logo

Animecon 2015 11.-12.7 Kuopiossa

Keskustelua poniaiheisista ja myös muistakin tapahtumista. Pienistä miiteistä / saunailloista isoihin tapahtumiin.

Re: Animecon 2015 11.-12.7 Kuopiossa

ViestiKirjoittaja Wulffin84 » 13.07.2015 16:14

Joo, tässä ns. elvytään eeppisestä animecon reissusta.
Reissu meni omalta kohdalta hyvin ja mie olin siellä vänkärinä animeconissa(jep olin se kaveri joka kanto niitä vesiämpäreitä vesipisteisiin) ensimmäistä kertaa.
Tärkeää ja mukavaa hommaa oli, liikuntaa tuli ennemäin kuin direktiivit määräsi mutta onneksi kuntoni onkin erinomainen kiitos urheilu taustani(tietäjät tietää tämän) ja Zalagen ohjelma oli eeppinen, hauska mahtava..ihanaa homoutta täynnä.
Ah, ei paremmaksi luento enää voi mennä 6/5 luento ikinä!
Ja iltabileet oli eepin, ja oli mukavaa teidät nähdä(tosin pikaisesti kun minulla ja teillä oli menoja) mutta eipä se haittaa kiitos silti SlyPhoenix, Juu50x, Silverhilllle :3
Kiva lempinimi wulffi.
Tätä saatte käyttää jatkossakin :D
ei kait tässä nähdään traconissa sitten syyskuussa olen sielläkin toivottavasti myös vesivänkärinä siellä(piaan söpöysmerkini muutuu ;P )
mutta siihen asti :brohoof1:
Uusi päivä, mlp elää ikuisesti minun sydämessäni <3
Wulffin84
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Nutzor » 13.07.2015 18:02

Oli jees coni! Ei tullut kauheasti tavattua kaikkia paikalla olleita, joskus toiste sitte. Illan menot oli ebin enkä saanut edes pahaa krapulaa! Ohjelma oli kerrankin kiinnostavaa (Koska Doug ja homosaatio). Jonocon 2015 w/ Drako oli myös aikamoinen kokemus, ainakin löytyy nyt se pirun nimmari :Dd
Vähän hirmuttaa rahanmeno, mutta onneksi (harmiksi?) Traconiin on vielä aikaa. Kiitos ja kuitti, Kuopio.
"If it ain't broken, don't fix it. And if it is, leave it be and hope that it'll still be sort of kinda okay."
oonko nyt cool ku mun avatar pyörii?!
Nutzor
Maaponi

ViestiKirjoittaja Illuusia » 14.07.2015 00:20

Kiitokset tosiaan oikein mainiosta conista kaikille paikalla olleille! Pitkästä aikaa meikäläinen ei kärsi conin jälkeisestä sosiaalisesta loppuunpalamisesta. :o

Spoilereissa vielä muutama kuva conin ajalta.

Spoiler: näytä
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 14.07.2015 02:32

Kiittelin jo jonkin verran fecassa, mutta what the hell, menkööt täälläkin. Kiva con oli, paras animutapahtuma mis oon tähän mennessä ollut! :D

Conin kohokohtia varmaan se homosaatio, Doug Walker (ja meidän yhteiskuva sen kaa O___O), iltabileet limu- ja aikuis-puolella, autossa yllättävän mukavan yön yli nukkuminen, kauhee määrä Pokemonkrääsää, neljän tunnin ajomatka yksin puol sun toiosin, ja tietty, kaikkien vanhojen ja uusien ihanien ihmisten tapaaminen; erityisesti paria sälliä, jota en ollut nähnyt moneen vuoteen~

Nutzor kirjoitti:Jonocon 2015 w/ Drako oli myös aikamoinen kokemus, ainakin löytyy nyt se pirun nimmari :Dd

Ainii, ja niin paljoin tämä!! #kaksijapuolituntia #32sekunttia #235
Drako1997

ViestiKirjoittaja Blader » 14.07.2015 13:17

Oli kyl napakka coni kiitos kaikille joiden seurasta sain nauttia viikonlopun aikana.
Kuva Kuva
Blader
Yksisarvinen

Edellinen

Paluu Tapahtumat