logo

Vitoskauden avausmiitti 4.4.2015 @ Turku

Keskustelua poniaiheisista ja myös muistakin tapahtumista. Pienistä miiteistä / saunailloista isoihin tapahtumiin.

Re: Vitoskauden avausmiitti 4.4.2015 @ Turku

ViestiKirjoittaja Raunis » 03.04.2015 18:46

Meikälle iski mahatauti eli miitti jäi tällä kertaa välistä :/ Toivottavasti on hauskaa, itse ilmaannun ehkä joku toinen kerta!
Raunis
Varsa

ViestiKirjoittaja Naga » 03.04.2015 20:40

Tulossa. Vai että B-King? No kokeillaan sitä sit täällä Suomenkin puolella! : D

Otan mukaan yöpymiskamppeet ja tulen autolla. En jaksa vaivata bussikuskia tällä kertaa.

Vesseli Grenlund kirjoitti:Ehtiikö viellä mukkaa?
Onko mitää erityistä mukaan otettavaa oltava mukana muu kuin itse itseni? ?_?

Eiköhän tuohon vielä ehdi hyvin! Mukaan et tarvitse muuta kuin itsesi (ja iloisen mielen tietysti!), mutta voit ottaa mukaan pyyhkeen, uikkarit, ja jotain evästä jos haluat. : )

[Illuusia korjatkoon jos olen väärässä!]
Naga
Varsa

ViestiKirjoittaja sininen » 03.04.2015 22:26

Mä joudun nyt tällein ihan viimetingas peruuttaan miittiin tuloni. Nimittäin meillä kuulemma olis huomenna semmosta ohjelmaa, että mennään suvun kera Naantaliin syömään ja viettämään aikaa. Jos sit ens kerral pääsis D: Kun en oo ponimiiteissä ollu ja piti olla se eka jännä kerta nyt eessä.
sininen
Varsa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 03.04.2015 22:30

Vesseli Grenlund kirjoitti:Ehtiikö viellä mukkaa? Satunpa olemaan uusi jäsen, mutta paikallisinen brony olen, enkä haluais missata 5. kauden avaamista.
Pääsen tulee omin keinoin, ja en ole satavarma pääsenkö yöksi, mut mahdollisuudet siihen toki on.

Tottakai ehtii! Mukaan kannattaa napata jotain purtavaa, esim. pizzaa tai muuta helposti syötävää. Saunaa varten kannattaa mukaan napata ainakin pyyhe, ja halutessaan hygieniajuttuja yms.

sininen kirjoitti:Mä joudun nyt tällein ihan viimetingas peruuttaan miittiin tuloni. Nimittäin meillä kuulemma olis huomenna semmosta ohjelmaa, että mennään suvun kera Naantaliin syömään ja viettämään aikaa. Jos sit ens kerral pääsis D: Kun en oo ponimiiteissä ollu ja piti olla se eka jännä kerta nyt eessä.

Raunis kirjoitti:Meikälle iski mahatauti eli miitti jäi tällä kertaa välistä :/ Toivottavasti on hauskaa, itse ilmaannun ehkä joku toinen kerta!

Tosi ikävää, että miitti jää välistä teiltä kahdelta :( Noh, ehkä joku toinen kerta paremmalla onnella!

Naga kirjoitti:Tulossa. Vai että B-King? No kokeillaan sitä sit täällä Suomenkin puolella! : D

Otan mukaan yöpymiskamppeet ja tulen autolla. En jaksa vaivata bussikuskia tällä kertaa.

Vesseli Grenlund kirjoitti:Ehtiikö viellä mukkaa?

Eiköhän tuohon vielä ehdi hyvin! Mukaan et tarvitse muuta kuin itsesi (ja iloisen mielen tietysti!), mutta voit ottaa mukaan pyyhkeen, uikkarit, ja jotain evästä jos haluat. : )

[Illuusia korjatkoon jos olen väärässä!]

Uikkareille en oikein näe tarvetta, ellei sitten saunassa halua olla siveyden sipuli ja pukeutua uimapukuun. Mikään pakkohan se ei ole :D Iloinen mieli ainakin on pakko ottaa mukaan, ilman sitä ei ole asiaa miittiin!
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Zuve » 03.04.2015 22:52

Joudutaan ikävä kyllä peruuttaan Miyun kaa... Sattui muutenkin tulemaan ex tempore töitä tolle päivälle ja sunnuntaille, joten pakko olla semiskarppina seuraavana aamuna. ^^"
Zuve
Maaponi

ViestiKirjoittaja Illuusia » 04.04.2015 12:09

Zuve kirjoitti:Joudutaan ikävä kyllä peruuttaan Miyun kaa... Sattui muutenkin tulemaan ex tempore töitä tolle päivälle ja sunnuntaille, joten pakko olla semiskarppina seuraavana aamuna. ^^"

Ikävää :( Noh, kiitos kuitenkin, kun ilmoititte :3
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Pahvi » 04.04.2015 17:59

Nyt ollaan Illuusian kämpällä, mulle tai Illulle voi pistää viestiä jos vielä haluu mukaan.

It's shit.
Pahvi
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Illuusia » 06.04.2015 23:10

Kiitos kaikille miittiin tulleille, oli oikein mukavaa! Mahdollisesti parin viikon päästä olisi täälläpäin jotain meininkiä tiedossa, jos porukkaa kiinnostaa saapua paikalle. :3

ps. uuninluukkukin on taas paikallaan :D
Illuusia
Maaponi

ViestiKirjoittaja Pahvi » 07.04.2015 01:37

Miitti oli oikeen mahtava, kiits! Oli kiva nähä että Turussakin on eloa, ja uusia naamoja näkyy miiteissä. Saatetaankin tosiaan pitää useamminkin tulevaisuudessa miittejä.

It's shit.
Pahvi
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja ElectricMarshmallow » 08.04.2015 12:26

Illuusia kirjoitti:Mahdollisesti parin viikon päästä olisi täälläpäin jotain meininkiä tiedossa, jos porukkaa kiinnostaa saapua paikalle. :3

Mahdollisesti parin viikon päästä olisi mulla kortti taskussa! o3o
ElectricMarshmallow
Yksisarvinen

Edellinen

Paluu Tapahtumat