrastelijaurheilija" taas kun AppleJack on sellainen joka niinku kisaa ja ottaa sen vähän vakavammin.

samaa mieltä. Huomattavasti enemmän "urheilee" kuin rainbow.
Muutenkin harmittaa että Applejack on joidenkin mielestä "sivuhahmo".
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)
KuvaKuva
Jontukka
Maaponi

ViestiKirjoittaja SamuelHartles » 06.12.2013 22:09

Arvatkaas inhottaako veljeä jonka suosikkihahmo on Snails :D

Hahmojen vaihteleva fiksuus on hieman tympätyttävää. Ensin keksitään kaikenlaista hienoa ja sitten pikkuongelmissa derpitään.
It hurts to remain silent, but unleashing my deepest thoughts and desires would risk too much and probably get me locked up.
SamuelHartles
Poni

ViestiKirjoittaja Uffel1 » 07.12.2013 14:24

Tuo AJ:n "syrjiminen" todellakin ärsyttää kun se on ollut oma suosikkiponi alusta asti.
Uffel1
Varsa

ViestiKirjoittaja KarkkiKori » 03.05.2014 14:02

No toi antibronyjen ainainen ennakkoluuloisuus meitä bronyja kohtaan alkaa ketuttaa ain semmone >:((((((
KarkkiKori
Varsa

ViestiKirjoittaja Jauhelihapitsa » 27.12.2014 22:46

Varmaan se että jostain poneista tulee LIIAN suosittuja esim. Fluttershy, Princess Luna... Ärsyttää. Liian. Suosittuja.
Miks muuten Flutterista on tullu niin suosittu? Ihmettelen vaan :|
Ja entäs Luna? Yön prinsessa, joka oli paha ja oli kuussa 1000 vuotta, "no, kukaan ei arvostanut yötä-WOU WOU WOU kyllä uskon että sitä kyllä jollain tapaa arvostettiin. Lukuun ottaen kaikki yöklubit, discot, yms.... Siis kyllä tykkään lunasta, Tottakai tykkään, mutta ihan oikeasti

En tiedä, taidan olla ainoa joka näin ajattelee 8)
Olen violetti hevonen
Jauhelihapitsa
Maaponi

ViestiKirjoittaja Twili » 29.12.2014 12:31

Jauhelihapitsa kirjoitti:uskon että sitä kyllä jollain tapaa arvostettiin. Lukuun ottaen kaikki yöklubit, discot, yms....

Mitä sarjan tuhat vuotta takaisen tyylin perusteella voi päätellä, niin keskiaikaisessa feodaaliponien yhteiskunnassa ainoat yöllä valvovat taisivat olla vartijat ja muutama majatalonpitäjä, ja ehkäpä siihen vielä satunnaiset tähtitieteilijät, ja eipä aikakaudella discoja tainnut olla hirveästi.
Mitä tulee Lunan pahaksi muuttumiseen, niin tästä on teorioita, ja yksi IDW:n sarjakuva käsittelee aihetta, ja antaa oman selityksensä sille. miksi tämä muuttui pahaksi. Spoilereissa enemmän
Spoiler: näytä
Lunaa toki harmitti, että yötä ei juri arvostettu, ja Nightmarena tunnettu outo voima/ henki/ olento käytti Lunan surua hyödyksi, ja tuli tämän uniin. Unissa tämä sai Lunan näyttämään hyödyttömältä ja vähemmän rakastettavalta, koska kukaan ei valvo juuri öisin, ja Nightmare korruptoi Lunan sydämen, ja tästä tuli Nightmare Moon, Lunan ja Nightmare-olennon pelottava sekamuoto.

Lunan suosio saattaa johtua siitä (samoin Fluttershyn), että molemmat muistuttavat hieman niitä suosituimpia koulutyttöhahmoja joistain animeista, jotka ovat juurikin herkkiä, ujoja ja vähän pelokkaan oloisia ("waifu" materiaalia). Ja koska yllättävän moni sarjaa katsovista katsoo myös animea, voi suosio kulkea tuon rinnalla.
Osa saattaa myös samaistua hahmoihin, ja suosio tulla sitten siitä. Itse kun näen osan itseäni sarjan hahmoissa, mm. Lunassa ja Rarityssa, niin en epäile tätä teoriaa.
Viimeksi muokannut Twili päivämäärä 31.12.2014 12:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja Jauhelihapitsa » 29.12.2014 19:28

Ainiin.... Eipä ihme että historian numero oli huono mulla
Sinä taidat tietää aika paljon!
Olen violetti hevonen
Jauhelihapitsa
Maaponi

ViestiKirjoittaja Pinkie Princess » 30.12.2014 18:51

Ne jotka luulee tietävänsä kaiken. Nimet, ja jos joku sanoo semnoselke et sen ponin nimi ei oo mikää lyra hardthinks vaan lyra heartstrings niin alkaa kysene henkilö ulisemaan ja volloaa et se bimi on tää eikä tää ja sä vaa luulet.
Pinkie Princess
Varsa

ViestiKirjoittaja SittingLyra » 10.04.2015 21:48

Kaikki.
Kuva
SittingLyra
Pegasos

EdellinenSeuraava

Paluu Fandom