logo

Maanantai-illan ponikorttimiitit @ Poromagia

Keskustelua poniaiheisista ja myös muistakin tapahtumista. Pienistä miiteistä / saunailloista isoihin tapahtumiin.

Maanantai-illan ponikorttimiitit @ Poromagia

ViestiKirjoittaja PaniPoniDash » 02.06.2014 10:45

Kesä mahdollistaa ainakin minulla silloin tällöin myös maanantaisin pelailun! Pelaajia ei välttämättä siis löydy joka maanantaille, joten tarkistakaa aina lanka ennenkuin menette toiveikkaana paikalle!
Viimeksi muokannut PaniPoniDash päivämäärä 25.06.2014 15:10, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Don't worry about it. It's Ichijou."
PaniPoniDash
Poni

Re: Maanantai-illan ponikorttimiitit @ Poromagia

ViestiKirjoittaja Isseus » 02.06.2014 13:22

Maanantait ei käy. Mulle. Pitäkää kivaa ihan keskenänne. TTwTT
KuvaKuva
Isseus Julma. Olin joskus Super Famous. Kirjotan fanficeja. http://www.fimfiction.net/index.php?view=category&user=36259
Isseus
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 02.06.2014 13:46

Vaikka pystyisin tulla tänään, mutta ikävä kyllä mulla on pari tärkeetä työnhaku papereita hoidettavana ja plus en ole ehtinyt laatia mun CN korttejani kuntoon vielä, niin tämä päivä jää multa väliin (paitsi tämän viikon perjantai).

Jos mulla ei tule vielä töitä kesän aikana ja että ei ole muuta tärkeitä menoja, niin uskoisin pääseväni joka maanantaisin myös paikalle pelaamaan lyhyesti. Mutta tämä jää tältä kertaa väliin työsuhdeitten järjestämien takia. z_z

Pitäkää hauskaa mun puolesta! :D
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

ViestiKirjoittaja Hovershy » 02.06.2014 17:24

Enpä mäkään tänään päässyt muuta kuin Porossa käymään ja muutaman boosterin ostamaan. :\ Mutta perjantaina nähdään!
"Tulethan siis kanssani tanssimaan tämän viimeisen tanssin? Tule, palakaamme tanssin pyörteissä kirkkaammalla liekillä kuin koskaan, kuin tähdet yön pimeydessä ennen kuin tulemme hiipuu ja kipinämme sammuvat tuhkaan."
Hovershy
Poni

ViestiKirjoittaja Hovershy » 07.06.2014 13:58

Kuten eilen Porossa jo puhuttiinkin, ensi maanantaina voisi (oikeasti) järkätä "ylimääräisen" pelimiitin, kun perjantai kulunee aika pitkälti turnauksen merkeissä. Muistaakseni ainakin Tonu ja SlyPhoenix olivat tulossa, ja ainakin Ratiasu jäi harkitsemaan pääsyään paikalle. Onko vielä muita? Tonun aikarajoitteen mukaan miitti pitäisi aloittaa heti Poron avatessa ovensa eli klo 12. Itse olen ainakin valmis tuohon aikaan Pasilaan ilmestymään, sillä kovin epäinhimilliseen aikaan heräämistä edes kesälomailijan mittapuulla se ei vaadi. Onko kenelläkään muulla aikarajoitteita/vastalauseita, vai nähdäänkö Porossa tai sen edessä klo 12?
"Tulethan siis kanssani tanssimaan tämän viimeisen tanssin? Tule, palakaamme tanssin pyörteissä kirkkaammalla liekillä kuin koskaan, kuin tähdet yön pimeydessä ennen kuin tulemme hiipuu ja kipinämme sammuvat tuhkaan."
Hovershy
Poni

ViestiKirjoittaja Sky Lynx » 07.06.2014 14:09

Sen verran paljon töitä pitäisi tämän hetken tiedon mukaan olla maanantaina että en välttämättä kerkeä ollenkaan paikalle. Hyvällä tuurilla saatan päästä joskus illemmalla paikalle mutta klo 12 ei mitään mahdollisuuksia.

Noh, sen näkee sitten :D
Youtube kanavani Ei turhan aktiivisesti tule kamaa.
Steam profiili Saa lisätä kaveriksi jos haluaa ja/tai löytyy samoja pelejä.
Sky Lynx
Varsa

ViestiKirjoittaja Hovershy » 07.06.2014 15:20

Sky Lynx kirjoitti:Sen verran paljon töitä pitäisi tämän hetken tiedon mukaan olla maanantaina että en välttämättä kerkeä ollenkaan paikalle. Hyvällä tuurilla saatan päästä joskus illemmalla paikalle mutta klo 12 ei mitään mahdollisuuksia.

Noh, sen näkee sitten :D

Harmi... :( Porohan menee maanantaina kiinni jo kuudelta, joten jos töissä hirveän myöhään menee, niin pelaamaan ei välttämättä enää ehdi. Mutta toivotaan kuitenkin parasta, mitä enemmän porukkaa, sitä kivempaa!

Ja kovimmat pelaajathan ovat toki Porossa kahdestatoista kuuteen... @w@
Hovershy
Poni

ViestiKirjoittaja Tonu » 07.06.2014 20:59

Kuten mainitsinkin eilen Porossa, voisin tulla pelailemaan mikäli löytyis ainaskin yksi muukin halukas joka olis valmis tulee pelailemaan siinä klo 12-13 välimaastossa. Mikäli näin ei käy niin jätän tän pelikerran kerran välistä. Ei nimittäin jaksais raahautua paikalle minkään vajaan parin tunnin pelisession takia. :D
Tonu
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Hovershy » 07.06.2014 22:29

Tonu kirjoitti:Kuten mainitsinkin eilen Porossa, voisin tulla pelailemaan mikäli löytyis ainaskin yksi muukin halukas joka olis valmis tulee pelailemaan siinä klo 12-13 välimaastossa. Mikäli näin ei käy niin jätän tän pelikerran kerran välistä. Ei nimittäin jaksais raahautua paikalle minkään vajaan parin tunnin pelisession takia. :D

Itse voin ainakin tulla jo puoliltapäivin ottamaan pataan huonoimmalta deckiltäsi. Vai tarkoititko, että haluat mukaan vähintään kolmannenkin pelaajan murskavoittoasi todistamaan? :P
Hovershy
Poni

ViestiKirjoittaja Tonu » 08.06.2014 16:28

Hovershy kirjoitti:
Tonu kirjoitti:Kuten mainitsinkin eilen Porossa, voisin tulla pelailemaan mikäli löytyis ainaskin yksi muukin halukas joka olis valmis tulee pelailemaan siinä klo 12-13 välimaastossa. Mikäli näin ei käy niin jätän tän pelikerran kerran välistä. Ei nimittäin jaksais raahautua paikalle minkään vajaan parin tunnin pelisession takia. :D

Itse voin ainakin tulla jo puoliltapäivin ottamaan pataan huonoimmalta deckiltäsi. Vai tarkoititko, että haluat mukaan vähintään kolmannenkin pelaajan murskavoittoasi todistamaan? :P

Tarkoitin kyllä ihan vain edes yhtä muuta pelaajaa itseni lisäksi. Et pitänee sit huomen raahautua paikalle hyvissä ajoin.
Tonu
Yksisarvinen

Seuraava

Paluu Tapahtumat