logo

Oulun brony & turri miitti pelibunkkerissa

Keskustelua poniaiheisista ja myös muistakin tapahtumista. Pienistä miiteistä / saunailloista isoihin tapahtumiin.

Mikä päivämäärä olisi hyvä Oulun brony & turri miitti pelibunkkerissa?

4.4
14
82%
11.4
0
Ei ääniä
18.4
2
12%
25.4
1
6%

Ääniä yhteensä : 17

Re: Oulun brony & turri miitti pelibunkkerissa

ViestiKirjoittaja PooEatingMonsta » 01.04.2015 20:30

Wulffin84 kirjoitti:HOX!!
Jatkopaikan vetäjälle tuli toive että kukin toisi nyyttäriperiaatteella jatkoille mm. sipsiä, limpsaa (kokista) yms.
Boolia on tarjolla(k-18) ja jatkojen Isäntä ja Emäntä arvostavat todella paljon jos tulee pieniä lahjoituksia (1-2€)
Niin ei tarvitse omasta poni selkänahasta tarvi boolia tehdä :)
Ai joo, se pakollinen.
Soon ?_?

Err... Miepä vähän selvennän viestiä ite. xD

Pointti 1: Jatkoilla on boolia, siitä saapi täysi-ikäiset otukset juua, ja halutessaan voi heittää jonkun euron kolehtiin jos haluaa osallistua kuluihin.
Pointti 2: Nakkaan tarjolle näön vuoksi jonkun sipsipussin + karkkipussin + limpparipullon, mutta en tiedä miten niistä riittää ihmisille, jos porukkaa ilmestyy enemmän, joten jotain naposteltavaa voi tuoda itse lisäksi.

Kulman takaa löytyy Sale ja Valintatalo, joihin voi tehdä ekskursioita illan aikana jos siltä tuntuu. :)

Monsta kiittää ja kumartaa ja toivottaa kaikki tervetulleeksi. *kumarrus*
PooEatingMonsta
Varsa

ViestiKirjoittaja PooEatingMonsta » 01.04.2015 21:48

PS: Niin joo, meikä asustelee suhteellisen toimivan bussiyhteyden päässä. :D Jos haluatte osoitetta/muuta hauskaa tietää jatkopaikasta etukäteen jo, niin heittäkää yksärillä. Katsellaan varmaan sitten Raxissa syönnin yhteydessä, että millä kyydillä kukin aikoo liikkua Kaijonharjua kohti. Meikä on lauantaina liikkeessä bussilla, kuten aina, joten Raxista lähtiessä voi liittyä vaikkapa mun entourageen niin löytää varmasti perille. :3

PPS: En tiiä, lieneekö jo automaattisesti oletettu fakta, mutta tuolloin 4.4. ilmestyy sopivasti uuden kauden eka jakso, joten katsellaan varmaankin illalla se porukalla läpi, jos vaan löydetään se internetin syövereistä.
Viimeksi muokannut PooEatingMonsta päivämäärä 30.03.2018 14:31, muokattu yhteensä 1 kerran
PooEatingMonsta
Varsa

ViestiKirjoittaja Wulffin84 » 01.04.2015 23:11

Kiitos mosta selvennyksistä.
Aivan, tarkoitus tosiaan jossain vaihessa luonollisesti katsoa seasion 5 avausjaksot...kunhan todellakin se löydetään jostain intarnetin tosisyvästä syöveristä.
p.s hyvää musiikkia soitetaan varmaankin siellä jatkopaikalla :P
Uusi päivä, mlp elää ikuisesti minun sydämessäni <3
Wulffin84
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Tuuku » 03.04.2015 05:18

Mie ja pojuyde tullaan paikalle jos saahaan herättyä
Kuva
Tumblr - Tykkään hevospiirretyistä, bronyista en niinkään
Tuuku
Poni

