logo

Lautapelimiitti @ Tampere (seuraava 3.2.)

Keskustelua poniaiheisista ja myös muistakin tapahtumista. Pienistä miiteistä / saunailloista isoihin tapahtumiin.

Lautapelimiitti @ Tampere (seuraava 3.2.)

ViestiKirjoittaja DJ Pirtu » 28.01.2018 21:14

Haloo Tampere. (+ lähiseutu)

Ajattelin koittaa järkätä miitin Tampereen Lautapelikahvila Tavernassa.
Tarkoitus järkätä tämä useammin kuin kerran, mutta aloitetaan alkuunsa ensi lauantaista, eli 3.2.

Taverna on auki klo 12 alkaen. Ilmoittautumien ei ole pakollista, mutta jos kerrot ajoissa, milloin pääset paikalle, saan varattua meille sopivan kokoista pöytää.

Ai niin, Taverna veloittaa käynnistä vähintään 3€ pelimaksun, eli ainakin sen verran kannattaa varata rahaa.
Suomenkielisiä Ponimusiikkivideoita
(Bannereita yms. haetaan vielä.)
DJ Pirtu
Poni

Re: Lautapelimiitti @ Tampere (seuraava 3.2.)

ViestiKirjoittaja DJ Pirtu » 01.02.2018 18:42

Eli, pöytävaraus on tehty klo 14 alkaen. Saavun itse paikalle noihin aikoihin. Miitti jatkuu siihen asti kun porukka jaksaa. Taverna itse on auki yöhän kello 2 sakkaa, jos halutaan oikeasti 12 tunnin maratooni vetää.

Taverna tosiaan löytyy Tampereen keskustasta, keskustorin tienoilta, osoitteesta Puutarhakatu 13.

Yleisen hengailun lisäksi tietysti lautapelejä, joita kahvila itse tarjoaa ison hyllyllisen. Näiden lisäksi voi minua pyytää tuomaan jonkin omista peleistäni, jos kokoelmasta löytyy jotain kiinnostavaa: https://boardgamegeek.com/collection/us ... arge&own=1
Suomenkielisiä Ponimusiikkivideoita
(Bannereita yms. haetaan vielä.)
DJ Pirtu
Poni

Paluu Tapahtumat