logo

Perjantai-illan ponikorttimiitit @ Poromagia

Keskustelua poniaiheisista ja myös muistakin tapahtumista. Pienistä miiteistä / saunailloista isoihin tapahtumiin.

Perjantai-illan ponikorttimiitit @ Poromagia

ViestiKirjoittaja Isseus » 22.02.2014 01:39

Poromagia on nyt testattu ja todettu hyväksi paikaksi kokoontua lätkimään ponikorttia. Viime miitin 12 pelaajaa antoi ymmärtää että kiinnostuneita riittää. Nyt voisimmekin miettiä että otetaanko jatkossa ihan säännölliseksi tapahtumaksi tämä miittailu? Halutaanko ottaa se viikottain, 2 viikon välein, vai mitenkäs? Itse olen perjantaisin ihan vapaa, joten sinänsä käy kyllä, mutta riittääkö innokkaita? Mitä mieltä olette?

EDIT: Alustavasti 3 ollut viikottaisen puolesta ja 2 että "kaikki khäy". Hyvältä näyttäisi siis ihan jatkuvaan toimintaan.

EDIT2: Juu, yksimielisten kommenttien jälkeen ruvetaan jatkossa kokoontumaan Poromagiaan perjantaisin kello 16 alkaen ja pelataan kunnes lopetetaan. Yay!
Viimeksi muokannut Isseus päivämäärä 22.02.2014 21:06, muokattu yhteensä 2 kertaa
KuvaKuva
Isseus Julma. Olin joskus Super Famous. Kirjotan fanficeja. http://www.fimfiction.net/index.php?view=category&user=36259
Isseus
Yksisarvinen

Re: Perjantai-illan ponikorttimiitit @ Poromagia

ViestiKirjoittaja Ratiasu » 22.02.2014 11:22

En joka perjantai pääse paikalle, mutta olisihan se kiva että mittejä olisi useasti. Jotan säännöllisyyttä kaipaisin ainakin.
Ratiasu
Pegasos

ViestiKirjoittaja Vesihiisi » 22.02.2014 16:58

Itsekään en ehkä joka perjantai pääsisi paikalle, mutta sopivan usein olisi kyllä kiva olla miittejä. Jos pelaajia on tarpeeksi niin tuohan voisi ihan hyvin toimia viikottain, vaikkei ihan kaikki joka kerta pääsisikään paikalle. Sitten ei ainakaan seuraavaa miittiä joutuisi odottamaan viikkoa pidempään.

//Edit: Tai toki, jos tietää jo etukäteen, ettei seuraavalla kerralla pääsisi niin sitten voisi tulla kahden viikon odottelu. DX

Ensi perjantai 28.2. ainakin sopisi itselleni oikein hyvin.
Hisssssss...
Vesihiisi
Poni

ViestiKirjoittaja leopard » 22.02.2014 19:21

Hmm, voisihan sitä varmaan sen kautta pyörähtää taas duunin jälkeen. On alkuvuosi ollut kyllä senverta hektistä ettei ihan 100% varmaksi voi sanoa.
*mainostusta* http://mlp.helvetti.org/ (käykää arvostelemassa jaksoja :)
leopard
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Straves » 22.02.2014 20:38

Kannatan viikottaista miittiä ihan omien työaikojenkin perusteella niin ainakin on vaihtoehtoja enempi paikalle pääsyyn.
Straves
Varsa

ViestiKirjoittaja Tonu » 22.02.2014 23:33

Olisi kyllä hyvin mielekästä jos tästä saisi aikaiseksi viikottaisen aktiviteetin. Olen kyl valmis miittailemaan viikottain Porossa.
Tonu
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Foldeath » 23.02.2014 23:15

Tämä ensikosketus suomalaisiin bronyihin oli sen verran miellyttävä kokemus että itse ainakin olisin valmis tulemaan joka perjantai paikalle, en kuitenkaan lauantaiaamun treenien takia voi perjantaiksi suunnitella mitään muuta menoa ja koska työpaikka on ihan vieressä en näe estettä paikalle saapumiseen. :) Ainoastaan lomien ja crunchien aikana jäisin luultavasti pois.
Pitäisi se oma startteri deckikin tulla hankkineeksi kuun vaihteessa.
Foldeath
Varsa

ViestiKirjoittaja Isseus » 24.02.2014 00:28

Foldeath kirjoitti:Tämä ensikosketus suomalaisiin bronyihin oli sen verran miellyttävä kokemus että itse ainakin olisin valmis tulemaan joka perjantai paikalle, en kuitenkaan lauantaiaamun treenien takia voi perjantaiksi suunnitella mitään muuta menoa ja koska työpaikka on ihan vieressä en näe estettä paikalle saapumiseen. :) Ainoastaan lomien ja crunchien aikana jäisin luultavasti pois.
Pitäisi se oma startteri deckikin tulla hankkineeksi kuun vaihteessa.

