logo

Jyväskylä miitti Elokuussa

Keskustelua poniaiheisista ja myös muistakin tapahtumista. Pienistä miiteistä / saunailloista isoihin tapahtumiin.

Re: Jyväskylä miitti Elokuussa

ViestiKirjoittaja FinBrony99 » 06.09.2014 17:21

Noniin. Nyt on siis tullut tämä deadline, eli 6.9. Ja kun osallistujia näyttäisi valitettavasti olevan näin vähän, niin ei ole oikein järkeä enää miittiä järjestää. Mutta jos joku on täällä päin talven aikana järjestämässä miittiä niin olen aika varmasti menossa mukana, mutta nyt minun järjestämäni miitit on tältä vuodelta ohitse joten katsotaan keväällä taas uudestaan miittiasiaa, jos saataisiin enemmän osallistujia ^_^ .

PS: Vaikka kahtena ekana kertana olikin hyvin porukkaa paikalla, niin on tullut huomattua, että Jyväskylään on todella hankala saada edes noin 10 henkilön miittiä aikaiseksi.
Isot kiitokset Foldeathille avatarista ^3^

Ponit, rock ja metallimusiikki lähellä sydäntä <3
FinBrony99
Pegasos

ViestiKirjoittaja Crimson » 15.01.2015 21:53

Ai, että kesäaikaan keskisuomen alueelle miittiä suunnitteille :wub: Mikäs siinä itse voisin ehkä itsekkin tulla kokemaan ensimmäisen miittini. Keilailu kuulostaa ihan mukavalta idealta ja muut ^_^ Jos vaan keksitte mikä päivä se pidetään niin ehkä voin miettiä, että liitynkö mukaan :P
they'll finally understand what we're trying to accomplish.
Crimson
Varsa

ViestiKirjoittaja Teura » 15.01.2015 22:28

Tämä miittiyritys oli jo viime kesänä. Turha nosto -> lukkoon
Teura
Royal Guard

Edellinen

Paluu Tapahtumat