logo

[Helsinki] 10.8. M.A. Nummisen ja Pedro Hietasen U-Rock Orch

Keskustelua poniaiheisista ja myös muistakin tapahtumista. Pienistä miiteistä / saunailloista isoihin tapahtumiin.

[Helsinki] 10.8. M.A. Nummisen ja Pedro Hietasen U-Rock Orch

ViestiKirjoittaja Zalakke » 03.08.2016 20:25

Helsinki 10.8. Tavastialla, ovet 19:30, liput 26€
Liput
http://www.tavastiaklubi.fi/fi_FI/tavastia/event/2016-08-10-underground-rock-orchestra
Mä meen pyörähtään parissa levykaupassa ennen keikkaa, paikalle tietysti hyvissä ajoin että pääsee eturiviin! Laittakaahan viestiä.

Underground Rock Orchestra syntyi M.A.Nummisen ja Pedro Hietasen yhteistuumailusta vuonna 1980. Miehet päättivät elvyttää U-perinnön, joka tuossa vaiheessa oli ehtinyt unohtua kymmenen vuoden taakse.

Päätettiin pyytää mukaan sellaiset muusikot, joilla oli oikea asenne normaalirockista poikkeavaan tapaan tulkita bluesrockia. Näitä miehiä olivat kitaristit Antero Jakoila ja Jukka Orma sekä basisti Pave Maijanen.

He ovat mukana nytkin, kun taas kerran Underground Rock Orchestran henki nousee ja undergroundrock-lauluilla herätellään kuulijat tajuamaan, mikä oli oikein ennen ja mikä on oikein yhä nykyään. Pedro soittaa elektropianoa ja M.A. tulkitsee sekä omia että Rauli Badding Somerjoen aikoinaan esittämiä U-klassikkoja. Toki mukana on muutama uusikin undergroundinen laulurunoelma. Rumpalina on väkivahva Sami Kuoppamäki.

M.A.Numminen, laulu
Pedro Hietanen, piano & laulu
Pave Maijanen, basso & laulu (Dingo)
Jukka Orma, kitara & laulu (Madame George, Hassisen kone, Sielun Veljet, Hurriganes)
Antero Jakoila, kitara (Hector, Badding, Tuomari Nurmio)
Sami Kuoppamäki, rummut (Kingston Wall)
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

Re: [Helsinki] 10.8. M.A. Nummisen ja Pedro Hietasen U-Rock

ViestiKirjoittaja Zalakke » 26.02.2017 05:57

Surullista:(
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

Paluu Tapahtumat