logo

Mehuhilebilemiitti Hämeenlinnassa 28.2. -VIELÄ MAHTUU MUKAAN

Keskustelua poniaiheisista ja myös muistakin tapahtumista. Pienistä miiteistä / saunailloista isoihin tapahtumiin.

Re: Mehuhilebilemiitti Hämeenlinnassa 28.2. -VIELÄ MAHTUU MU

ViestiKirjoittaja Blazey » 28.02.2015 21:43

Kiitoksia kaikille miitissä olleille ja erityiskiitos järkkäreille. Miitti oli tosi mukava (olin se kaveri ison Twilight-pehmon kanssa ^_^), harmi ettei ollut kamoja mukana pyjamabileitä varten. Ehkä jokin toinen kerta sen kanssa. Kiitokset myös SlyPhoenixille BUCK-legacyn järkkäämisestä sekä Twilille poniropesta ja ropessa mukana olleille. 5/5 miitti, tulen todellakin uudelleen mukaan. :)
Growing old is inevitable, growing up is completely optional.
Blazey
Varsa

ViestiKirjoittaja kurkku » 28.02.2015 23:56

Todella hieno miitti. Toivottavasti ei ollut viimeinen tällainen miitti.

Kiitos Crayonille, Twilille sekä muille, jotka olivat järjestämässä miittiä sekä erityiskiitos Zuvelle autokyydeistä.
kurkku
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Zuve » 01.03.2015 03:10

kurkku kirjoitti:--sekä erityiskiitos Zuvelle autokyydeistä.

Eipä mitiä! ^_^ Oli ihan mukava toimia kuskina, kun sai muistella miten Hämptonissa ajellaan.

Miitti oli kokonaisuutena aikas jepa, vaikka olikin harmi, ettei karaokee* saatu toimimaan. Aika meni kuitenkin piirtäessä nopeasti ja tuli jopa rupateltua enemmän, toisin kuin vauhdikkaissa Hakola-miiteissä. : D Eli silleen voitokas miitti, kun ihmisiin sai paremmin kontaktia. Mut toisaalta meno oli välillä vähän liiankin rauhallista (jopa mun makuun :0), niin siin vaihees alko toivoon, että alkoholi olis ollu asia.

Miittipaikka itsessään oli ihan ok, mutta toisaalta tuli todistettua, että parhaat miittipaikat on usein muiden kotona, koska rento löhöily/jaksojen kattominen/pelaaminen on rakkaus. < 3 - Näitä isomman kaavan miittejä on vaan hankala siirtää kenenkään kämppään, joten sille ei vaan voi mitään. Paikka oli kuitenkin sopivan tilava, kun ihmiset jakautui pikkuhiljaa eri tiloihin - ja keittiöstä sai kivasti herkkuja. :9

*Pyjamabileet olis tietty ollu vastaus karaokennälkään, mut sit pitikin jo mennä vorssaan pitämään viisukatsomoa. ^_^; Mut joku toinen kerta sitten!
Zuve
Maaponi

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 01.03.2015 13:40

Kotimatkalla on mukava kerrata miitin tapahtumia:
Kiittäen miittin järjestäjiä ja totta kai miittiläisiä. Aika meni niin nopeasti etten ehtiny edes sanomaan mehuhilebilemiitti :P

Oli myös hyvä päätös olla jäämättä yöksi byjamabileisiin koska kissa allergia, hieno kämppä oli kylläkin ja voin vain kuvitella onyx blazen, tonitzin ja crimsonin nukkuvan yhdessä kasassa sohvalla.

Miittikuvia tulee sitten kun pääsen kotia ja miittivideota seuraavan viikon sisällä.
YoshiDash
Maaponi

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 01.03.2015 14:03

Nyt olen kotiutunut omaan mukavaan kotiini ja samalla puoliväsynyt paluumatkalta. Elikkäs haluaisin kiittää Crayonia ja Twilia miitin järkkäämisestä, joka sattui olemaan minun ensimmäinen PK-seudun ulkopuolella oleva ponimiitti.

Miitti alkoi pikkusen heikosti ja vähän tylsistyneesti, mutta sitten kun sekä alkoi minun ja miittijärkkärien ohjelmia tulemaan, miitistä tuli yks ebin päivä, että oli hauskaa. Kiitän niitä ihmisiä, jotka pelasivat minun järkkämääni BUCK : Legacyä ja samalla kiitän Michlaa erityisesti pelisääntöjen avustamisesta. Pikkusen oli pelin juoksuttamisessa ongelmia, mutta sentään oli iso parannus viime Happimiitin pelijuoksentelun suhteen. Sääli, että peliä ei saatu kunnolla loppuun asti.

Twilin MLP pöytäroolipeli oli todella hauskaa, sekä piristi meikää ja samalla minun hahmoni siinä pelissä todella oli yks mun lempiroolipeli hahmoista, jonka olen ikinä luonut roolipelaaja urallani. Tuli hyvät naurut kaiken kaoottiset toiminnoista, mitä sain aikaan pelissä. XD
Pyjamabile oli mukavaa, vaikka en ole hirveästi tottunut sellaisen tyttöpuolisiin aktiviteetteihin, mutta sentään tuli lyhyessä ajassa sopeutettua niihin ja kyllä jotain hauskuuta sai siitä aikaan.

