logo

Astetta chillimpi Stadimiitti (12.9)

Keskustelua poniaiheisista ja myös muistakin tapahtumista. Pienistä miiteistä / saunailloista isoihin tapahtumiin.

Astetta chillimpi Stadimiitti (12.9)

ViestiKirjoittaja Tentauncool » 06.08.2015 21:22

Tulijoita näyttäisi nyt siis olevan ainakin
-Tentauncool epätoivoisuus maximus.
-YoshiDash
-Mesmei
-Avantra
-NeonLine
-Kurkku
-UrsusArctos ?
-LemonSharp ?

Miitti olisi tarkoitus olla tosiaan päihteetön, koska itse ainakin olen yliherkkä savukkeille. Jos on ihan pakko kuitenkin polttaa, se on okei kunhan tekee sen vähän kauempana minusta. :3c

Edit! Elikkäs tässä olisi tarkempi suunnitelma:
-Kokoontuminen klo 12 Helsingin rautatieasemalla, laiturilla 8
-Kokoontumisen jälkeen Pizza Hutiin syömään
-Mahdollinen pyrähdys fantsussa
-Lintsille pyörimään
-Mahdolliset saattamiset asemille ja miitin päätös

Jos koette tarvetta kysyä lisätietoja/ilmoittaa poisjäämisestä tai myöhästymisestä, laittakaa yksäriä joko minulle, NeonLinelle tai YoshiDashille.
Viimeksi muokannut Tentauncool päivämäärä 12.09.2015 11:48, muokattu yhteensä 15 kertaa
[2.34] のほも: ...that was potentially the straightest thing to ever escape my mouth hole
Tentauncool
Yksisarvinen

Re: Stadiin MT-ystävällistä miittiä?

ViestiKirjoittaja Zuve » 07.08.2015 00:45

Awh ihan varmasti samanhenkistä seuraa löytyy! Oon kans sitä mieltä, että rauhallisemmat/pienemmät miitit olis asia, koska en itekkään saa vauhdista kiinni isommissa miiteissä/puolituntemattomien joukossa. :d (Mut jänniä kokemuksia ne on ollu.) Olis vaan niin jepa, jos olis enemmän "moi maratoonataan joku sarja X/pelataan/katotaan leffoi" -tyylisiä miittei.

En ite asu pk-seudulla, mut toivottavasti joku tarttuis tähän - vähintäänkin kannattaa tarkkailla, ilmestyykö tänne vastaavanlaisia miittiehdotuksia (niinkuin nyt on ilmestyny Turku Pride-, ja Elomessujuttuja.)
Zuve
Maaponi

ViestiKirjoittaja Drako1997 » 07.08.2015 09:18

Jos sattuis olee stadis vailla tekemistä samaan aikaan niin mikä ettei
Drako1997

ViestiKirjoittaja Glitchy » 07.08.2015 17:17

Senkun rupeat järkkäämään, PK-seudulla on aivan varmasti tulijoita.
"If you ever feel like dying to help the universe, just let me know.
I'll be waiting"

Kuva
Glitchy
Pegasos

ViestiKirjoittaja SlyPhoenix » 07.08.2015 21:05

Jos olisin ollut riittävän jaksava ja kovin intoinen, niin olisin suunnitellut järkkää uutta Linnanmäki-miittiä osana kesän loppumista. Mutta ikävä kyllä laiskuus ja intohimon puute tuli tielle ja tuskin ei löydy intoa tai aikaa järkkää sellaista.

Ja uskon kyllä, että Happimiitti ehkä palaa (joskus) pian, mutta siihen mennessä voi pikku PK-seutu miittejä järkkäillä jos PKM:t eivät ole sopivia mielenhaluusi.
Ponittaja Joulukuu 2011 lähtien.
PK-seutu miittailija since Kesä 2012
SlyPhoenix
Pegasos

ViestiKirjoittaja kurkku » 07.08.2015 22:57

Vähän pienempi alkoholiton hesamiitti olis kyllä kiva. Kyllä mie sellaiseen osallistuisin, jos oon paikkakunnalla silloin. Elokuun ajan oon vielä lomalla muualla.
kurkku
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Tentauncool » 10.08.2015 15:02

Okei, näyttäisi olevan ainakin pari kiinnostunutta luojan kiitos en taidakaan olla yksin, joten jokin pieni kahvittelu tai tuommoinen alkuun voisi olla on point.
Jos porukat ehtisi nyt tulla ernuilemaan vaikkapa ennen koulujen alkua, tai muuten tällä viikolla esim. viikonloppuna (Itse en nimittäin tiedä yhtään henkisestä jaksamisestani koulujen alettua :diamond:) olis aika jees. Muuten varmaan menee myöhemmälle syksyä jos ei herätä kiinnostusta tämä astetta tylsempi koska minä rauhallisempi miitti.
[2.34] のほも: ...that was potentially the straightest thing to ever escape my mouth hole
Tentauncool
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 10.08.2015 18:10

Itse voisin jopa järkätä elokuun lopulle pientä kahvila/hengaus miittiä, olisi ensinnäkin kyllä kiva tietää missä oltaisiin/syötäisiin.

Sen voi kyllä myös sittemmin paikan päällä myös päättää, mutta olisi hyvä tietää jo vähän etukäteen mitä porukka hamuaa.
YoshiDash
Maaponi

ViestiKirjoittaja Tentauncool » 10.08.2015 18:17

Hmm, itse ainakin pystyn liikkumaan Helsingin alueella ihan hyvin joten ainakaan mulla ei olis ongelmaa vaikka olis kauempana keskustasta, kunhan on tarkka paikka tiedossa. Espoota kauemmas en tosin taida päästä menemään Mutsi aattelee et hyppään tyylii rekan alle tai jotai haha
Tentauncool
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja YoshiDash » 10.08.2015 18:29

Tentauncool kirjoitti:Hmm, itse ainakin pystyn liikkumaan Helsingin alueella ihan hyvin joten ainakaan mulla ei olis ongelmaa vaikka olis kauempana keskustasta, kunhan on tarkka paikka tiedossa. Espoota kauemmas en tosin taida päästä menemään Mutsi aattelee et hyppään tyylii rekan alle tai jotai haha

Itsekkin ajattelin juuri siinä keskustan lähettyvillä, Kamppi jne.
YoshiDash
Maaponi

Seuraava

Paluu Tapahtumat