Itellä kans täydellinen kun lauantaina pitää olla klo 10 ulkona ovesta matkalla harkkoihin niin pysyypähän pois pahanteosta perjantaisin. :wub:

Mites 'suomalaisiin'?
KuvaKuva
Isseus Julma. Olin joskus Super Famous. Kirjotan fanficeja. http://www.fimfiction.net/index.php?view=category&user=36259
Isseus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Foldeath » 24.02.2014 02:15

Isseus kirjoitti:Itellä kans täydellinen kun lauantaina pitää olla klo 10 ulkona ovesta matkalla harkkoihin niin pysyypähän pois pahanteosta perjantaisin. :wub:

Mites 'suomalaisiin'?

Heh, itse onneksi asun sen verran lähellä treenipaikkaa että vasta 10:30 pitää olla matkalla niihin.

Ja jos käsitin kysymyksen oikein niin tarkoitan sitä että kun season 2 alussa rupesin katsomaan sarjaa ja ihastuin siihen niin tämän jälkeen tutustuin netin välityksellä muihin sarjasta kiinnostuneisiin ja pääsin skype ryhmään jossa on jotain 20 ihmistä joiden kanssa olen siitä asti pitänyt yhteyttä (vakituiset skype ryhmäpuhelut ja streamit), suurin osa siellä olevista on jenkkilästä. Ja sitten tämän jälkeen tutustunut joihinkin muihin jotka ovat sieltä täältä euroopasta ja jenkkilästä, mutta vielä suomalaisia tuttavia ei ole ollut jotka olisivat sarjasta kiinnostuneet. :) Tännekkin sivulle törmäsin kun googletin että pelaako suomessa kukaan MLP CCG:tä.

Kaverit ja työkaverit vain lähinnä ovat naamapalmuilleet innostustani sarjaa kohtaan ja hyväksyneet asian. :D Mukava että pääsee sarjasta höpisemään omallakin kielellä muille ihmisille jotka siitä jotain ymmärtävät. *^_^* (Sekavaa kirjoitusta 2 aikaan aamulla, pahoitteluni. @_@ )
Foldeath
Varsa

ViestiKirjoittaja Isseus » 24.02.2014 13:49

Foldeath kirjoitti:
Isseus kirjoitti:Itellä kans täydellinen kun lauantaina pitää olla klo 10 ulkona ovesta matkalla harkkoihin niin pysyypähän pois pahanteosta perjantaisin. :wub:

Mites 'suomalaisiin'?

Heh, itse onneksi asun sen verran lähellä treenipaikkaa että vasta 10:30 pitää olla matkalla niihin.

Ja jos käsitin kysymyksen oikein niin tarkoitan sitä että kun season 2 alussa rupesin katsomaan sarjaa ja ihastuin siihen niin tämän jälkeen tutustuin netin välityksellä muihin sarjasta kiinnostuneisiin ja pääsin skype ryhmään jossa on jotain 20 ihmistä joiden kanssa olen siitä asti pitänyt yhteyttä (vakituiset skype ryhmäpuhelut ja streamit), suurin osa siellä olevista on jenkkilästä. Ja sitten tämän jälkeen tutustunut joihinkin muihin jotka ovat sieltä täältä euroopasta ja jenkkilästä, mutta vielä suomalaisia tuttavia ei ole ollut jotka olisivat sarjasta kiinnostuneet. :) Tännekkin sivulle törmäsin kun googletin että pelaako suomessa kukaan MLP CCG:tä.

Kaverit ja työkaverit vain lähinnä ovat naamapalmuilleet innostustani sarjaa kohtaan ja hyväksyneet asian. :D Mukava että pääsee sarjasta höpisemään omallakin kielellä muille ihmisille jotka siitä jotain ymmärtävät. *^_^* (Sekavaa kirjoitusta 2 aikaan aamulla, pahoitteluni. @_@ )

No sun seuraava kohde täytyy siis olla meidän semi-säännölliset bronymiitit Helsingissä. Edellinen oli tammikuussa joten seuraava on varmaan vielä keväällä. Siellä kuitenkin kävijöitä ollut parhaillaan 200+ ja ilmasia vohveleita!
KuvaKuva
Isseus
Yksisarvinen

Seuraava

Paluu Tapahtumat