Jos tällaisia miittejä järkätään taas jatkossa, niin olisi ehkä taas kiinnostunut palaamaan Hoocee:hen viettämään hyvää aikaa porukoiden kanssa.
Nähdään taas seuraaveissa miiteissä! :D
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

ViestiKirjoittaja NeonLine » 01.03.2015 17:41

Kiitos Twilille ja Crayonille parhaasta miitistä koskaan, on ihanaa tavata kavereita jotka asuu satojen kilometrien päässä~
Elikkäs miitti alko koristelulla joka oli hauskaa mitäs muutakaan, sitte tutustumisleikki joka oli eebens ja nimileikki jossa unohin sen nimen varmaan 2 kertaa ja sen jälkee porukka hajaantu vähä joka paikkaan. Piirtokisaan osallistuin ja piirrellessä meni n 2,5 tuntia ja sitte miitin loppuosa meni hengailussa ja iltapaskan lukemisessa. Mut pakko sanoo että varmaan miitin paras osa alkoi klo 20 jälkeen kun paikalle jäi vaan pyjamabileisiin menevät tyypit jotka onneksi sattui olemaan hyviä kavereita :D Sillon siivoiltiin, heiteltiin palloa (R.I.P Muki) ja heitettiin läppää, naurettiin ja kuunneltiin joululauluja.
Sitte hetken vietin pyjamabileissä jossa oli kyll joitaki noloja ja hemmetin naurettavia kohtia (en kommentoi), mutta erittäin rento meininki oli. Siin vähän vaille 23 mökille nukkumaan, kun raskas päivähän oli.
Toivottavasti tulevaisuudessa oli tämmösiä miittejä useampia, olisi parasta jos olis semmosia yön yli/viikonlopun kestäviä miittejä sillä tämä 6 tunnin kestävä mehuhilebilemiitti meni aivan liian nopeasti. Kiitokset vielä järjestäjille ja miitissä oleville tyypeille! Nähään ens miitissä.
(ärsyttävintä oli kun unohin ponipaidan ja nimilapun kotiin prkl)
NeonLine
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Twili » 01.03.2015 18:16

NeonLine kirjoitti:Toivottavasti tulevaisuudessa oli tämmösiä miittejä useampia, olisi parasta jos olis semmosia yön yli/viikonlopun kestäviä miittejä sillä tämä 6 tunnin kestävä mehuhilebilemiitti meni aivan liian nopeasti.

Eiköhän tälläisiäkin järkätä, ainakin suunniteltu ja harkittu pariin otteeseen, koska tällaisia miittejä aivan liian vähän. Aika näyttää, ja aina saa toivoa ;)

Kiitokset miittiläisille, kiva nähdä porukkaa, jota näkee harvemmin/ pääsee tutustumaan ekaa kertaa, tuli ihan ensimmäinen Happimiittini mieleen. Olin hieman epäaktiivinen pariin otteeseen, hirveät kuumotusjännitykset päällä, mutta kaikki meni nätisti ja nappiin. Ropea oli kiva vetää ja piirrellä, niinkuin aina.
Miittijärkkäily rankkaa, mutta kannattavaa, järjestän uudelleen (apulaisena) toistekin. Pyjamabileet oli jännnää, Enchanted/ Lumottu-elukuva, sekä poniseason ykkönen maratonina, herkuttelua, ja kaikkea muuta.
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja mmajee » 01.03.2015 19:30

Nyt kun on saanut vähän levähdettyä, kerkeää tännekin kirjoittelemaan. Elikkäs oli kiva miitti, tuli piirreltyä, herkuteltua ja hengailtua. Aika meni yllättävän nopeasti kun oli kivaa. Joululaulut oli ebin :D tulipahan sitten käväistyä myös nopeasti pyjamabileissä ja sain hetkeksi kissakaverin yay :3

Kiitokset miitin järkkäreille ja Zuve ja Zalakke kyydeistä~ Kaiken kaikkiaan loistopäivä!
You're only young once, but you can be immature forever.
mmajee
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Miyuki » 01.03.2015 19:45

Kiva miitti oli. Tuli syötyä päivän aikana liikaa herkkuja (jäätelö-laiva oli paras, nom). Tuli jutskattua ihmisten kanssa ja piirreltyä, väritin kans yhden kuvan Crayonin miittikirjaan. Piirsin kans ekaa kertaa elämässäni Fluffle Puffin ja voitin piirrustuskisan "teknisesti taidokkain" osion, joka tuli mulle ihan puskan takaa. Olin nimittäin 100% varma että Neonline ois vieny siinä voiton. ^_^;

Miitin jälkeen menin sit Zuven luo yöksi ja katottiin Suomen viisukarsintaa/finaalia. Lopputulos oli khyl itelle SUURI pettymys.

Niin ja iso kiitos Michlalle kyydeistä! Ja kiitos kans miitin järkänneille ja kaikille joiden kaa vietin aikaa muutenkin!

Ai niin, ja Crayon - mulle unohtui yhden värityskirjan väliin 5 ponipostikorttia jotka unohdin ottaa mukaan (piti myydä ne yhdelle tyypille, mut se ei sit tullukaan koko miittiin), voitko vaikka postittaa ne mulle tai antaa seuraavassa miitissä johon pääsen? Värityskirjani saat pitää, voit vaikka viedä sen johonkin tulevaan miittiin muiden iloksi.
~♥~ "I can explain it to you but I can't understand it for you." ~♥~
Miyuki
Yksisarvinen

Re: Mehuhilebilemiitti Hämeenlinnassa 28.2.

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 01.03.2015 20:47

Kuten lupasin, kotiin päästy ja kuvat ladattu nauttikaa ↓

Kuvia!
YoshiDash
Maaponi

EdellinenSeuraava

Paluu Tapahtumat