ViestiKirjoittaja Wulffin84 » 03.04.2015 20:30

Terve, huomenna se miitti on.
Itse tulen huomenna paikalle kahden kaverin kanssa klo n.13:05 paikeilla.
Ja eiköhän vähitellen porukkaa ala kasaantuu klo 13.15 alkaen tai kukapa sitä tietää vaikka ajeminkin.
Mutta huomisiin sitten. :brohoof1:
ps. Tukku
Tuuku kirjoitti:Mie ja pojuyde tullaan paikalle jos saahaan herättyä

Laitapa siihen kännykään tai johonkin herätys kellot soimaan jos tosisaan mielit tulla miun miittiini TwT
Wulffin84
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Wulffin84 » 04.04.2015 13:48

Nyt lähdemme pelibunkeriin päin tulkaa suoraan sinne ketä on nyt sitten tulossa.
Wulffin84
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Wulffin84 » 05.04.2015 00:55

Terve, juu miitti oli omasta mielestä ainakin oli hyvä ja toivottavasti tekin olette ehkäpä samaa mieltä.
Ensin tosiaan kokoonutiin rotuaarin pallonedessä ja siinä tosiaan "puhutiin" jonkin aikaa ja sitten lähdetiin kävelemään pelibunkeriin päin. Siellä paikan päällä pelatiin kaiken näköisiä peleja ja aika kului mukavasti kuin sanoin kuvailen kuin siivillään.
Pelien jälkeen lähdetiin kävelen keskustan raxsiin päin syömään ja totisesti me söimme mahamme sopivaati täyteen :)
Syönin jälkeen menimme jatkoille ja luonollisesti katsotiin illempana seasion 5 kauden avausjakson.
Kaiken kaikeaa miitti ja jatko on mukava vaihtelua tavalliseen viikonloppu iltaan ja meno on luonollisesti aina perinteisesti 5/5 :D
Wulffin84
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja PooEatingMonsta » 05.04.2015 17:31

Jjoo, enpä tiiä jaksaako seuraavaan miittiin enää vaivautua paikalle, kun ei niissä pyöri kun ne samat pari sankaria joka kerta. Äänestyksiä ei muuten kannata seurata ollenkaan, kun ilmeisesti jotkut lämpimikseen rölläilee niihin mitä sattuu. Oletin scoren perusteella, että ois törmänny uusiin ihmisiin, mutta noh, kyllähän tuo nyt tän kerran viel meni noinkin. Uus jakso oli sentään ihan jees.
PooEatingMonsta
Varsa

ViestiKirjoittaja Wulffin84 » 04.05.2015 00:28

Kyllä, ja nyt kun sain kuulla tuon äänestys trollin jutun, niin antaapi miulle viisautta ensi kertaan kun joskus luon uuven miittin niin mie en laitakaan mithöön äänestystä vaan joko teen niin että ehotan potentiaalisia lauantai päivä määriä ku miulle ei oikein noi arki päivät pasaa kun arkisin on nii triljoonasti menoja että ei silloin mithöön miitejä kerkeä pitään mut aina lauantaisin kylläkin.
Esim.(huom esim.) mikä miitti x päivä teille passaisi 6.6 tai 13.6 ja te kertositte sit miulle esim et joo 6.6 ei pasaa ku menot mut 13.6 pasaa.
Kyl te tiiätte mitä mie koitan tähätä ;)
Tai vaihtoehto 2 on että minä päättän (dikatuuri) päivämäärän että esim. 6.6 on miitti tulkaa jos kerkeätte.
mut miun mielestä kaiken järkevintä nimen omaa olisi tuo ensimmäinen vaihto ehto, antaa vähän sit kaikille ns. pelivaraa päätää asioista.
Ei miul tämän enempää asiaa ollutkaan, odotellaampa vaan tota kesää et myö päästäis ns. kesä "laitumille" :)
Wulffin84
Yksisarvinen

Edellinen

Paluu Tapahtumat