logo

Miltä sinusta tuntuu?

Keskustelua mistä tahansa muusta kuin poneista.

Re: Miltä sinusta tuntuu?

ViestiKirjoittaja Zalakke » 20.02.2018 18:18

Tällä hetkellä: tyhjyydessä vellomista. Odotusta, vähän kuumottelua, surkujen surkua. Voi voi jne.
Jos pääsis RÖI hommiin niin ois 5/5, kattoo sitä sitten.
Mä oon tykänny kaikista sun tykkäämistä jutuista paljon pidempään kuin sä ja tiedän kaikista sulle ominaisista jutuista enemmän kuin sä.
Youtube-kanava, epäsäännöllisiä videoiden julkaisuajankohtia jo vuodesta 2008 UUSIN 14.03
Kuuntelen parempaa musaa ku sä:DD
Zalakke
Pegasos

ViestiKirjoittaja HyperAktiivinen » 15.04.2018 18:08

Vois vaikka kuolla. Paska elämä, mut minkäs sille mahtaa, varsinkaan kun kaikki asiat ei edes ole musta riippuvaisia. Saatana :)
Kuva
KWAK
DeviantartSteamBattle.net: Purpur#2841 Skype: Hyperaktiivinen
HyperAktiivinen
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Twili » 21.04.2018 00:17

HyperAktiivinen kirjoitti:Vois vaikka kuolla. Paska elämä, mut minkäs sille mahtaa, varsinkaan kun kaikki asiat ei edes ole musta riippuvaisia. Saatana :)

Noh, mikäs nyt noin potkii? Haluatko jutella asiasta?

Hain taas ammattisurkeaan ja ekaa kertaa yliopistoon. Päälle kuukausi tahkoo maailmanhistoria päähän
Pussikaljamiittejä ja miittejä ylipäätänsä huhtikuusta 2013
Luolamestari Hikkylinna ry:n palveluksessa
Kuva
Koko Uudet Tuulet sarjakuva
Twili
Pegasos

ViestiKirjoittaja HyperAktiivinen » 29.04.2018 23:13

Twili kirjoitti:
HyperAktiivinen kirjoitti:Vois vaikka kuolla. Paska elämä, mut minkäs sille mahtaa, varsinkaan kun kaikki asiat ei edes ole musta riippuvaisia. Saatana :)

Noh, mikäs nyt noin potkii? Haluatko jutella asiasta?

Elämähän se potkii, kuten aina. Pakko myöntää, että en edes muista mistä kiikasti kun kirjotin ton viestin, mutta melko samoilla fiiliksillä mennään edelleenkin. Juttelu jollekin vois olla joskus kyllä ihan jees idea...
Kuva
KWAK
DeviantartSteamBattle.net: Purpur#2841 Skype: Hyperaktiivinen
HyperAktiivinen
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja Kheria » 12.05.2018 01:03

En muista miltä se tuntuu kun tuntuu edes miltään t_t
You're in my way,
And I haven't got the time today,
Best you walk away,
And live to fight another day

Kheria
Yksisarvinen

ViestiKirjoittaja 3aRu » 29.05.2018 01:40

Tällä hetkellä on vähän tyhjäntäyteinen olo. Taas on yksi lukuvuosi yliopistolla takana, mutta enpä vielä tiedä, koska valmistuisin. Kandidaatintutkielmaa olen kirjoitellut tässä tänä keväänä ja vielä pitäisi muutama sivu sitä raapustella ennen tulevaa kesää. Kesätöitä en tänä vuonna saanut, mutta olen menossa taas kerran yhdelle rippikoululeirille. Monia vuosia olen ollut isosena, mutta tänä vuonna olen ensimmäistä kertaa leiririppikoulussa avustajana. Muuten kesän kuviot ovat omalta osaltani vielä hyvinkin avonaiset.
Silloin vanhaan hyvään aikaan...
3aRu
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kustom » 02.06.2018 20:35

Tuntuu erittäin hyvältä. ^_^ Olen työmatkalla Kiinassa, ja täällä on kyllä kaikki aivan sairaan hienoa. Aurinko on paistanut koko ajan ja pihalla on 30-35 astetta hellettä. Eilen tosin oli pieni paniikki, kun luottokortista loppui mehut ja lensin melkein hotellista pihalle. XD Vapaa-ajanvietto-ongelmia ei ole toistaiseksi ollut, koska olen ollut töissä reilut 140 tuntia yhdentoista päivän aikana. Jos hyvä säkä käy, niin ehdin jopa viettää pari lomapäivää ennen paluulentoa.
Kesä tuli, kesä meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
Kustom
Pegasos

ViestiKirjoittaja Kustom » 09.06.2018 19:56

Tänään oli oikea onnenpäivä, minulla oli 8 tuntia vapaa-aikaa. :) Riittävästi, että ehdin käydä katsomassa kiellettyä kaupunkia ja ostamassa sukulaisille tuliaisiksi karkkia ja viinaa. Huominen vielä duunia ja sitten pitääkin jo palata synkkään ja harmaaseen Suomem maahan. :( Jäisin kyllä mieluummin tänne, jos osaisin kieltä.
Kesä tuli, kesä meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
Kustom
Pegasos

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu